Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Aby uruchomić tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Sid Meier's Civilization® VI.
Civilization VI: Gathering Storm wprowadza do gry aktywną planetę, której geologia i klimat stanowią nowe, wyjątkowe wyzwanie. Drugie rozszerzenie Civilization VI dodaje wpływ środowiska, projekty inżynieryjne, zasoby energetyczne i eksploatacyjne oraz Kongres Światowy i nowe zwycięstwo dyplomatyczne. Rozszerzenie wzbogaca też drzewa technologii i idei o epokę przyszłości oraz zawiera osiem nowych cywilizacji, dziewięciu nowych przywódców, a także wiele nowych jednostek, dzielnic, cudów i budowli.
W drugim rozszerzeniu Civilization VI, Gathering Storm, otaczający cię świat jest żywy jak nigdy dotąd. Wskaż swojemu ludowi ścieżkę wiodącą ku zwycięstwu, tworząc nowe zaawansowane technologie i projekty inżynieryjne oraz prowadząc negocjacje w krytycznych sprawach z międzynarodową społecznością na forum Kongresu Światowego. Twoje decyzje wpłyną na globalny ekosystem i mogą zmienić przyszłość całej planety. Katastrofy naturalne takie jak powodzie, burze i erupcje wulkanów splądrują bądź zniszczą twoje ulepszenia i dzielnice, ale mogą też odświeżyć i wzbogacić dotknięte nimi obszary. Poza nowymi mechanizmami rozgrywki, Civilization VI: Gathering Storm wprowadza również osiem nowych cywilizacji oraz dziewięciu nowych przywódców. Rozszerzenie umożliwia wzniesienie siedmiu nowych cudów świata oraz stworzenie wielu nowych jednostek, dzielnic, budowli i ulepszeń.
WPŁYW ŚRODOWISKA: Wulkany, burze (burze śnieżne, burze piaskowe, tornada i huragany), zmiana klimatu, powodzie oraz susze.
ZASOBY ENERGETYCZNE I EKSPLOATACYJNE: W Gathering Storm zasoby strategiczne odgrywają dodatkową rolę – są wykorzystywane w elektrowniach w celu wytwarzania energii zasilającej miasta. Początkowo najbardziej zaawansowane budowle będą zasilane energią pozyskiwaną ze spalania węgla i ropy naftowej, lecz wraz z rozwojem rozgrywki i odblokowaniem technologii bliższym naszym czasom uzyskasz też dostęp do energii ze źródeł odnawialnych. Decyzje związane ze sposobem wykorzystywania zasobów będą miały bezpośredni wpływ na zmiany globalnej temperatury i mogą spowodować topnienie pokrywy lodowej oraz wzrost poziomu mórz.
PROJEKTY INŻYNIERYJNE: Wykorzystuj ulepszenia takie jak kanały, zapory, tunele i linie kolejowe, aby przezwyciężać niekorzystne uwarunkowania terenu. Zakładając miasta, nie zapominaj o ryzyku powodziowym związanym z przybrzeżnymi równinami, ale pamiętaj też, że technologie dostępne na późniejszym etapie rozgrywki, np. zapory przeciwpowodziowe, mogą zabezpieczyć takie pola.
KONGRES ŚWIATOWY: Spraw, by pozostali przywódcy świata usłyszeli twój głos. Zdobywaj względy dyplomatyczne poprzez działania takie jak zawieranie sojuszy, wpływanie na miasta-państwa czy uczestniczenie w Igrzyskach Światowych. Zgromadzone względy dyplomatyczne pozwolą ci wymóc na innych przywódcach obietnice, głosować na rezolucje, zwoływać sesję specjalną Kongresu Światowego, by zwrócić uwagę świata na kryzysy wymagające interwencji, oraz zwiększać wagę swojego głosu, a wszystko to w celu osiągnięcia nowego zwycięstwa dyplomatycznego.
TECHNOLOGIE I IDEE XXI WIEKU: Drzewa technologii i idei rozbudowano o nową epokę. Staw czoła nowym wpływom środowiska, korzystając z hipotetycznych idei, takich jak relokacja populacji do kolonii morskich, czy rozwijając technologie umożliwiające sekwestrację wyemitowanego dwutlenku węgla.
NOWI PRZYWÓDCY I CYWILIZACJE: Rozszerzenie wprowadza dziewięciu nowych przywódców oraz osiem nowych cywilizacji. Wiążą się z nimi unikalne premie i mechanizmy rozgrywki, a także dziewięć unikalnych jednostek, cztery unikalne budowle, trzy unikalne ulepszenia, dwie unikalne dzielnice i jeden unikalny gubernator.
NOWE SCENARIUSZE:
WIĘCEJ NOWEJ ZAWARTOŚCI: Dodano siedem nowych cudów świata, siedem cudów natury, 18 nowych jednostek, 15 nowych ulepszeń, 9 nowych budowli, 5 nowych dzielnic, 2 nowe zestawy miast, 9 nowych technologii i 10 nowych idei.
ULEPSZONE MECHANIZMY ROZGRYWKI: Rozbudowano o nowe opcje system szpiegowski, zaktualizowano zwycięstwo naukowe i kulturowe, dodano nowe historyczne momenty oraz wprowadzono usprawnienia pozostałych systemów gry.
PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. |
Wymagania: MINIMALNE
ZALECANE
©2019 Take-Two Interactive Software, Inc., Sid Meier’s Civilization, Civilization, Civ, 2K, Firaxis Games, Take-Two Interactive Software i ich logotypy są znakami handlowymi Take-Two Interactive Software, Inc. Pozostałe znaki należą do ich właścicieli. Wszelkie prawa zastrzeżone Użytkowanie niniejszego produktu wymaga zaakceptowania warunków umowy licencyjnej użytkownika końcowego, dostarczonej przez podmiot zewnętrzny: http://www.take2games.com/eula
|