EA SPORTS™ UFC® 5 zapewnia uderzający poziom realizmu. Za sprawą zaawansowanych możliwości renderowania drzemiących w silniku Frostbite™ twoi ulubieni zawodnicy dysponują teraz niezrównanymi podobiznami postaci, które dopełnia nowa jakość otoczenia, przez co ich wejście do Oktagonu jest niczym walka wieczoru podczas gali na żywo. Zupełnie nowy system rzeczywistych obrażeń ożywi pojedynki dzięki realistycznej dynamice i strategii, sprawiając, że otrzymane ciosy i rozcięcia wpłyną na ruchliwość, obronę, kondycję i nie tylko. Przyjmij zbyt wiele obrażeń, a lekarz zainterweniuje i przerwie walkę. Dla miłośników walki w parterze mamy nowe poddania w oparciu o przejścia, które czynią grappling jeszcze płynniejszym i realistycznym. A jeśli chcesz podziwiać dzieło swoich rąk, to kinowe powtórki nokautów uchwycą zakończenia walk w całej ich brutalnej chwale. UFC 5 to zupełnie nowa zawartość, funkcje i wyzwania spod szyldu Tygodnia Walki, dostarczane każdego miesiąca w oparciu o bieżące wydarzenia ze świata UFC. Z kolei alter ego oferują nowe, comiesięczne warianty twoich ulubionych zawodników. Poznaj nowy etap ewolucji gier o sportach walki z UFC 5. ROZGRYWKA SYSTEM RZECZYWISTYCH OBRAŻEŃ Co stanowi sedno walk MMA? Stawka, technika, dramaturgia i brutalny realizm zdarzeń. UFC 5 oddaje to w bardziej autentyczny sposób niż kiedykolwiek wcześniej – dzięki ulepszeniom grafiki godnym nowej generacji, dającym animacjom nowe życie; systemom obrażeń ukazującym balans między brutalnością a taktycznymi aspektami sportu walki; usprawnieniom rozgrywki czyniącym akcję jeszcze płynniejszą oraz bardziej realistyczną i nie tylko.
NOWE CIOSY I REAKCJE NA TRAFIENIA Uderzająca ewolucja. W UFC 5 graczy czekają zupełnie nowe animacje ciosów łokciami w ground and pound, ataków z obrotu oraz wielu innych ciosów pięściami, kopnięć, uderzeń kolanami i łokciami. Nowe animacje oddają ruchy asów wagi ciężkiej, zawodowych kickbokserów i innych, co zapewnia szereg nowych sposobów gry w stójce. Ponadto nowe animacje reakcji na uderzenia oraz dopracowana fizyka sprawiają, że gracz naprawdę odczuje moc precyzyjnie wyprowadzanych ciosów. PŁYNNE PODDANIA Nowa mechanika płynnych poddań poprawia i rozbudowuje dotychczasowy system grapplingu poprzez szybsze animacje oraz usunięcie minigier. Początkujący mogą skorzystać ze wspomagania grapplingu, aby zasięgnąć pomocy na macie, zaś weterani będą mogli odkrywać i wykorzystywać zupełnie nowe tajniki gry. Nowe poddania sprawią, że walka w parterze stanie się płynniejsza i bardziej realistyczna, czym na pewno zachwyci każdego konesera grapplingu. GRAFIKA SILNIK FROSTBITE Po raz pierwszy w historii serii EA SPORTS UFC korzysta z silnika Frostbite™, zapewniającego grom konsolowym przełomowe ulepszenia grafiki. Od dynamicznego oświetlenia przez wierniejsze podobizny postaci po realistyczne kosmyki włosów i animacje odzieży – Frostbite naprawdę ożywia Oktagon. KINOWE POWTÓRKI NOKAUTÓW Jednym z narzędzi ukazania graficznego rozwoju serii UFC w naprawdę innowacyjny sposób są zupełnie nowe kinowe powtórki nokautów. Czerpiąc z możliwości Frostbite, gracze mogą teraz odtwarzać swoje rozstrzygające walkę uderzenia w oszałamiającej oprawie graficznej. Uchwycone w wysoce zwolnionym tempie, z kinowymi ujęciami i oświetleniem, nokautujące trafienia wyglądają teraz bardziej autentycznie – i piękniej – niż kiedykolwiek. Krew tryska, ciała sinieją, a potężne nokauty przeistaczają się w dzieła sztuki. WIERNE PODOBIZNY ZAWODNIKÓW Dzięki zastosowaniu silnika Frostbite oraz znaczącym ulepszeniom oświetlenia i renderowania – w tym między innymi podwójne płaty skóry i cieniowanie oczu, zarysowanie kosmyków włosów, lepiej odwzorowane figury zawodników czy najlepsza w branży technologia animowania twarzy – znani i lubiani zawodnicy wyglądają teraz bardziej realistycznie niż kiedykolwiek. EFEKTY WIZUALNE Liczy się moc. Wierniejsze odwzorowanie postaci oznacza, że kiedy zawodnicy przyjmują ciosy, skutki ukazują się na ich twarzach w postaci realistycznych grymasów bólu. Ponadto zupełnie nowa fizyka płynów i cząsteczek sprawia, że krew i pot ciekną i tryskają zupełnie tak, jak w trakcie prawdziwych zmagań w Oktagonie. REALISTYCZNE ZAKOŃCZENIA Od nowo dodanych remisów w grze offline i online po realistyczne usprawnienia w rodzaju sędziego wkraczającego, by ocalić powalonego zawodnika przed zbyt intensywnym ground and pound – UFC 5 zyskało wiele nowych, realistycznych scenariuszy rozstrzygania walk. KINOWE PRZERWYNIKI Rozpoznawalne wyjścia do klatki, porywające nokauty i wszystko pomiędzy. Silnik Frostbite pozwala ukazać nowe, niemal filmowe przerywniki, których szczegółowość i wierność odwzorowywania zawodników tworzy wrażenie uczestnictwa w prawdziwej, wyprzedanej gali UFC. Od ryku rozentuzjazmowanego tłumu po kultowe wprowadzenia Bruce’a Buffera, nowe przerywniki w grze wynoszą UFC 5 na nieznany dotąd poziom realizmu, emocji i immersji. TRYBY GRY TYDZIEŃ WALKI UFC 5 osadza fanów w głębi świata UFC, czego najlepszym przykładem są nowe wyzwania, funkcje i zawartość spod szyldu Tygodnia Walki, stanowiące niespotykany dotąd pomost z hitowymi starciami na galach UFC.
POSTĘPY I NAGRODY
Gracze o to prosili, a my ich wysłuchaliśmy. Tryb kariery online obejmuje system dobierania przeciwników na bazie umiejętności, ligowe awanse i walki o tytuły w czterech kategoriach wagowych. Gracze mogą korzystać z innego utworzonego zawodnika w każdej kategorii, co pozwala zabłysnąć bogatymi kombinacjami personalizacji zawodników i elementami kosmetycznymi.
TRYB KARIERY Tryb kariery wzbogaca się o zupełnie nowe wprowadzenie – trener Davis powraca, by poprowadzić gracza przez karierę w UFC w otoczce nowych przerywników, lokacji i udoskonalonego samouczka wprowadzającego graczy w arkana sportu. Usprawnienie obozów treningowych pozwala z kolei graczom symulować przebieg obozu i ćwiczeń sparingowych w celu uzyskania szczytowej formy i szybszego przechodzenia do walk. W dodatku sesje sparingowe będą zawierać pakiety wyzwań, w których gracze będą zdobywać oceny w zależności od liczby ukończonych wyzwań. ROZGRYWKA W „WALCZ TERAZ” Przebudowa trybu „Walcz teraz” wprowadza do ulubionego trybu graczy szeroką gamę realistycznych rodzajów starć MMA/UFC, takich jak główna karta, walka wieczoru, mistrzostwo, podwórko i kumite.
|