Obecność George’a na okładce gry NBA 2K odzwierciedla jego spektakularny powrót na parkiet w sezonie 2015-2016, podczas którego grał ze swoją najlepszą życiową średnią 23,1 pkt. na mecz w sezonie regularnym. „Gram w NBA 2K odkąd pamiętam i uhonorowanie mojej osoby obecnością na okładce gry NBA 2K17 upewnia mnie, że ciężka praca na i poza boiskiem popłaca” – powiedział Paul Geroge, który w sezonie 2015-2016 poprowadził swoją drużynę do fazy playoff rozgrywek NBA. „Jestem podekscytowany możliwością współpracy z firmą 2K i mam nadzieję, że pomogę w rozwoju marki NBA 2K”. "Każdego roku marka NBA 2K staje się coraz większa, ale naszym celem zawsze było przekazanie emocji, które zaspokoją oczekiwania najbardziej oddanych fanów", powiedział Alfie Brody, wiceprezes marketingu w NBA 2K. "Paul jest naturalnym wyborem zawodnika na okładkę i najlepszym odzwierciedleniem tego, co reprezentujemy i chcemy przekazać zarówno graczom, jak i fanom koszykówki." To nie koniec świętowania. 2K ogłosiło także powrót NBA 2K Early Tip-Off Weekend oddając pełną wersję gry w ręce fanów cztery dni przed planowaną na 20 września premierą gry. Od dziś istnieje możliwość przedpremierowego zamówienia gry NBA 2K17 w wybranych sklepach on-line z gwarantowaną dostawą już od piątku, 16 września wraz z dodatkową zawartością cyfrową:
Nowa gra jednej z najpopularniejszych i najlepiej ocenianych gier o koszykówce |