Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
TW ATTILA: Pakiet Kampanii Era Karola Wielkiego Ogromna nowa kampania, rozgrywająca się w początkowych fazach średniowiecza. Świat legł w gruzach – wycieńczony, krwawiący, poraniony i spopielony. Lud ogarnęła trwoga, ale nawet w obliczu apokalipsy, nieliczni śmiałkowie robią wszystko, aby przywrócić światło, wiedzę i cywilizację. Niezależnie od kosztów, jakiekolwiek by one nie były... W erze wybranych, w erze wielkości, kiedy pierwsi prawdziwi królowie zakładali potężne królestwa na zgliszczach dawnych imperiów... w Erze Karola Wielkiego. Mamy rok 768 n.e. Po śmierci ojca, późniejszy Charlemagne czyli Karol Wielki, ma dzielić tron Franków ze swym bratem. Sytuacja ta jest trudna dla takiego wizjonera, a ich relacje są coraz trudniejsze, gdyż w żyłach Charlemagne’a zaczyna burzyć się ognista krew jego dziadka, Karola Młota. Zmęczony ciągłymi konfliktami, kontynent pełen jest przyjaciół, wrogów i możliwości. Lud pragnie pokoju, a Charlemagne prowadzi swój kraj w nowy wiek edukacji, religii i wojny. Te trzy rzeczy mają mu pomóc w zjednoczeniu, stabilizacji i... ekspansji. Sasi, Saraceni i Wikingowie na pewno zwrócą uwagę na kogoś tak ambitnego. Aby wznieść się ponad resztę, potrzebna będzie przebiegłość, wdzięk i bezwzględność. Karol Wielki, król Franków, ojciec Europy. Zmienisz nieco jego historię? A może napiszesz ją od nowa?
Niepowtarzalna kampania i nowa mechanika rozgrywki Era Karola Wielkiego to epicki dodatek do Total War: ATTILA, którego akcja toczy się w średniowieczu, na ogromnej, nowej mapie kampanii w Europie. Już wcześniej byli tu królowie i królestwa, ale dopiero teraz wielcy mężowie stanu jednoczą całe narody, dają początek trwałym dynastiom i definiują, co to naprawdę znaczy być królem. Czy dołączysz do nich? W wyniszczonym konfliktami i bitwami świecie rozpoczyna się nowa era. Nowe technologie i nowe sposoby prowadzenia wojen to dopiero początek. Dobry król jest zręcznym politykiem, wiedzącym, jak daleko może się posunąć. Niechęć do wojny nie oznacza braku gotowości. Europa pozostaje tyglem sprzecznych ideologii i dawnych zatargów. Choć stare imperia odchodzą w przeszłość, dawne spory i ich konsekwencje odbijają się szerokim echem, powodując nowe zagrożenia i tarcia pomiędzy młodymi państwami. Sojusze pomiędzy nowymi królestwami dają nowe możliwości, a ogromne masy ludu można zjednoczyć pod sztandarami podźwigania cywilizacji z popiołów. Chwała na ciebie czeka, o ile tylko posiadasz niezłomność i wizję Charlemagne’a. Nowa mapa kampanii i interfejs użytkownika Zupełnie nowa mapa kampanii w Erze Karola Wielkiego koncentruje się na Europie od roku 768 n.e. W tych zmiennych warunkach geopolitycznych masz 52 prowincje do podbicia, co potencjalnie gwarantuje setki godzin rozgrywki. Interfejs użytkownika jest inspirowany średniowieczną sztuką – bogato ilustrowane rękopisy i wczesne witraże dodadzą koloru i stylu do twojej kampanii. Grywalne frakcje Era Karola Wielkiego zawiera osiem grywalnych frakcji, z których każda posiada swoje cechy, zestaw jednostek oraz niepowtarzalne i pełne wyzwań warunki do spełnienia, które zdecydują o powstaniu jej królestwa. Każda frakcja może odnieść korzyści ze wzmocnionej specjalizacji swoich cech i jednostek, oraz zyskać dostęp do specjalnych funkcji w grze. Skutkuje to bardzo zróżnicowanymi stylami rozgrywki, wyzwaniami i doświadczeniami, w zależności od tego, którą frakcję wybierzesz do gry w kampanii.
Dostępne są: Królestwo Karola Wielkiego W pakiecie dostępnych jest ponad 300 nowych jednostek, a gracze będą mogli zwerbować kultowe formacje wojskowe tamtych czasów, takie jak tanowie, topornicy z fyrdu, rycerze ze Scholae, jinete berberów, charty czy budzący grozę wojownicy z saksami. Gotowość do wojny Prawdziwy król doskonale wie, jak daleko może się posunąć, nie sprowadzając na siebie gniewu ludu. Wojny są ważnymi i dramatycznymi wydarzeniami w historii każdego królestwa i nie należy ich lekceważyć. Im mniej wojen prowadzisz, tym większe poparcie ludu, a ciągłe konflikty szybko obniżą morale i karność armii. Nowe technologie i budynki Era Karola Wielkiego zawiera wiele technologii i budynków charakterystycznych dla nowego okresu. W miarę postępów w kampanii, pojawiać się będą szczególnie te, które odzwierciedlają rodzące się idee feudalizmu i etosu rycerskiego. Agenci i umiejętności Agenci są teraz bardziej wyspecjalizowani niż kiedykolwiek – skrytobójcy, szpiedzy i kapłani (lub imamowie) mają teraz potężniejsze, ale bardziej konkretne umiejętności. Nie można ich już używać we wszelkich możliwych sytuacjach.
|
Wymagania: Minimalne:
Zalecane:
|