Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Rok 878 naszej ery. Otoczony wrogami angielski król Alfred Wielki heroicznie bronił się pod Edington i zatrzymał nawałę wikingów. Skarceni, ale wciąż niezłomni nordyccy wojownicy zaczęli się osiedlać w Brytanii. Po raz pierwszy od niemal 80 lat na wyspie zapanował kruchy pokój.
Wyspiarscy królowie Anglii, Szkocji, Irlandii i Walii czują nadchodzące zmiany – zwiastują one nowe możliwości. Nadciąga pora traktatów. Zbliża się wojna. Dary fortuny przejdą do legendy w opowieści o historii jednego z największych narodów świata.
Królowie urosną w siłę. A jeden z nich zdobędzie władzę.
„Thrones of Britannia” to samodzielna gra z serii Total War. Gracze napiszą w niej od nowa kluczowy rozdział w historii, od którego zależeć będzie przyszłość Wysp Brytyjskich. Mając do wyboru dziesięć grywalnych frakcji, gracz będzie musiał zbudować i utrzymać królestwo na chwałę Anglosasów, gaelickich klanów, walijskich plemion lub wikińskich osadników. Wykuwaj sojusze, kieruj rozwojem osad, powołuj pod broń całe armie i prowadź zbrojne kampanie na mapie, która w porównaniu z wcześniejszymi grami z serii Total War zadziwia szczegółowością.
Wybierz swą strategię Wielka kampania zaoferuje wiele dróg do osiągnięcia zwycięstwa: podbijaj nowe tereny ogniem i stalą, zdobywaj sławę i prestiż, wznosząc wielkie budowle, odkrywając nowe technologie i gromadząc popleczników, lub ukończ łańcuch wyjątkowych zadań opartych na historii wybranego przez ciebie ludu. Po ukończeniu głównego wątku przygotuj się na poważne wyzwanie w późniejszym etapie gry i utorowanie sobie drogi do ostatecznego zwycięstwa.
Odkryj i zdobądź najdalsze zakątki Brytanii Od zaśnieżonych wyżyn Szkocji do sadów i łąk Kentu – przemierzaj połacie lądu, odkrywaj to, co spowija mgła wojny, i zobacz Brytanię w jej pełnej krasie. Zróżnicowane miasta, wioski i regiony zagwarantują różnorodność pól bitewnych. Wykorzystuj nowe możliwości ekspansji – czekają na ciebie pomniejsze osady do zdobycia. Przerwij szlaki zaopatrzeniowe nieprzyjaciół i zmuś ich do opuszczenia dogodnych pozycji obronnych.
Zbuduj swą legendę czy to jako wódz wikingów, czy anglosaski król Każda z frakcji stawi czoła serii wyjątkowych wyzwań i decyzji bazujących na prawdziwych wydarzeniach z kart historii oraz ówczesnych warunkach geopolitycznych. Prowadź wyprawy wikingów lub zarządzaj gospodarką rolną Anglosasów – każda z frakcji posiada swój własny charakter i model rozgrywki. Pokieruj poczynaniami króla i arystokracji, spraw, by poprzez dokonywanie unikalnych wyborów wywierali oni określony wpływ na otaczający ich świat, i zdecyduj, jak potoczy się ich historia.
Dopracowana „klasyczna” rozgrywka serii Total War Gra zawiera wiele zmian i poprawek kluczowych aspektów mechaniki Total War – takich jak zarządzanie prowincjami, polityka, rozwój technologii, rekrutacja jednostek, podejmowanie decyzji w obliczu ważnych wydarzeń i wiele, wiele więcej. Wszystkie zmiany zaprojektowano z myślą o bardziej wciągającej rozgrywce i położeniu większego nacisku na wybory gracza.
Grywalne frakcje, ludy i królowie: Gra „Thrones of Britannia” zawierać będzie dziesięć grywalnych frakcji z pięciu kręgów kulturowych. Ich krótki opis znajdziecie poniżej.
Anglosasi – Wessex i Mercja Gdy na terenie Anglii dobiegło końca panowanie Rzymian, w miejscu zamorskiej prowincji dawnego imperium wyrosły regionalne potęgi stworzone przez napływające ludy germańskie. Dziś ich niegdysiejsze włości znane są jako hrabstwa: Northumbria, Mercja, Wessex, Essex, Sussex, Anglia Wschodnia oraz Kent. Ludy tych regionów określa się zbiorczo jako Anglosasów.
Wessex Przywódca: Król Alfred Wessex jest dominującym królestwem anglosaskim i stanowi główną linię obrony wyspy przed najazdami Wielkiej Armii Pogan. Wessex, królestwo mające siedzibę w Winchester, podbiło krainy: Surrey, Sussex, Kent, Essex, a nawet Mercję. Bohaterska obrona Alfreda przed inwazją Duńczyków umożliwiła pierwsze zjednoczenie Anglii pod sztandarami Wessexu w 927 roku.
Mercja Przywódca: Ceowulf Ze stolicy w Tamworth królowie Mercji rządzili terenami znanymi dziś jako Midlandy. U szczytu potęgi granice Mercji rozciągały się od Northumbrii na północy Anglii do Kentu, Sussexu i Wessexu na południu. W roku 877 Wielka Armia Pogan zajęła wschodnią część królestwa i włączyła ją do Danelaw jako Anglię Wschodnią.
Gaelowie – Mide i Circenn Kultura Gaelów narodziła się w Irlandii. Ich społeczność opierała się na systemie klanów, na czele których stali wodzowie. Organizowali najazdy, handlowali z osadami rzymskimi i do 878 roku udało im się powiększyć swoje terytorium o znaczną część Szkocji.
Mide Przywódca: Król Flann Sinna Mide leży w samym sercu Irlandii. Nie tylko geograficznie, ale także w kontekście polityki, ideologii i religii. Wielu z najwyższych królów pochodziło z Mide, a jej obecny władca, Flann Sinna, również pretenduje do tego miana.
Circenn Przywódca: Áed mac Cináeda Circenn było pierwotnie kulturą Piktów, jednak przez bezlitosne ataki Wikingów wpływ na królestwo zaczęli mieć Gaelowie i inne ludy. Najazdy zakończyły się w roku 878, jednak nie był to koniec problemów Circenn. Pomimo silnej pozycji na wschodnim wybrzeżu Szkocji, wciąż istnieje wiele niebezpieczeństw – zarówno wewnątrz kraju, jak i poza nim.
Królestwa Walii wywodzą się z plemion brytyjskich Celtów, którzy zajmowali znaczną część wyspy od czasów epoki żelaza i pozostali tam w trakcie najazdów Rzymian.
Gwynedd Przywódca: Król Anaraut Lud Gwined ma podstawy określać się mianem „prawdziwych Brytonów”. Zostali wypędzeni na daleki zachód przez najeźdźców, którzy zwą się „Anglikami”. Znani zarówno ze swej sztuki, jak i umiejętności władania łukiem, Walijczycy z Gwined prosperowali pod władaniem Rhodriego Mawra.
Strat Clut Przywódca: Run Strat Clut jest królestwem w Hen Ogledd, które sięga swą historią do piątego wieku i brytyjskich Celtów. Kraina niegdyś miała swą siedzibę w twierdzy Alt Clut, jednak zdobyli ją wikingowie w 870 roku. Obecny król Artgal został pojmany. Krążą pogłoski, że zamordowano go w tajemniczych okolicznościach. Królestwo zaczęto odbudowywać w dolinie rzeki Clyde pod przywództwem jedynego syna króla – Runa.
W roku 865 syn Ragnara poprowadził wikińską armię i wylądował ze swą flotą w Anglii Wschodniej. Przez następne 15 lat wikingowie działali na terenach od Wessex aż po Clyde, plądrując miasta, zwyciężając w bitwach, ale i ponosząc klęski aż do bitwy pod Edington w 878. Wówczas ich dowódca, Guthrum, stanął naprzeciw króla Alfreda i jego saksońskiej armii. Jego wojska zostały pokonane i uciekły w popłochu do pobliskiej warowni. Chcąc kuć żelazo, póki gorące, wojska Alfreda ruszyły w pościg. Po dwóch tygodniach głodówki broniący się musieli ustąpić.
Northumbria Przywódca: Guthfrid Gdy wikingowie przybyli do Northumbrii w 867 roku, opanowali miasto York, wcześniej znane jako Eoferwic, i uczynili z niego twierdzę – twierdzę nie do zdobycia. Jej rzymskie mury przetrwają nieruszone przeszło 700 lat. Aelle, król Northumbrii, próbował odbić miasto z rąk Duńczyków, ale pojmano go w czasie oblężenia. W odwecie za egzekucję ojca synowie Ragnara ukarali króla Aelle, wykonując okrutny rytuał krwawego orła.
Anglia Wschodnia Przywódca: Guthrum Anglia Wschodnia tworzy większą część południowo-wschodniego wybrzeża Brytanii. Był to kluczowy punkt w czasie inwazji Wielkiej Armii Wikingów i wielu wojowników osiedliło się tu po bitwie pod Edington. Pod rządami duńskiego władcy Guthruma (lub Æthelstana, jak nazywał go Alfred), kraina otrzymała nazwę Danelaw.
Wikińscy morscy królowie – Dyflin i Sudreyar Po niemal stu latach najazdów wikingowie odcisnęli piętno na Brytanii, zmieniając jej historię na zawsze. Mieli też duży wpływ na kulturę. Niewielkie grupy osiedliły się na wyspach jeszcze przed zwycięstwem Alfreda nad Wielką Armią Wikingów.
Dyflin Przywódca: Bardr Dyflin stanowił ważne miasto portowe na wschodnim wybrzeżu Irlandii i największe targowisko niewolników w Brytanii. Miały tu miejsce wielkie podboje wikingów, którymi aż do roku 873 rządził tu lord Imar. Często utożsamiano go z Ivarem Bez Kości, synem legendarnego bohatera Ragnara Lothbroka. Wikińscy najeźdźcy przeczekiwali tu zimy już w 840 roku, więc mają długą historię związaną z tym miejscem. Z czasem coraz większy wpływ na ich zwyczaje miała kultura Gaelów i wikingowie zaczęli się asymilować.
Sudreyar Przywódca: Eirik Na zachód od Alby leży Sudreyar, królestwo Południowych Wysp. Wyspy tworzące archipelag Hebryd były mało zaludnione ze względu na atlantycką pogodę, stanowiły dom jedynie dla najwytrwalszych.
|
Wymagania: MINIMALNE:
ZALECANE:
© SEGA. Creative Assembly, the Creative Assembly logo, A Total War Saga: Thrones of Britannia, Total War, and the Total War logo are either registered trademarks or trademarks of The Creative Assembly Limited. SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Holdings Co., Ltd. or its affiliates. All rights reserved. SEGA is registered in the U.S. Patent and Trademark Office. All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners. |