Reklamacje w naszym sklepie należy zgłaszać za pośrednictwem formularza w dziale "Kontakt" oraz wysyłając wadliwy towar bezpośrednio na adres naszej firmy:
ultima.pl
ul. Ludwika Waryńskiego 10
00-631 Warszawa
Do przesyłki należy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz opis usterki.
W przypadku uszkodzenia w transporcie wymagany jest protokół uszkodzenia sporządzony w obecności przedstawiciela spedytora.
Wszelkie sytuacje reklamacyjne związane z przesyłką:
opóźnienia w dostarczeniu przez kuriera,
uszkodzenie przesyłki przez kuriera,
nieprawidłowa kwota pobrania,
braki towarowe lub wyposażeniowe
należy zgłaszać poprzez formularz w dziale "Kontakt" lub telefonicznie na infolinię zamówień wysyłkowych, reklamacji oraz sprzętu i akcesoriów 22 10 10 402 niezwłocznie po wykryciu nieprawidłowości.
II.ZWROTY
Powołując się na artykuły 27, 28, 29, 31, 37 i 38 ustawy o prawach konsumenta, klient ma prawo zwrócić nowy, nie rozpakowany pełnowartościowy towar zakupiony przez internet, jednak pod warunkiem, że konsument (nabywca) w terminie 14 dni kalendarzowych złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może być złozone telefonicznie (22 10 10 402) bądź mailowo poprzez formularz w dziale "Kontakt".
Zwrotu nie można dokonać w przypadku:
jeśli przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu – np. otwarcie zafoliowanej gry;
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. kodów zakupionych przez AUTOMAT)