CENA: 119,90
62
00
Oszczędzasz 57,90
Wysyłka od 9,99 ZŁ
Specjalna cena obowiązuje tylko do wyczerpania ilości promocyjnej produktu.
Wysyłka w 24h
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Dostępność: 1 szt.
Wydawca:
Sega
Wersja językowa:
Polska (napisy)
Kod:
5055277023554
Klasyfikacja PEGI:
Strach Przemoc Od 18 lat

Obcy Izolacja PL PlayStation 3

Alien: Isolation to pierwszoosobowy survival horror, osadzony w uniwersum filmowej serii Obcy. Za jego powstanie odpowiada brytyjskie studio Creative Assembly, znane przede wszystkim z doskonałej serii strategicznej Total War. Wydawcą gry jest natomiast firma SEGA, posiadająca od wielu lat licencję na gry związane z kultowym cyklem o ksenomorfach.



W grze wcielamy się w rolę Amandy – córki głównej bohaterki filmowej tetralogii, oficer Ellen Ripley. Akcja toczy się w 15 lat po wydarzeniach, znanych z pierwszej części filmu. Nasza protegowana wyrusza na poszukiwanie czarnej skrzynki frachtowca Nostromo, na którym doszło do pamiętnego, pierwszego spotkania z Obcymi. Jej celem jest poznanie całej prawdy i ustalenie, co tak naprawdę stało się z jej matką. W tej niebezpiecznej misji Amanda będzie mogła liczyć na wsparcie kilkuosobowej załogi stacji handlowej Sevastopol, zaś relacje między ludźmi, stojącymi w obliczu śmiertelnego zagrożenia stanowić będą istotną część fabuły.

W przeciwieństwie do przepełnionych akcją wcześniejszych produkcji z Obcym w roli głównej, autorzy Alien: Isolation powracają do korzeni gatunku, jakim jest survival horror. W grze nie przewidziano możliwości walki, kładąc nacisk na niesamowity klimat i wszechobecne poczucie zagrożenia, towarzyszące nam podczas przemierzania pozornie opuszczonego statku. Naszym tropem podążać bowiem będzie śmiertelny wróg, wyposażony w specjalny system zmysłów: wzroku, słuchu i zapachu. Ksenomorfa jednak nie będziemy mogli w żaden sposób zgładzić, a najlepszymi sposobami na przetrwanie będą: ucieczka, odwrócenie uwagi przeciwnika i umiejętne korzystanie z kryjówek. Amanda będzie musiała hackować systemy statku, pozyskiwać niezbędne do życia surowce oraz tworzyć potrzebne w zależności od sytuacji przedmioty. Z pomocą przyjdzie jej również nieodłączny element serii, jakim jest wykrywacz ruchu, niezawodnie ostrzegający przed zbliżającym się niebezpieczeństwem.

Twórcy gry wzorowali się głównie na najsłynniejszej, pierwszej części filmowej sagi, jaką był wyreżyserowany przez Ridleya Scotta Obcy: Ósmy Pasażer Nostromo. Alien: Isolation nawiązuje do niego zarówno w warstwie fabularnej jak i pod kątem oprawy graficznej. Model ksenomorfa odwzorowuje koncepcje samego H.R. Gigera, a nieco staromodny wystrój statku i znajdujące się na pokładzie urządzenia żywo przypominają wizję dalekiej przyszłości, ukazaną w kultowym obrazie Ridleya Scotta. Autorom gry udało się zachować klimat filmowego oryginału, w którym zamiast walk z hordami potworów emocje wywołuje już sama podróż przez słabo oświetlone labirynty korytarzy oraz towarzyszące jej tajemnicze odgłosy i ślady obecności Obcego.
Abonamenty
Karty przedpłacone
Zobacz wszystkie figurki z serii!
Abonamenty
Karty przedpłacone
Koszulki dla graczy
Sprawdź ofertę
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.
Wojtek13
Z nami od: 2015/02/01

Wojtek13

0 0

Nie polecam tej gry bo jest irytujaca i odpychajaca glownie przez swoj nieprzemyslany, niekonsekwentny i kulawy gameplay. Gra jest krótka około 9 godzin gry na hardzie. Mapa jest dość mała i czesto bedziemy odwiedzac te same miejsca. Fabuła słaba nawet dla fana obcego ktorym jestem. Nie dowiadujemy sie niczego ciekawego, zero zwortów akcji. 2 misje w skafandrze to nieporozumienie. Mamy pseudo krafting.. dlatego pseudo bo to co tworzymy jest bezuzyteczne... ja wogole z tego przestalem korzystac po chwili gdy zauwazylem ze to chalasniki, granaty dymne sa strata czasu. Klimat byl przez pierwsze 2 godziny potem prysl razem z entym razem kiedy mnie zabito i odkrylem jak biedny jest gampley tej gry. Gra polega na isciu kroytarzem..by dojsc i cos tam wlaczyc i tak 19 misji.. 19 korytarzy ect. Gra jest strasznie oskryptowana, a algorytm obcego to totalna pomylka... obcy ma chyba jekis 10% szans zee niewane gdzie jestesmy nas znajdzie i chapnie... szkoda czasu i wysilku na chowanie sie po szafkach ect... jak to odkrylem nagle przestalem prawie wogle ginac bo zamiast sie chowac szlem ciagle niekiedy sie chylac lub wchodzac pod cos. Obcy robi sie smieszny po jakims czasie z tym pozowaniem..doslownie ewidentnie czujemy ze obcy wie gdzie caly czas jestesmy i pozuje przed nami, merda ogonkiem, od przedu , od tylu tragedia. Dedektor ruchy takze bezuzyteczny.. wprowadza tylko zamet. Lepiej sluchac dziwekow bedziemy wszystko wiedziec czy obcy w rurach czy idzie i czy w nasza strone. Miotacz ognia powodowal ze z ostatnich planszy zrobilem sobie juz speed runa, glownie dlatego ze gra juz stala sie nudna i monotonna. Grafika bardzo ładna....podobala mi sie, ale architektura statku , kanaly rozne do bani. Gra mnie zawiodla, jest mocna przereklamowana.. ma nudny powtarzalny gameplay który na sile propowano urozmaicic jakos, ale nie wyszlo. Bac mozna sie przez chwile do czasu spotkania plastikowego obcego pozujacego prze kazdej okazji. Zanim zaczolem grac ogladnalem obcego wszystkie 4 odciniki, ale niewiele to pomoglo. Grze moglbym jeszcze wiele zarzucic.. chocby to ze elmentow ktore mialby straszyc, budowac napiecie bylo bardzo malo i nadomiar powtarzano je, spotykane postaci byly niewarte zapamietania, a cala historia conajmniej przyglupawa, nie spojna i nie trzymajca sie kupy, elementy do zbierania nie warte zbierania, logi do odczytania nudne. Na plus grafika i główna postać. Cała reszta na minus. Jestem fanem survival horrorow od dawna, ale ta gra ostatecznie byl dla mnie strata czasu na 2-3 pierwszych godzinach mozna smialo poprzestac.

Fagot Korowiow
Każdemu jego Obcy
Z nami od: 2015/01/06

Fagot Korowiow

4 0

Obcy: Izolacja to moje pierwsze spotkanie z grą typu survival horror. Do zakupu akurat Obcego skłoniły mnie bardzo pochlebne recenzje i fakt, że jestem fanką całej filmowej serii o Ripley i Obcym. I jak do tej pory okazuje się, że wszystkie pochlebstwa nie były na wyrost, a studio oddało wspaniały hołd kinowym wersjom. Gra jest niesamowicie wciągająca, pomimo, że na początku jedynie zbieramy przedmioty i poznajemy przestrzeń Sewastopola to i tak mamy nie lada ubaw z odkrywania nowych przejść i miejscówek. Później robi się już groźnie, przy żadnej grze ciśnienie nie skakało mi tak bardzo. Świetna muzyka, przyprawiająca o dreszcze, ciemne i nieraz ciasne wnętrza sprawiają, że serce zaczyna walić coraz szybciej. SEGA co ważne darowała sobie opcję autozapisu w grze, co moim zdaniem było strzałem w dziesiątkę. Także zastanowimy się tutaj sto razy zanim podejmiemy jakieś działanie, wszystko musi być przemyślane, nie ma tutaj miejsca na pomyłki i pośpiech. Pomimo, że zaciukał mnie już Obcy, androidy i ludzie też mnie już parę razy zaciukali w żaden sposób się nie zniechęciłam, gra nie należy do najłatwiejszych (gram na poziomie wysokim), ale to dodaje jej tylko smaczku. W zasadzie nie mam do czego się przyczepić, grafika dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Menu wyboru i konstruowania przedmiotu przypomina działanie pierwszych komputerów, wszystko na najwyższym poziomie. SEGA odwaliła kawał naprawdę świetnej roboty!