Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Total War™: THREE KINGDOMS – Eight Princes Chapter Pack
Jest rok 291, minęło całe pokolenie od rozpoczęcia burzliwych wydarzeń okresu Trzech Królestw. Mimo podziału władzy, który doprowadził do rozejmu i krótkiego zjednoczenia królestw pod rządami dynastii Jin, wojna domowa wisi na włosku.
Jin to podzielona dynastia. Jej liczni książęta są żądni większej władzy, każdy z nich ma własne ambicje i metody jej zdobycia. Ośmioro wyróżnia się spośród innych... czy staną po stronie swego cesarza albo cesarzowej? A może wezmą los we własne ręce i na zawsze przejdą do historii?
Grywalni książęta
Każdy z grywalnych książąt należy do jednej z pięciu podstawowych klas postaci z głównej gry. Każdy dysponuje własną mechaniką kampanii, która wymusza stosowanie unikalnego stylu gry.
Klasa: Awangarda
Unikalne oddziały:
Sima Yong koncentruje się głównie na obronie i infrastrukturze. Wszystkie stacjonujące armie zwiększają rezerwy i poparcie frakcji oraz przyczyniają się do zmniejszenia kosztów budowy w jego osadach. Unikalna seria budowli militarnych zwiększa poparcie szlachty, dochody ze wszystkich źródeł, umacnia prestiż i zapewnia dodatkowe garnizony. Unikalne zadanie nadzoru wojskowego dodatkowo podnosi dochody ze wszystkich źródeł, ale kosztem poparcia szlachty.
Sima Yong słynie z talentu to znajdowania zdolnych ludzi, dlatego po bitwach ma większe szanse na zapoczątkowanie wydarzenia Bohater Dnia.
Klasa: Dowódca
Unikalnym zasobem Sima Jionga jest kontrola, zwiększająca poparcie szlachty i zmniejszająca korupcję. Kontrolę generuje przywódca frakcji i zwycięstwa militarne, a traci się ją przez porażki militarne i mianowanie ministrów na dworze. Żeby przeciwdziałać temu ostatniemu i zwiększać kontrolę, Sima Jiong ma do dyspozycji unikalne działanie na dworze, umożliwiające mu zwalnianie potężnych postaci ze stanowisk ministerialnych.
Unikalna seria budowli administracyjnych Sima Jionga wytwarza dodatkową kontrolę i zmniejsza korupcję, a jego komanderie mają dostęp do unikalnego zadania mikrozarządzania komanderią. Zwiększa ono dochód ze wszystkich źródeł i zmniejsza korupcję, kosztem części kontroli.
Klasa: Strażnik
Wpływ to unikalny zasób Sima Yue, zmniejszający koszty i czas budowy oraz zwiększający szybkość badań prowadzonych przez frakcję. Jest wytwarzany dzięki zadaniom specjalnym w komanderiach, a traci się go przez porażki militarne. Ponadto maleje z czasem.
Jego wyjątkowa seria budowli związana z siłą roboczą zwiększa wzrost populacji i zmniejsza koszty budowy. Na jego dworze są też dwa unikalne stanowiska ministerialne: emisariusz wojskowy, który zmniejsza koszt werbunku; oraz doradca prowincjonalny, zmniejszający korupcję i umożliwiający zadanie inspekcji prowincji.
Klasa: Czempion
Unikalne oddziały:
Unikalnym zasobem Sima Aia jest reformacja, zwiększająca wpływy handlowe i szybkość badań oraz zmniejszająca korupcję. Reformację zdobywa się rozbudowując osady, unikalna cecha Sima Aia „Zreformowana infrastruktura” sprawia, że budowle w stolicach komanderii wpływają na zwiększanie i zmniejszanie reformacji.
Aby dodatkowo zwiększyć reformację Sima Ai może korzystać z dwóch unikalnych zadań komanderii. Restrukturyzacja administracji zwiększa przyrost reformacji, a każda z nich rośnie dzięki budowlom w komanderii. Regulacja rynków zmniejsza reformację, ale zwiększa dochody z handlu, jedwabiu i przypraw.
Klasa: Strateg
Unikalne oddziały:
Dwór Sima Yinga różni się od innych, ponieważ postacie mianowane na stanowiska ministerialne działają na całą frakcję, co zwykle jest tylko domeną premiera, dziedzica i przywódcy frakcji. Przemyślany dobór postaci na dworze Sima Yinga może mieć wielkie i dalekosiężne znaczenie.
Sima Ying ma dostęp do wydajniejszej serii budowli pomocy rządowej, zapewniających dodatkowe premie do dochodu z chłopstwa i do produkcji żywności w gospodarstwach w tej samej komanderii.
Klasa: Dowódca
Unikalne oddziały:
Unikalnym zasobem frakcji Sima Luna są podstępy, a jego styl gry opiera się na oszustwach i szpiegostwie. Sima Lun ma dodatkowe miejsce dla szpiega dostępne od początku kampanii. Unikalny zasób jest wytwarzany dzięki działaniom szpiegów. Podstępy można wykorzystywać do wywoływania wojen zastępczych, wykonywania oszustw dyplomatycznych i zwiększania skuteczności tajnej siatki frakcji. Podstępy są też generowane przez unikalną serię budowli trybunałów, zwiększających także dochody z posiadłości rodowych.
Klasa: Czempion
Unikalne oddziały:
Frakcja Sima Lianga posiada unikalny rodzaj władania zwany krajem, ograniczający liczbę okręgów, którymi można zarządzać nie otrzymując kar. Jednak frakcja ta posiada także dostęp do unikalnego zasobu jakim jest jurysdykcja, która zwiększa maksymalną wielkość kraju i znacznie podnosi dochód z posiadłości przywódcy, zwiększając uzupełnienia i szansę pojmania postaci wroga. Głównym źródłem jurysdykcji są frakcje, które uznają przywództwo Sima Lianga poprzez unikalny traktat o współpracy wasala. Jurysdykcja jest też generowana dzięki serii budowli trybunałów, które przyczyniają się także do zwalczania korupcji.
Klasa: Awangarda
Unikalne oddziały:
Unikalnym zasobem frakcji Sima Weia jest furia, zdobywana dzięki zwycięstwom militarnym i opcjom podboju. Furia zmniejsza koszt utrzymania jednostek, zwiększa uzupełnienia, wpływa na nastawienie dyplomatyczne innych frakcji w stosunku do Sima Weia. Furia maleje wraz z upływem czasu, więc ciągłe prowadzenie działań militarnych jest kluczem do sukcesu. Poza furią dysponuje on dwoma unikalnymi zadaniami administracji: nagrodzenie szlachty zwiększa poparcie szlachciców, a wezwanie poborowych dodatkowo zwiększa uzupełnienia.
Sima Wei ma też do dyspozycji unikalne działanie na dworze: przekazanie podarunku. Dzięki niemu poprawiają się relacje z osobą obdarowaną.
Seria budowli wojskowych związanych z poborem daje nowym rekrutom wyższy poziom początkowy, premię do sezonowego rozmieszczania pocztów, zwiększenie uzupełnień i zmniejszenie kosztów przemieszczenia.
Rozwój frakcji Poziomy frakcji książąt różnią się od poziomów władców z okresu Trzech Królestw. Przywódca awansuje kolejno od pomniejszego na wielkiego, a następnie na cesarskiego księcia. Możesz też zdecydować, czy chcesz zdobyć tytuł cesarski, czy wolisz pozostawić cesarza na tronie i zadowolić się tytułem regenta. Wybór między tymi opcjami jest ściśle uzależniony od nastawień, na które zdecydujesz się w czasie kampanii. System nastawień to nowe możliwości kształtowania frakcji wraz z upływem czasu. Cztery nastawienia: bogactwo, duch, siła i umysł zapewniają różne premie, a ich przyjęcie wiąże się z wieloma nowymi wydarzeniami i dylematami. W miarę jak rośnie twoje przywiązanie do danego nastawienia, zaczynają pojawiać się coraz więcej wynikających z niego wydarzeń i dylematów. Od twoich nastawień zależy też dylemat, przed którym staniesz, gdy pojmiesz cesarza. Wynik tego dylematu określa, czy osiągniesz najwyższą rangę cesarza, czy regenta. Każde nastawienie daje coraz większe premie do różnych aspektów twojej frakcji:
Poparcie szlachty Wojna ośmiu książąt była głównie walką o władzę pomiędzy arystokratami. Zostało to odzwierciedlone przez zastąpienie porządku publicznego poparciem szlachty. Niski poziom tego wskaźnika spowoduje pojawienie się zbuntowanej armii dowodzonej przez możnych. Należy zauważyć, że źródła dodatniego i ujemnego poparcia szlachty wynikające z twojej infrastruktury są diametralnie różne od źródeł porządku publicznego. Potrzeby i ambicje arystokracji są zupełnie inne od pragnień zwykłych ludzi. Utrzymanie stabilności dzięki poparciu szlachty zależy od innych budowli niż w okresie Trzech Królestw. Ponadto, w przeciwieństwie do porządku publicznego w podstawowej grze, rosnące populacje komanderii nie mają negatywnego wpływu na poparcie szlachty.
|
Wymagania: MINIMALNE:
ZALECANE:
Developed by Creative Assembly and published by SEGA. Creative Assembly, the Creative Assembly logo, Total War and the Total War logo are either registered trademarks or trademarks of The Creative Assembly Limited. SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Holdings Co., Ltd. or its affiliates. All rights reserved. SEGA is registered in the U.S. Patent and Trademark Office.. |