Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Od twórców serii Syberia, pierwsza gra przygodowa od Benoit Sokal. 1932 rok, Alexandre Valembois, młody badacz, chciał zaistnieć wraz ze swoim przyjacielem Antonio Álvarez przez zbadanie tajemniczego regionu - Amerzone. Gdy zaprzyjaźnił się z tubylcami regionu, był świadkiem dziwnego rytuału z gigantyczneym jajem słynnych białych ptaków. Chcąc udowodnić światu, że białe ptaki istnieją, Alexandre zdradził tubylców i ukradł tajemnicze jajo. Niestety, po jego powrocie do Francji, nikt mu nie wierzył. Po sześćdziesięciu latach świat się zmienił. II wojna światowa zmieniła świat, Amerzone pozostaje jednak nieodkryte i zamknięte dla osób z zewnątrz przez despotycznego przywódce Antonio Álvareza. Alexandre Valembois jest już stary, u schyłku życia. Żyje samotnie w latarni morskiej i ciągle chce naprawić swój błąd. Wtedy, młody dziennikarz prychodzi z wizytą do starego Alexandre... Czy można rozwikłać tajemnicę białych ptaków? PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. |
Wymagania: MINIMALNE: |