Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Civilization VI to historyczna gra turowa, której celem jest stworzenie imperium zdolnego przetrwać próbę czasu. Odkrywaj nowe lądy, twórz nowe technologie, podbijaj swoich wrogów i staw czoła największym przywódcom w historii, przewodząc swojej cywilizacji od epoki kamienia łupanego po loty w kosmos. Stworzona przez legendarnego projektanta Sida Meiera seria Civilization to jedna z najczęściej nagradzanych i najbardziej wpływowych marek w historii gier strategicznych. Jej najnowsza odsłona oferuje jeszcze więcej sposobów interakcji ze światem – liderzy dążą teraz do realizacji swoich celów inspirowanych życiem ich historycznych odpowiedników, a miasta fizycznie rozbudowują się na mapie, oferując nowe strategiczne możliwości, gdy dążysz do osiągnięcia jednego z pięciu zwycięstw. Sid Meier’s Civilization VI: Antologia to najlepsza propozycja dla graczy, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z najwspanialszą serią gier strategicznych wszech czasów. Pakiet ten to kompletna kolekcja, w skład której wchodzi podstawowa gra Sid Meier’s Civilization VI, sześć pakietów DLC*, rozszerzenia Rise and Fall i Gathering Storm, a także pełną zawartość przepustki New Frontier. *Łączny koszt pakietów DLC kupowanych pojedynczo jest wyższy od ich ceny w ramach Antologii. Pojedyncze pakiety DLC i rozszerzenia mogą być sprzedawane osobno. Jeśli posiadasz już dowolną samodzielną zawartość Civilization VI, to nie kupuj tego produktu, ponieważ zapłacisz za nią ponownie.
CIVILIZATION VI: RISE AND FALL – rozszerzenie oferuje nowe wybory, strategie i wyzwania dla graczy prowadzących swoje imperia przez wieki. Rise and Fall wprowadza nowe mechanizmy rozgrywki, takie jak wielkie ery, lojalność i gubernatorów, rozbudowuje istniejące mechanizmy dyplomacji i ustrojów oraz dodaje osiem nowych cywilizacji, dziewięciu przywódców, a także wiele jednostek, dzielnic, cudów czy budowli. Czy poprowadzisz swój lud ku złotej erze dobrobytu? A może twoje imperium stawi czoła wyzwaniom ciemnego wieku? CIVILIZATION VI: GATHERING STORM – eksploruj aktywną planetę w rozszerzeniu, które po raz pierwszy w historii serii wprowadza mechanizmy zmian klimatycznych. Staw czoła klęskom żywiołowym i innym wpływom środowiska, ukończ wielkie projekty inżynieryjne i zarządzaj energią elektryczną oraz zasobami eksploatacyjnymi. Gathering Storm wprowadza również Kongres Światowy oraz nowy warunek zwycięstwa dyplomatycznego. Nowa era dodana do drzewek technologii i idei oraz nowe cywilizacje, przywódcy, jednostki i budowle sprawiają, że Gathering Storm oferuje graczom Civilization mnóstwo zawartości. PRZEPUSTKA NEW FRONTIER – Kontynuuj tworzenie najwspanialszego imperium z przepustką Civilization VI: New Frontier wprowadzającą po raz pierwszy w historii serii 6 nowych trybów gry. Pozyskuj herosów znanych z historii i mitów, zmierz się z jeszcze potężniejszymi naturalnymi katastrofami w trybie apokalipsy lub nawiąż kontakt z tajnymi stowarzyszeniami, które mogą pomóc lub zaszkodzić twojemu imperium. Przepustka zapewnia też dostęp do 8 nowych cywilizacji, 9 nowych przywódców oraz wielu nowych jednostek, budowli czy cudów.
W skład antologii wchodzą:
NAJWIĘKSI PRZYWÓDCY ŚWIATA: Wciel się w jednego z 54 najwspanialszych przywódców w historii świata. Stwórz handlowe imperium z Mansą Musą stojącym na czele Mali, napnij wojskowe muskuły swoich legionów jako Trajan z Rzymu albo osiągnij kulturową potęgę jako Hojo Tokimune z Japonii. Każdy przywódca oferuje unikalne umiejętności, jednostki i infrastrukturę, które pomogą ci podążać wybraną przez ciebie ścieżką wiodącą do zwycięstwa. BEZKRESNE IMPERIA: Obserwuj jak cuda twojego imperium rozprzestrzeniają się na mapie jak nigdy dotąd. Od teraz miasta rozrastając się niczym żywe organizmy i zajmują przy tym kolejne pola mapy. AKTYWNE BADANIA: Odblokowuj przyśpieszenia technologii wspomagające historyczny rozwój twojej cywilizacji. Wszystko – od specjalnych osiągnięć po przypadkowe odkrycia – może być źródłem zawrotnych postępów. DYNAMICZNA DYPLOMACJA: Natura interakcji z innymi cywilizacjami zmienia się w trakcie gry: od pierwszych, prymitywnych kontaktów naznaczonych konfliktem po sojusze i złożone negocjacje na późniejszych etapach rozgrywki. WIELKIE ERY: Wraz ze wzlotami i upadkami twojej cywilizacji oraz osiąganiem kolejnych historycznych momentów twoje imperium doświadczać będzie ciemnych wieków i złotych er z ich premiami i wyzwaniami. LOJALNOŚĆ: Od teraz miasta mają indywidualny poziom lojalności wobec twojego imperium – jeśli pozwolisz, by spadł zbyt nisko, to zmierzysz się z buntem jednostek i potencjalną deklaracją niezależności miasta. Jednak strata jednej cywilizacji może stać się zyskiem innej – zachęć miasta, by pokojowo dołączyły do twojego imperium, zwiększając ich lojalność wobec twojej cywilizacji. GUBERNATORZY: Rekrutuj, wyznaczaj i rozwijaj potężne postacie dysponujące unikalnymi premiami i drzewami awansów, by wpływać na specjalizację swoich miast i wzmacniać ich lojalność. POŁĄCZONE RODZAJE WOJSK: Dzięki rozbudowie systemu „jednej jednostki na pole” możliwe stało się łączenie jednostek wsparcia z innymi, np. jednostek przeciwpancernych z piechotą czy wojowników z osadnikami. Podobne jednostki można też grupować w potężne korpusy. WPŁYW ŚRODOWISKA: Wulkany, burze (burze śnieżne, burze piaskowe, tornada i huragany), powodzie oraz susze tchną w świat życie, jakiego w tej serii jeszcze nie widziano. Decyzje o wyborze miejsc, w których założysz swoje miasta, są ważniejsze niż kiedykolwiek dotąd, bo z dużym ryzykiem wiążą się duże korzyści. ZASOBY ENERGETYCZNE I EKSPLOATACYJNE: Zasoby strategiczne odgrywają teraz dodatkową rolę, a energia elektryczna zyskała na znaczeniu. W każdej turze elektrownie zużywają jednostki paliwa. Początkowo źródłem energii będzie węgiel i ropa naftowa, ale wraz z rozwojem technologii uzyskasz dostęp do odnawialnych źródeł. Decyzje związane ze sposobem wykorzystywania zasobów będą miały bezpośredni wpływ na zmiany globalnej temperatury i mogą spowodować topnienie pokrywy lodowej oraz wzrost poziomu mórz. PROJEKTY INŻYNIERYJNE: Kształtuj Ziemię, wznosząc kanały, zapory, tunele i linie kolejowe. Zakładając miasta, nie zapominaj o ryzyku powodziowym związanym z przybrzeżnymi równinami, ale pamiętaj też, że technologie dostępne na późniejszym etapie rozgrywki, np. zapory przeciwpowodziowe, mogą zabezpieczyć takie pola. KONGRES ŚWIATOWY: Spraw, by pozostali przywódcy świata usłyszeli twój głos. Zdobywaj względy dyplomatyczne poprzez takie działania, jak zawieranie sojuszy, wpływanie na miasta-państwa czy uczestniczenie w Igrzyskach Światowych. Zgromadzone względy dyplomatyczne pozwolą ci wymóc na innych przywódcach obietnice, głosować na rezolucje i zwoływać sesję specjalną Kongresu Światowego, by zwrócić uwagę świata na kryzysy wymagające interwencji. TECHNOLOGIE I IDEE XXI WIEKU: Drzewa technologii i idei rozbudowano o nową epokę. Staw czoła nowym wpływom środowiska, korzystając z hipotetycznych idei, takich jak relokacja populacji do kolonii morskich, czy rozwijając technologie umożliwiające sekwestrację wyemitowanego dwutlenku węgla. ULEPSZONA ROZGRYWKA WIELOOSOBOWA: Poza korzystaniem z tradycyjnych trybów gry wieloosobowej, możesz też współpracować i rywalizować ze znajomymi w licznych scenariuszach zaprojektowanych tak, by dało się je ukończyć w trakcie jednej sesji gry. PRZEPUSTKA NEW FRONTIER – Kontynuuj tworzenie najwspanialszego imperium z przepustką Civilization VI: New Frontier wprowadzającą po raz pierwszy w historii serii 6 nowych trybów gry. Pozyskuj herosów znanych z historii i mitów, zmierz się z jeszcze potężniejszymi naturalnymi katastrofami w trybie apokalipsy lub nawiąż kontakt z tajnymi stowarzyszeniami, które mogą pomóc lub zaszkodzić twojemu imperium. Przepustka zapewnia też dostęp do 8 nowych cywilizacji i 9 nowych przywódców.
©2016-2021 Take-Two Interactive Software, Inc. Sid Meier’s Civilization, Civilization, Civ, 2K, Firaxis Games, Take-Two Interactive Software and their respective logos are all trademarks of Take-Two Interactive Software, Inc. All other marks and trademarks are the property of their respective owners. All rights reserved
Use of this product requires agreement to the following third party end user license agreement: http://www.take2games.com/eula/
|
Wymagania: Minimum System Requirements:
Recommended System Requirements PC
|