Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Field of Glory II: Medieval.
Od końca 1300 roku niektórzy Szwajcarzy zaczęli nosić długie piki, początkowo jako broń mniejszościową, podczas gdy większość ich żołnierzy nadal nosiła halabardę. W 1422 roku niewielka armia szwajcarska została pokonana pod Arbedo przez armię mediolańską złożoną z dużej liczby zbrojnych, którzy zsiedli po nieudanej szarży na koniach. Zauważono, że pikinierzy radzili sobie lepiej w walce ze zsiadającymi zbrojnymi niż halabardnicy, ze względu na większy zasięg ich broni. Od tego czasu udział pikinierów w armiach szwajcarskich stale wzrastał, tak że pod koniec XV wieku stali się oni bronią dominującą. Halabardę zachowała tylko niewielka liczba doświadczonych żołnierzy do obrony sztandarów i rozbijania formacji przeciwnika w razie zatrzymania natarcia pikinierów. Nowy system szwajcarski okazał się zdumiewającym sukcesem na polu bitwy: zwyciężali w wojnach burgundzkich, pokonali Święte Cesarstwo Rzymskie w wojnie szwabskiej, a jako najemnicy stanowili kluczowy element armii króla Francji Karola VIII we Włoszech. Wkrótce formacje pikinierów zostały przyjęte w wielu krajach Europy Zachodniej, zwłaszcza w Niemczech przez słynnych "landsknechtów". W Czechach wybuchła wojna między zwolennikami Jana Husa, protestanckiego reformatora religijnego, a katolickimi rojalistami. Husyci byli w większości zwykłymi ludźmi i mieli niewielu szlachciców, którzy mogliby zapewnić ciężko opancerzonych ludzi. Aby zniwelować przewagę rojalistów w ciężkiej kawalerii, przerobili zwykłe wozy rolnicze na "Wagenburg" - ruchomą fortecę, z wnętrza której husyccy żołnierze mogli walczyć. Była to głównie broń defensywna, choć w bitwie pod Kutną Horą w 1421 r. użyto jej do przełamania armii królewskiej. Dodatkowe informacje o następujących narodach i frakcjach od momentu wprowadzenia przez nie same lub ich przeciwników taktyki szwajcarskiej z użyciem piki lub husyckich wozów bojowych do roku 1500 n.e: Aragończycy, Berberowie (Wattasydowie), Czesi (katolicy), Burgundczycy, Kastylijczycy, Duńczycy, Anglicy (Lancasterzy, Yorkiści i Tudorowie), Florentczycy, Francuzi, Niemcy (wojska cesarskie, feudalne i miejskie), Granadyjczycy, Węgrzy, Husyci (Taboryci i Utraquiści), Niderlandy, Mediolańczycy, Neapolitańczycy, Papieże, Polacy, Rusini, Szkoci, Szwajcarzy, Wenecjanie. Każdy z nich ma swój własny, historycznie uzasadniony sztandar. (Kilka narodów europejskich jest już uwzględnionych w poprzednich DLC do roku 1500 n.e.). 22 nowe jednostki. o Aragończycy 1450-1479 n.e. 8 kolejnych scenariuszy historycznych obejmujących kluczowe bitwy tego okresu na epicką skalę: Kutna Hora 1421, Towton 1461, Brunkeberg 1471, Grandson 1476, Loja 1482, Bosworth 1485, Fornovo 1495, Dornach 1499.
Legal line: ©2021 Slitherine Ltd. All Rights Reserved. Field of Glory II, Field of Glory II Medieval, Slitherine Ltd. and their Logos are all trademarks of Slitherine Ltd. All other marks and trademarks are the property of their respective owners. Developed by Byzantine Games. |
Wymagania: MINIMUM: OS: Windows 8 / 10 Processor: 2.0GHz i5/A8 or better Memory: 6 GB RAM Graphics: 1 GB DirectX 9 Compatible Graphics Card DirectX: Version 9.0c Storage: 5 GB available space Sound Card: DirectX compatible sound card
RECOMMENDED: OS: Windows 8 / 10 Processor: 2.0GHz i5/A8 or better Memory: 8 GB RAM Graphics: Discrete 2 GB DirectX 9 Compatible Graphics Card DirectX: Version 9.0c Storage: 6 GB available space Sound Card: DirectX compatible sound card |