Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Prosimy pamiętać, że sprzedaż gry Wolfenstein®: The Old Blood™ do i w Republice Federalnej Niemiec jest ściśle zakazana przez niemieckie prawo, oraz jest przestępstwem karnym w rozumieniu §§ 86, 86a StGB (Niemieckiego Kodeksu Karnego).
Wolfenstein®: The Old Blood™ to fikcyjna historia, której akcja rozgrywa się w alternatywnym świecie, w roku 1946. Nazwy, postacie, organizacje, miejsca oraz wydarzenia są fikcyjne albo przedstawione w fikcyjnych okolicznościach. Fabuła oraz zawartość gry w żaden sposób nie powinny być postrzegane jako zachęcające lub akceptujące wierzenia, ideologię, zachowania czy czyny, dokonane przez reżim faszystowski. Nie mają też na celu trywializacji jego zbrodni.
Wolfenstein®: The Old Blood™ to osobny dodatek do docenionej przez krytyków, pierwszoosobowej strzelanki akcji i przygody, Wolfenstein®: The New Order™. Opowieść ta, podzielona na osiem rozdziałów i zawierająca dwie, przeplatające się z sobą historie, zawiera wszystko, z czego znane jest studio MachineGames – mrożącą krew w żyłach akcję, wciągającą fabułę oraz dynamiczną walkę pierwszoosobową. Jako bohater wojenny, B.J. Blazkowicz, wykorzystaj nowe rodzaje broni, takie jak karabin powtarzalny czy wystrzeliwujący granaty Kampfpistole i spróbuj powstrzymać nacierającą nazistowską machinę wojenną. Wykorzystaj rury, które możesz chwycić w obie ręce i wspiąć się po nich na ściany. Użyj ich też, aby brutalnie zlikwidować nowym sposobem nazistowskich przeciwników.
FABUŁA:
Mamy rok 1946, a naziści są o krok od zwycięstwa w drugiej wojnie światowej. W desperackiej próbie, która ma przechylić szalę na korzyść aliantów, B.J. Blazkowicz musi wyruszyć na epicką, dwuczęściową misję do Bawarii...
Część pierwsza Wolfenstein®: The Old Blood™ – Rudi Jäger i legowisko wilków – pozwoli B.J. Blazkowiczowi zmierzyć się z fanatycznym naczelnikiem więzienia w trakcie próby włamania na zamek Wolfenstein i wykradnięcia współrzędnych ośrodka generała Trupiej Główki. W części drugiej – Mroczne sekrety Helgi von Schabbs – w poszukiwaniu współrzędnych nasz bohater przybywa do miasta Wulfburg, gdzie nazistowska archeolog wykopuje tajemnicze artefakty, mogące uwolnić mroczną, starożytną moc.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
Akcja!
Przygoda!
Przerażenie!
Polowane na nazistów! Jeden z nazistów ukrył się w tym miejscu. PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. |
Wymagania: Wymagania Minimalne:
Wymagania zalecane:
|