Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Tank Warfare: Tunisia 1943 - taktyczna symulacja walki na poziomie batalionu. Kontynuacja serii Graviteam Tactics osadzona na froncie zachodnim.
Gra składa się z dwóch trybów: Operacyjny - tryb turowy, w którym można przesuwać i koncentrować siły w wybranych kierunkach, uzupełniać i wymieniać jednostki, naprawiać i tankować pojazdy. Taktyczny - tryb czasu rzeczywistego, w którym prowadzisz walkę z wrogiem, zdobywając terytorium, niszcząc pojazdy i eliminując stan liczebny wroga.
Operacje na dużą skalę dla armii amerykańskiej i Wehrmachtu o realistycznej strukturze organizacyjnej. Kampania oferuje ponad 50 szczegółowych pojazdów wyprodukowanych w Niemczech, USA i Wielkiej Brytanii. Zrekonstruowano ponad 400 km2 realistycznych krajobrazów z map topograficznych oraz materiałów fotograficznych i wideo.
- Rozszerzony interfejs użytkownika: funkcjonalny interfejs różnych paneli, menu poleceń radialnych i inne ulepszenia. - Wygląd i dostosowanie interfejsu: dołączono trzy warianty wyglądu, konfigurowalne znaczniki jednostek (Wehrmacht, NATO, Armia Czerwona). - Wysoka powtarzalność i zaawansowana sztuczna inteligencja, która wybiera najlepszą strategię opartą na zachowaniu, nie bazując na z góry określonym skrypcie. - Zaawansowane zarządzanie siłami w fazie operacyjnej: strategie wzmocnienia i zarządzanie rezerwami. - Prowadzenie statystyk: rejestrowana jest wydajność każdej jednostki (zabijanie, straty, nagrody itp.). Po każdej bitwie szkody i stan sił i pojazdów, a także telemetrii są pokazane w statystykach po bitwie. - Symulacja pola bitwy: realistyczne urządzenia wizyjne, zasłony dymne i flary, tworzenie rowów, kratery po wybuchach. Pozostałości poprzednich bitew pozostają na polu bitwy do końca operacji. - Realistyczne zachowanie żołnierza: każdy żołnierz ma kilka podstawowych parametrów, takich jak poziom doświadczenia, wytrzymałość i morale, które wpływają na ich zachowanie i skuteczność. - Szczegółowe modele broni i realistyczna balistyka: pociski podążają trajektoriami balistycznymi, biorąc pod uwagę wiatr, temperaturę i inne parametry. - Zaawansowane uszkodzenia pancerza: modelowanie oparte na histogramach balistycznych bez uproszczeń metod probabilistycznych, generowanie pól wtórnej fragmentacji uwzględnia wiele parametrów, takich jak zmiana kształtu pola w przestrzeni, fragmenty i cechy pancerza, grubość pancerza i warunki uszkodzenia. - Złożony system uszkodzeń pojazdów: silnik, zawieszenie, celowniki, broń i mechanizmy celowania mogą zostać uszkodzone oddzielnie, wpływając na możliwości bojowe. - Zniszczalne środowisko: prawie wszystko można wysadzić i zniszczyć, od powierzchni i budynków po pojazdy i instalacje obronne wroga. - Zaawansowana kontrola artylerii poza mapą, z różnymi ustawieniami bezpieczników i rodzajami łusek. - Tryby formacji i ruchu: linie i kolumny, ruch drogowy i potajemny, piechota podążająca za czołgami, generowanie opóźnień, sektory ognia itp. - Automatyczne układanie zasłon dymnych: jednostki ustawiają zasłony dymne, gdy zauważą wroga. - Dynamiczna zmiana pory dnia, źródeł światła i efektów pogodowych, wpływa na przebieg bitwy, widoczność i przejezdność obszaru. PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. |