Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Dawno temu, w Królestwie Oriona, potężny, ale chciwy czarodziej gromadził wiedzę z całego świata. I tak przyszedł napisać trzy Księgi: księgi Wiedzy, Prawa i Magii. Książki dały mu najwyższą moc. Ale użył ich, nie by prosperować, ale by siać chaos! Pewnego dnia potężna czarodziejka Salina zebrała całą swoją siłę i odwagę i ukradła Książki od Czarodzieja. Pod osłoną nocy wykradła książki i dziecko, maleńką Meredith, poczym uciekła daleko, daleko na północ, do domu swojej siostry Ariel - na samym krańcu świata. Salina mogła mieć tylko nadzieję, że Czarodziej ich tam nie znajdzie. I tak minęły lata i dziesięciolecia ... aż któregoś dnia ... Cechy:
PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. |
Wymagania:
|