Pakiet kultur - Piraci i najeźdźcy
Stań się zmorą starożytnego świata w Total War™: ROME II - oto Pakiet kultur - Piraci i najeźdźcy. Dodatek Piraci i najeźdźcy zawiera nową, grywalną kulturę, składającą się z trzech frakcji, nastawionych na walkę podjazdową. Prócz tego, Total War: ROME II zostaje też wzbogacone o nowe budynki, technologie, religię, premie frakcji oraz jednostki lądowe i morskie.
Gracze mogą teraz splądrować całą mapę kampanii jako Ardiajowie z Ilirii lub jedno z plemion trackich: Tylisowie albo Odrysowie. Te frakcje bałkańskie, posiadające własne jednostki lądowe i morskie, cechują się też odmiennymi premiami i stylami gry. Dzięki temu gra w głównej kampanii w ROME II staje się świeża i niepowtarzalna.
Nowe cechy:
Nowe, bałkańskie premie kulturalne – Tylisowie, Ardiajowie i Odrysowie to doskonali najeźdźcy, którzy zgarniają bogactwa tuż spod nosa innych frakcji. Są w stanie zebrać armie najemników w niesamowitym tempie, by móc runąć błyskawicznie na jednostki wroga.
Nowe premie frakcji – Każda z frakcji bałkańskich posiada własną pozycję startową na mapie kampanii i własny zestaw premii frakcji, co dodaje świeżości głównej kampanii. Wszyscy są doświadczonymi rozbójnikami, co więcej, iliryjscy Ardiajowie specjalizują się w piractwie, Odrysowie z Tracji są świetnymi łucznikami, a lud Tylisów, spadkobiercy migracji celtyckich do Azji Mniejszej, specjalizuje się w szkoleniu doskonałych jednostek piechoty.
Nowa religia – Zarówno Ardiajowie, jak i Odrysowie posiadają własne drzewa budynków religijnych, przynoszących liczne premie do rozgrywki w kampanii.
Nowe technologie – Zarówno Ardiajowie, jak i Odrysowie posiadają własne, unikatowe technologie, które pozwalają graczowi odblokować nowe, kluczowe jednostki i skorzystać z opcji, wymieniających części głównych drzew technologicznych dla kultur barbarzyńskich.
Nowe jednostki – Zapożyczając wiele od celtyckich przodków, frakcje kultur bałkańskich korzystają z ogólnego, barbarzyńskiego wachlarza jednostek. Dostępne są też następujące nowe jednostki dla każdej frakcji:
Ardiajowie: • Iliryjscy marynarze: Doskonale wyszkolona, średnio uzbrojona piechota z włóczniami. • Iliryjscy jeźdźcy: Szybka piechota z toporami, atakująca z ukrycia. • Szlachetni hoplici iliryjscy: Doskonale wyszkolona, ciężkozbrojna piechota. • Hemiolia desantowa: Szybki okręt, przewożący iliryjskich najeźdźców. • Heksery szturmowe: Ogromne barki szturmowe, przewożące iliryjskich najeźdźców. • Tetrery szturmowe: Duże barki szturmowe, przewożące iliryjskich najeźdźców.
Królestwo Odrysów: • Traccy jeźdźcy: Szybka, średnia kawaleria, wyposażona we włócznie.
Tylisowie: • Galo-traccy wojownicy: Szybka, ciężka piechota z mieczami. • Plemienni wojownicy: Dobrze opancerzeni zbrojni, doskonale sprawdzający się w obronie. • Konni najeźdźcy: Szlachta wielozadaniowa, wyposażona w oszczepy i miecze.
Nowi najemnicy – Żołnierze krajów najeźdźczych doskonale znają wartość pieniędzy i oferują swoje przerażające umiejętności innym armiom. Grając innym narodem, do dyspozycji masz następujących najemników oraz wojska pomocnicze, werbowane z poszczególnych terytoriów:
Najemnicy: • Najemni wojownicy traccy: Doskonała piechota z mieczami. (Tracja) • Najemni sierpowi: Piechota ze złowrogimi, zakrzywionymi sierpami. (Dacja) • Najemni harcownicy daccy: Doskonali harcownicy, wyposażeni w oszczepy. (Dacja) • Najemni iliryjscy jeźdźcy: Szybka piechota z toporami, atakująca z ukrycia. (Iliria) • Hemiolia desantowa: Szybka barka szturmowa, pełna najemniczych najeźdźców iliryjskich (Iliria)
Wojska pomocnicze: • Pomocniczy wojownicy traccy: Doskonała piechota z mieczami. (Tracja) • Pomocniczy sierpowi: Piechota ze złowrogimi, zakrzywionymi sierpami. (Dacja) • Pomocniczy harcownicy daccy: Doskonali harcownicy, wyposażeni w oszczepy. (Dacja) • Pomocniczy iliryjscy jeźdźcy: Szybka piechota z toporami, atakująca z ukrycia. (Iliria) |