Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Witaj w "Ready To Race", najnowszym DLC do Assetto Corsa. "Ready To Race" zawiera w sobie 10 nowych samochodów marek AUDI, Lotus, McLaren, Maserati oraz Toyota, dodając najbardziej pożądane modele! DLC dodaje pojazdy zróżnicowane pod względem technologii, mocy, historii oraz konstrukcji, pochodzące z Włoch, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz Japonii, dzięki czemu każdy znajdzie tutaj coś dla siebie!
Dodane samochody
Audi R8 LMS 2016 Nowe Audi R8 LMS zawier w sobie jeszcze więcej wyścigowych technologii, podążając ścieżką wytyczoną przez jego udanych poprzedników. Fani Audi mogli już poznać potęgę nowego sportowego GT3 z Neckarsulm w 2015, na przykład podczas 24-godzinnego wyścigu w Nurburgring, gdzie Audi Sport Team WRT odniosło zwycięstwo dzięki nowemu R8 LMS. Dwunastogodzinny wyścig w Sepang przyniósł Audi R8 LMS zwycięstwo na wszystkich trzech stopniach podium. Sezon 2016 również rozpoczął się sukcesem: ogólne zwycięstwo w Dubaju oraz zwycięstwo w swojej klasie podczas całodobowego wyścigu Daytona.
******
Audi R18 e-tron quattro Koncepcja stojąca za Audi R18 e-tron quattro jest bezprecedensowa w sportowych LMP, jej realizacja natomiast to pionierskie osiągnięcie. Inżynierowie Audi Sport oraz ich partnerzy rozpoczęli poprzez badanie różnych rozwiązań. Jednym z nich była hybryda równoległa, w której obydwa systemy prowadzenia napędzają tylne koła. Po wzięciu pod uwagę wielu zmiennych, jak trakcja, charakterystyka prowadzenia, materiały oraz rozłożenie wagi, ostatecznie zdecydowali się na odseparowanie układów napędowych osią - silnik spalinowy napędza na stałe tylne koła, zaś silnik elektryczny napędza przednie zależnie od potrzeb.
W R18 e-tron quattro część energii hamowania wspiera agregat prądotwórczy (MGU) zlokalizowany na przedniej osi. Dwie permanentnie połączone i zsynchronizowane maszyny przerabiają odzyskaną energię na prąd elektryczny zasilający układy elektroniczne. Prąd ten zasila system magazynowania energii koła zamachowego ulokowany po lewej stronie kokpitu.
Gdy prędkość przekracza 120 km/h, energia ta ponownie pozyskiwana jest z systemu jej magazynowania. W postaci prądu zmiennego zasila ona dwa elektryczne silniki. Razem zasilają one przednie koła ponad 160 kW energii poprzez jednostopniowe przekładnie planetarne; centralna jednostka sterowania utrzymuje obroty na tym samym poziomie między przednimi i tylnymi kołami. Samochód wyścigowy przemienia się więc na jakiś czas w quattro z czterema napędzanymi kołami.
******
Audi TT Cup 2016 Jeżeli chodzi o Audi Sport TT Cup, niemiecki wytwórca zaprojektował zarówno wizualnie, jak i technologicznie atrakcyjny samochód sportowy przeznaczony do wyścigów, Audi TT cup. Samochód wersji wyścigowej Audi TT stworzony został z połączenia aluminium oraz włókna węglowego. Dzięki temu Audi TT cup jest niezwykle lekki, ważąc jedynie 1125 kilogramów, oraz może poszczycić się niesamowitą zwrotnością.
Samochód Audi TT cup wykorzystuje TFSI 2.0 znane z Audi TTS. Czterocylindrowy silnik wytwarza 228 kW (310 koni mechanicznych) mocy w wersji produkcyjnej i osiąga prędkość 100 km/h w ciągu 4,7 sekund. Dzięki funkcji znanej pod nazwą wciśnij-by-wyprzedzić, poprzez wciśnięcie przycisku na kierownicy kierowca może chwilowo zwiększyć moc silnika o 22kW (30 koni mechanicznych), by ułatwić wyprzedzanie. Niebieska lampka na przedniej szybie wskazuje wykorzystanie przyspieszenia. Lampki LED w tylnych szybach bocznych wskazują ilość pozostałych do wykorzystania przyspieszeń. Ich liczba definiowana jest przez odpowiednie przepisy.
Przednie koła napędzane są przez dwusprzęgłową skrzynię biegów z bezpośrednim przełożeniem. Sześcioprędkościowy S tronic, przygotowany specjalnie do użytku podczas wyścigów, operowany jest przez łopatki przy kierownicy. Odpowiednio, Audi TT cup wyposażone jest w jedynie dwa pedały, gaz oraz hamulec.
******
Audi TT RS (VLN) Samochód Audi TT RS (VLN) został opracowany w odpowiedzi na żądania klientów, którzy pragnęli wykorzystać TT oraz inne pojazdy tej marki w sportach wyścigowych. Jego podstawą jest pięciocylindrowy silnik TFSI, zawiera on również nowo opracowane z myślą o wyścigach karoserię, zawieszenie oraz aerodynamikę.
******
Lotus 3-Eleven Stworzony jako bezkompromisowa manifestacja ducha Lotus, ich nowy samochód skupia się na dostarczeniu czystej przyjemności z jazdy oraz podkreśla umiejętność inżynierów firmy w łączeniu legendarnej przyczepności z oszałamiającą prędkością.
Pracując zgodnie z zasadą, iż mniej znaczy więcej, oraz trzymając się szosowej tradycji Lotus, nowa maszyna zawiera w sobie nową, niezwykle lekką karoserię, otwarty kokpit oraz unowocześniony, wyposażony w sprężarkę silnik V6 wytwarzający 450 koni mechanicznych mocy.
Dostępne są dwie wariacje Lotus 3-Elevel: Drogowa oraz Wyścigowa; obydwie dostarczają imponującą kombinację wysokiej wydajności, zwrotności oraz precyzji. Bazowana na wersji Drogowej, wersja Wyścigowa może poszczycić się znacznie bardziej agresywnym aero kit, sekwencyjną skrzynią biegów oraz zatwierdzonym przez FIA siedzeniem kierowcy wyposażonym w sześciopunktowe zabezpieczenie.
Assetto Corsa symuluje wersję Wyścigową. Ważąc zaledwie 900 kg (wersja Wyścigowa), Lotus 3-Eleven oferuje godny podziwu stosunek mocy do masy, ponad 500 koni mechanicznych na tonę, dzięki czemu jest w stanie osiągnąć 100 km/h w mniej niż 3 sekundy, by ostatecznie dosięgnąć aż 290 km/h prędkości maksymalnej w wersji Wyścigowej.
******
Maserati MC12 GT1 Maserati MC12 po raz pierwszy zostało wyprodukowane w 2004 roku jako wersja podstawowa dla wersji wyścigowej, która wzięła udział w GT Championship. Jednym z wymogów wzięcia udziału w mistrzostwach było wyprodukowanie przynajmniej 25 samochodów w wersji drogowej; dlatego też 25 samochodów zostało wyprodukowanych w 2004 i kolejne 25 w 2005.
Podwozie oraz skrzynia biegów stworzone zostały na podstawie elementów Enzo Ferrari, silnik zaś był wariantem Ferrari Dino V12.
Wyniki wersji wyścigowej były niesamowite. Zespół Maserati MC12 GT1 osiągnął drugie i trzecie miejsce w debiutanckim wyścigu, wygrywając go w kolejnej rundzie. W następnym roku Maserati wygrało Puchar Producentów z ogromną przewagą, występując z sukcesami również w kolejnych latach. W sumie model ten brał udział w 94 wyścigach, wygrywając 40 z nich.
******
McLaren 570S Jak każdy McLaren, model 570S Coupé może poszczycić się zapierającą dech w piersiach wydajnością. Zgodnie z nazwą posiada on 562 konie mechaniczne mocy, co w połączeniu z lekką konstrukcją czyni go liderem stosunku mocy do masy z 434 koni na tonę. Model 570S przyspiesza z zera do 100 km/h w 3,2 sekundy, osiągając 200 km/h już w ciągu 9,5 sekundy, nie odpuszczając aż do osiągnięcia prędkości maksymalnej, czyli 328 km/h.
Zespół projektantów McLaren stworzył kształt pięknie podkreślany przez detale jak tylne przypory, które zwiększają siłę dociskową oraz dodają pojazdowi elegancji, oraz kompleksowe złączenia drzwi, które kierują dodatkowe powietrze do ośmiocylindrowego silnika, zapewniając mu dodatkowe chłodzenie.
Sport Series wyposażony jest w ewolucję 3,8-litrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem zwaną M838TE, którego 30 procent elementów robione jest na zamówienie jedynie pod nowy model. Stworzony przez McLaren, wytwarza on 562 konie mechaniczne mocy przy 7400 obrotów oraz 600Nm moment obrotowy przy 5000-6500 obrotów. Moc dostarczana jest przez siedmioprędkościową przekładnię SSG, przenoszona jest zaś na drogę poprzez tylne koła. Kontrolę nad maszyną zapewniają standardowo montowane hamulce węglowo-ceramiczne.
Unikalne włókno węglowe MonoCell II, z którego stworzone zostało podwozie pojazdu, zostało specjalnie zaprojektowanie pod codzienne użytkowanie, oferując ułatwione wchodzenie i wychodzenie z kabiny. Jest niesamowicie wytrzymałe i sztywne oraz bardzo lekkie, ważąc jedynie 80 kg, oferując tym optymalny poziom ochrony. Lekka struktura oraz wykorzystanie aluminiowych paneli nadwozia sprawiają, iż samochód waży jedynie 1313 kg, prawie 150 kg mniej niż najbardziej zbliżony model konkurencji.
******
McLaren P1 GTR Stworzony na podstawie samochodu szosowego McLaren P1™, stworzony do wyścigów McLaren P1™ GTR w jeszcze większym stopniu optymalizuje wydajny aerodynamicznie, "zawinięty w folię" kształt nadwozia, by zmaksymalizować wydajność, przyczepność oraz zaangażowanie kierowcy w trakcie jazdy. Wprowadzony został nie tylko szereg zmian, ale samochód został właściwie zaprojektowany od podstaw, by zapewnić McLaren P1™ GTR status samochodu najlepszych kierowców wyścigowych.
Przedni tor modelu został poszerzony o 80 mm względem wersji drogowej, dodatkowo zamontowany został znacznie bardziej agresywny przedni rozdzielacz. Przeprofilowane, niskotemperaturowe kanały chłodnicy płynnie przechodzą w przednią krawędź poszerzonych nadkoli przednich kół, natomiast nadwozie jest "zawinięte w folię" wokół zrobionego z włókna węglowego MonoCage podwozia za przednimi kołami, poprawiając przepływ powietrza wzdłuż boków samochodu.
Koncept modelu McLaren P1™ GTR pozostaje równie dramatyczny, co zawsze, pochylony nad wyścigowym zawieszeniem o stałej wysokości jazdy, niższej niż w zwyczajnych samochodach. Wlot powietrza, inspirowany oryginalnym McLaren F1, nadal jest elementem struktury dachu wykonanego z włókna węglowego MonoCage nadwozia.
Z tyłu duże, dwuelementowe skrzydło jest zamontowane na dramatycznych pylonach, co wydłuża kształt samochodu. Zawieszone na stałej wysokości skrzydło wyposażone jest w operowany hydraulicznie System Redukcji Oporu (ang. DRS), który zwiększa przyspieszenie i został specjalnie wyprofilowany, by zapewnić zwiększoną siłę dociskową w porównaniu do spoilerów na zwyczajnych samochodach, współpracując z aktywnymi aerodynamicznymi klapami ulokowanymi przed przednimi kołami.
Dopuszczony do ruchu drogowego McLaren P1™ ukrywa tylne skrzydło w nadwoziu, jednakże dzięki stałej wysokości, a więc pozbawieniu tłoków oraz ruchomych części mechanicznych, budowa McLaren P1™ GTR jest kompletnie gładką powierzchnią, dostarczającą czyste powietrze pod spoiler i ponad tyłem samochodu.
Pod tylnym skrzydłem znajduje się widoczna, centralnie montowana rura wydechowa, zaprojektowana specjalnie dla modelu McLaren P1™ GTR. Wykonana z inconel oraz stopu tytanu, maksymalizuje ona charakterystyczne dźwięki 3,8-litrowego silnika V8 z podwójnym turbo, który na wysokich obrotach rozbrzmiewa charakterystyczną dla McLaren melodią. Zmienił się również styl wydechu, z jednowyjściowego na podwójny.
******
Toyota Celica ST185 Turbo Toyota Celica ST185 Turbo to samochód ze stajni Toyota, który osiągnął największe sukcesy w historii firmy, zwyciężając w WRC Driver's Championship w 1992 oraz WRC Manufacturer's oraz Driver's Championship w 1993 oraz 1994.
Aby osiągnąć wymogi homologacji by rywalizować w Grupie A, od września 1989 roku wyprodukowano 5000 wersji produkcyjnych GT-Four RC modelu Celica.
Samochód zadebiutował na Monte Carlo Rally, otwierającym serię World Rally Championship w 1992 roku, jednakże nie osiągnął zbytnich sukcesów aż do połowy sezonu.
******
Toyota TS040 Hybrid Dzięki wytwarzającego 480 koni mechanicznych mocy elektrycznemu silnikowi oraz napędowi na cztery koła, dodatkowo wyposażony w 3,7-litrowy silnik spalinowy produkujący 520 koni mechanicznych mocy model TS040 HYBRID może pochwalić się maksymalną mocą aż 1000 koni mechanicznych, dzięki czemu jest on jednym z najlepszych osiągnięć technologii hybrydowej w świecie wyścigów.
Przejście na hybrydowy napęd na cztery koła to powrót Toyoty do filozofii, która od 2007 roku była częścią rozwoju technologii hybrydowej do użytku podczas wyścigów, gdy napęd Supra HV-R był pierwszym samochodem hybrydowym, który zwyciężył w konkursie na wytrzymałość - dwudziestoczterogodzinnym wyścigu w Tokachi.
Nowy model TOYOTA HYBRID Racing został stworzony specjalnie pod techniczne regulacje wymagane przez WEC, zwłaszcza te dotyczące zużycia paliwa. Wymagają one jego redukcji aż o 25% w stosunki do roku 2013, uzyskując to poprzez modyfikację silnika, aerodynamiki oraz prowadzenia. |