Rusz w bój z przygniatającą siłą ognia i zdobądź przewagę na polu bitwy dzięki trzem zupełnie nowym pojazdom bojowym, które znajdziesz w Arma 3 Tanks DLC.
Główne elementy:
- T-140 Angara – T-140 Angara to rosyjski czołg podstawowy, używany przez blok CSAT. Pojazd ten został zaprojektowany do powodowania jak największych zniszczeń, a zarazem zapewnienia załodze najlepszej ochrony. Broń główna Angary to armata kal. 125 mm, zdolna do wystrzeliwania trzech różnych rodzajów pocisków. Broń dysponuje większym efektywnym zasięgiem niż większość armat czołgowych, będących na wyposażeniu państw zachodnich. Broń uzupełniającą stanowią sprzężony karabin maszynowy kal. 7,62 mm oraz wielkokalibrowy karabin maszynowym 12,7 mm. Czołg T-140 jest dostępny w wariancie podstawowym oraz dowódczym T-140K, w którym wkm zastąpiono działkiem automatycznym kal. 30 mm, oraz wyposażono w sensory umożliwiające współdzielenie danych o położeniu celów poprzez łącze danych.
- AWC Nyx – Nyx to wóz bojowy konstrukcji niemieckiej, produkowany na licencji przez frakcję AAF w zmodyfikowanej wersji. Niewielki rozmiar czyni go stosunkowo szybką i zwrotną platformą, umożliwiającą transport linowy za pośrednictwem śmigłowca CH-49 Mohawk. Nyx dostępny jest w czterech wariantach: przeciwpancernym, przeciwlotniczym, zwiadowczym i wyposażonym w działko automatyczne. Wszystkie wymienione warianty posiadają pokrywę pancerną chroniącą pojazd przed amunicją kal. 7,62 mm, jednak różnią się pod względem uzbrojenia i wyposażenia, tak aby spełniać na polu walki określone funkcje. Podobnie jak w przypadku innych pojazdów debiutujących w tym DLC, Nyx dostępny będzie w wielu wariantach malowania.
- Rhino MGS – Rhino to kołowy wóz opancerzony przeznaczony do zwalczania czołgów. Z tego względu często określa się go mianem „niszczyciela czołgów”. Pojazd wyposażono w armatę kal. 120 mm przystosowaną do różnego rodzaju pocisków, w tym przeciwpancernych pocisków kierowanych MARUK. Uzbrojenie uzupełniające stanowi sprzężony karabin maszynowy na naboje kal. 8,58 mm typu magnum. Rhino produkowany jest również w wariancie UP. Posiada on dodatkową wieżyczkę karabinu maszynowego kal. 12,7 mm oraz ulepszone właściwości obronne w postaci kratki i pancerza reaktywnego. Sprawia to, że wariant UP radzi sobie lepiej w operacjach wojskowych w terenie zurbanizowanym, choć modyfikacja konstrukcji czyni go cięższym, ograniczając tym samym opcje transportowe. Oba warianty Rhino posiadają dostęp do łącza danych, co umożliwia namierzanie celów zidentyfikowanych i oznaczanych przez sojusznicze siły zbrojne.
- Minikampania „Requiem dla Altis” – podczas trzech misji gracz wciela się w dowódcę czołgu AAF, poznając perspektywę przeciwnej strony konfliktu ofensywy NATO, znaną z kampanii „Wschodni wiatr” podstawowej wersji gry. Gracz obejmie dowództwo nad nowym AWC Nyx w walce przeciw FIA. W toku kampanii będzie mieć również możliwość operowania nowym czołgiem podstawowym T-140 Angara. Minikampania zawiera alternatywne zakończenia uzależnione od stylu gry i postawy gracza.
- Prezentacja niszczycieli czołgów – w tym scenariuszu prezentacji gracz przyjmie rolę załoganta Rhino MGS UP w służbie NATO. Niniejszy niszczyciel dysponuje zbliżoną do czołgu podstawowego siłą ogniową, lecz ze względu na właściwości pancerza, jest znacznie podatniejszy na uszkodzenia. Aby zrealizować stojące przed nim cele, gracz będzie musiał zdać się na szybkość i zwrotność Rhina.
|