Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Akcja F.E.A.R. 2: Project Origin rozpoczyna się na krótko przed zakończeniem historii przedstawionej w F.E.A.R. Pewien oddział sił specjalnych odbywa rutynową misję na przedmieściach Auburn, gdy nagle tajemnicza eksplozja wstrząsa posadami miasta. Alma, dziewczynka o nadprzyrodzonych zdolnościach i pragnieniu zemsty, wyładowuje swój gniew wprowadzając na ulice Auburn istny chaos. Wspomniany oddział musi pokonać armię przeciwników i nadnaturalne istoty, które stoją na drodze do powstrzymania Almy i odkryć prawdziwe źrodło horroru...
F.E.A.R. 2: PROJECT ORIGIN software © 2009 Warner Bros. Entertainment Inc. Wyprodukowane przez Monolith Productions, Inc. Monolith oraz logo Monolith są znakami handlowymi Monolith Productions, Inc. Wszystkie inne znaki handlowe oraz prawa autorskie są własnością ich właścicieli. Wszystkie prawa zastrzeżone. F.E.A.R. 2: PROJECT ORIGIN oraz wszyscy bohaterowie i ich elementy są znakami handlowymi © Warner Bros. Entertainment Inc. WB GAMES LOGO, WB SHIELD: ™ & © Warner Bros. Entertainment Inc. PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. |
Wymagania: Procesor P4 2.8GHz (3.2GHz dla Visty)/Athlon 64 3000+ (3200+ dla Visty), Karta graficzna z 256MB (SM 2.0b), zgodna z DX9. NVidia 6800 lub ATI X700, 1GB RAM (1.5GB dla Visty),12GB HDD, Windows XP SP2/Vista SP1,DirectX: 9.0c, Karta dźwiękowa z obsługą DX9.0c, Internet - szerokopasmowe łącze
|