Bass Pro Shops: The Hunt jest efektem kooperacji zespołu deweloperskiego Griffin International oraz amerykańskiej sieci sklepów z wyposażeniem do wędkowania i polowań – Bass Pro Shops. Produkcja stworzona została z myślą o graczach, którzy chcieliby zakosztować emocji związanych polowaniem. Gra oferuje trzy tryby rozgrywki - Quick Hunt (szybkie polowanie), Career Mode (kariera) oraz Bass Pro Shops Continental Classic Hunting Championship (mistrzostwa). Gracze mają okazję sprawdzić swoje umiejętności myśliwskie polując na 10 amerykańskich łowiskach, gdzie czeka na nich 20 gatunków zwierząt, w tym niedźwiedzie, jelenie, kaczki i łosie. Urozmaiceniem zabawy są cztery mini-gierki (Target Range shooting, ATV Racing, Blind Fire, Coyote Cruise) o zręcznościowym charakterze. W trakcie wirtualnych polowań korzystać można z 12 rodzajów broni – od strzelb i karabinów, poprzez łuki, a na rewolwerach skończywszy. Twórcy zadbali również o szerokie spektrum wyposażenia myśliwskiego, jak chociażby wabiki, lunety, systemu nawigacji GPS oraz pojazdy typu ATV. Oprawa wizualna Bass Pro Shops: The Hunt oferuje trójwymiarowe środowisko graficzne. Mimo starań o wierne odwzorowanie wyglądu zwierząt i ich otoczenia trójwymiarowe modele odznaczają się stosunkowo niewielką ilością szczegółów. Do atutów zaliczyć można natomiast ciekawe ujęcia kill-kam (kamera podąża za poruszającym się w zwolnionym tempie pociskiem). |