40
99
Pobierz teraz!
Dostawa natychmiastowa po zaksięgowaniu wpłaty przez system płatności.
Wydawca:
Wersja językowa:
Pełna angielska
Kod:
MV0127993
Klasyfikacja PEGI:
Od 12 lat

Civilization VI - Pakiet Bizancjum i Galów (PC) Klucz Epic Klucze do gier

0/5
  (aby wyświetlić ocenę muszą zagłosować jeszcze 3 osoby)
DRM: Klucz Epic Game Store

WERSJA CYFROWA

Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.

Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.

Ten nowy pakiet zawartości wprowadza Bazylego II, przywódcę Bizancjum, oraz Ambioryksa, przywódcę Galów. Imperium Bizantyjskie jest w stanie podporządkować sobie wrogów dzięki swej religijnej i wojskowej potędze wspieranej dwiema unikalnymi jednostkami: dramoną i tagmą. Horda Galów skupia się na militarnej elastyczności wzmacnianej kulturą i produkcją zapewnianymi przez jej unikalną dzielnicę: oppidum.

Korzystanie z zawartości dodatku wymaga posiadania gry Civilization VI. Niektóre elementy wchodzące w skład przepustki New Frontier wymagają instalacji Pakietu rozszerzeń Civilization VI.

Pakiet zawiera Imperium Bizantyjskie, na którego czele stoi Bazyli II, unikalne jednostki – dramonę i tagmę – oraz unikalną dzielnicę: hipodrom.

  • Unikalna umiejętność cywilizacji: „Taxis” – zapewnia jednostkom dodatkową siłę bojową lub religijną za każde święte miasto nawrócone na religię Bizancjum. Pokonanie wrogiej jednostki powoduje rozprzestrzenienie się religii Bizancjum. Każde miasto z dzielnicą świątynną zapewnia dodatkowe punkty wielkiego proroka.
  • Unikalna umiejętność przywódcy: „Porfirogeneta” – jednostki lekkiej i ciężkiej kawalerii zadają pełne uszkodzenia miastom wyznającym tę samą religię co Bizancjum. Odkrycie idei boskiego prawa zapewnia Bazylemu unikalną jednostkę: tagmę.
  • Unikalne jednostki – Bizancjum dysponuje dwiema unikalnymi jednostkami.
  • Dromona zastępuje kwadryremę, ma większy zasięg i zyskuje dodatkową siłę bojową w starciach z jednostkami.
  • Tagma zastępuje rycerzy i zapewnia pobliskim jednostkom lądowym dodatkową siłę bojową lub religijną.
  • Unikalna dzielnica: hipodrom – zastępuje dzielnicę rozrywkową, zapewnia dodatkowe udogodnienia, a jej wzniesienie jest tańsze. Wzniesienie hipodromu i budowli w tej dzielnicy daje jednostkę ciężkiej kawalerii.

Pakiet zawiera również cywilizację Galów, której przewodzi Ambioryks, unikalną jednostkę Gesatów oraz unikalną dzielnicę: oppidum.

  • Unikalna umiejętność cywilizacji: „Kultura halsztacka” – kopalnie zapewniają wszystkim dzielnicom małą premię za sąsiedztwo, uruchamiają bombę kulturową przejmującą nienależące do nikogo terytorium i dają dodatkową kulturę. Wyspecjalizowane dzielnice nie mogą być wznoszone w sąsiedztwie centrum miasta i nie otrzymują premii za sąsiedztwo innych dzielnic.
  • Unikalna umiejętność przywódcy: „Król Eburonów” – cywilizacja Ambioryksa zyskuje dodatkową kulturę przyznawaną za szkolenie niecywilnych jednostek (jej ilość jest uzależniona od kosztu szkolonej jednostki). Jednostki walczące w zwarciu, zwalczające kawalerię i dystansowe zyskują premię do siły bojowej za każdą sąsiadującą jednostkę bojową.
  • Unikalna jednostka: Gesaci – zastępują wojowników. Ich szkolenie jest kosztowniejsze, ale zyskują dodatkową siłę bojową, gdy walczą z silniejszymi jednostkami i umocnieniami dzielnic.
  • Unikalna dzielnica: oppidum – jest tańsza i dostępna wcześniej niż dzielnica przemysłowa, a jej wzniesienie odblokowuje technologię terminu. Zaatakowane oppidum może bronić się za pomocą ataków dystansowych. Zyskuje dużą premię za sąsiedztwo kamieniołomów i zasobów strategicznych.

 

Nowy tryb gry: „Dramatyczne wieki” (wymaga zainstalowania Pakietu rozszerzeń Civilization VI)

Opcjonalny, wyspecjalizowany tryb gry oferujący nowe reguły rozgrywki:

  • Nowa „normalność” – początek każdej epoki wiąże się zawsze z wejściem cywilizacji w złotą erę lub ciemny wiek, których potencjał jest znacznie większy niż dotąd i które całkowicie zastępują zwykłe epoki.
  • Nowe doktryny – gracze zyskują dostęp do specjalnych doktryn społecznych, które zastępują upamiętnienia. Dzielą się one na złote i mroczne doktryny i zapewniają większą elastyczność oraz moc.
  • Nowe korzyści złotej ery – wkroczenie w złotą erę z dodatkowymi punktami epoki zwiększa nacisk lojalnościowy obywateli wywierany na sąsiednie miasta.
  • Nowe wyzwania ciemnego wieku – chaos ciemnych wieków może doprowadzić do buntu miast!
  • Nowe sposoby zdobywania punktów epoki – gracze zyskują punkty epoki, opracowując technologie i idee oraz awansując jednostki dzięki walce. (Gracze wciąż mogą też pozyskiwać punkty epoki dzięki historycznym momentom).

Nowe cuda świata

  • Biosfera – zwiększa atrakcyjność pól sąsiadujących z lasami deszczowymi i mokradłami. W rozszerzeniu Gathering Storm zwiększa energię i turystykę. W pozostałych zestawach zasad zapewnia dodatkową naukę za każde pole z mokradłami, lasem deszczowym i lasem w mieście, które ją wzniesie.
  • Posąg Zeusa – daje darmową jednostkę wojskową miastu, które go kontroluje, oraz zapewnia premię do produkcji jednostek zwalczania kawalerii.

Nowy skrypt mapy

  • Mapa „Wyżyny” to duży region zdominowany przez wzgórza i pasma górskie.

 

 

©2020 Take-Two Interactive Software i jego oddziały. Sid Meier’s Civilization, Civilization, Civ, 2K, Firaxis Games, Take-Two Interactive Software i ich logotypy są znakami handlowymi Take-Two Interactive Software, Inc. Pozostałe znaki i znaki handlowe należą do ich właścicieli. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Użytkowanie niniejszego produktu wymaga zaakceptowania warunków umowy licencyjnej użytkownika końcowego, dostarczonej przez podmiot zewnętrzny: http://www.take2games.com/eula/

Aby uruchomić tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Sid Meier's Civilization® VI. Tryb tajnych stowarzyszeń wymaga zainstalowania rozszerzenia Rise and Fall lub Gathering Storm. 

 

Wymagania:

MINIMALNE

  • System operacyjny: Windows 7 (64-bitowy) / 8.1 (64-bitowy) / 10 (64-bitowy)
  • Procesor: Intel Core i3 2,5 GHz, AMD Phenom II 2,6 GHz lub lepszy
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Dysk twardy: 12 GB lub więcej
  • Karta graficzna: 1 GB VRAM, zgodna z DirectX 11 (AMD 5570, nVidia 450 lub Intel Integrated Graphics 530)

ZALECANE

  • System operacyjny: Windows 7 (64-bitowy) / 8.1 (64-bitowy) / 10 (64-bitowy)
  • Procesor: czwartej generacji, Intel Core i5 2,5 GHz, AMD FX8350 4,0 GHz lub lepszy
  • Pamięć: 8 GB RAM
  • Dysk twardy: 16 GB lub więcej
  • Karta graficzna: 2 GB VRAM, zgodna z DirectX 11 (AMD 7970 lub NVIDIA 770 albo lepsza)

Zobacz także

Promocja na produkty cefrowe!
Nie czekaj na dostawę!
Figurki amiibo
Zbierz je wszystkie!
Rozbuduj swoją
kolekcję kart!
Podstawki pod pady
lub telefony
Nikt jeszcze nie dodał opinii o "Civilization VI - Pakiet Bizancjum i Galów (PC) Klucz Epic" (Klucze do gier).
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.