Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Sandman powraca, by się zemścić. Tym razem jego ofiarą jest Tim, mąż Laury. Czy zdołasz uratować go przed koszmarem?
Laura nie cierpi już z powodu koszmarów. Ale pomimo tego, że wybudziła się ze śpiączki ponad 2 lata temu, nadal wisi nad nią groźba zemsty ze strony Sandmana. Laura i Tim wyjeżdżają do ośrodka narciarskiego w nadziei na oderwanie Laury od złych myśli.
Tam, na skraju świata, dopada ją pech. Tim wychodzi z domu w przypływie szaleństwa i spada z klifu. Co prawda nie ginie, ale zapada w śpiączkę. Nietrudno się domyślić, że upadek z klifu i śpiączka są wynikiem intrygi Sandmana.
Wydawać by się mogło, że Laurze, posiadającej absolutną Moc, powinno być łatwiej obudzić jej męża? Jednakże, mając otrzymać tę Moc, Laura przysięgła, że nie wykorzysta jej dla własnej korzyści. To oznacza, że nie może pomóc Timowi w obudzeniu się. Ma więc tylko dwie możliwości: pozwolić jej ukochanemu powoli umrzeć w szpitalu, lub ponownie zwrócić się po pomoc do starego przyjaciela, który kiedyś pomógł jej samej, gdy była w śpiączce.
Gdy Laura spotkała starego przyjaciela (gracza), zatrzymuje czas, aby przemknąć się niepostrzeżenie obok lekarzy i zinfiltrować szpitalny oddział Tima, a następnie zanurza gracza w podświadomości Tima, którego ciało jest niemal całkowicie zawładnięte przez Sandmana.
Sandman działa na starych zasadach: wysyłając koszmary, tłumi wolę oparcia się ofiary.
Czy gracz zdąży obudzić Tima, zanim Sandman zamieni go w swojego dziedzica?
Cechy gry:
PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. |
Wymagania: System operacyjny: Windows XP/7/8, Procesor: 2 GHz, Pamięć: 1024 MB RAM, Dysk twardy: 2 GB, Karta graficzna: kompatybilna z DirectX 9, Karta dźwiękowa: dowolna |