Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Zawartość do pobrania
Aby zagrać w tę zawartość, wymagany jest jeden z poniższych produktów:
Wewnątrz mieszkają Asrai, leśne elfy. Chociaż pochodzą z Ulthuanu na zachodzie, jak wszystkie elfy, odrzucają świętoszkowatą arogancję Asurów, Wysokich Elfów i morderczą dekadencję Druchii lub Mrocznych Elfów. Asrai uważają się za jedynych prawdziwych elfów na świecie, ponieważ obejmują wszystkie aspekty swojej natury - zarówno jasne, jak i ciemne - i od tysięcy lat żyją w harmonii z czującym lasem. Asrai dzielą dzicz Athel Loren z jego duchami i opiekunami: Dryadami, Branchwraithami i starożytnymi strażnikami Treemen. Przyjmują jego rumaki, jastrzębie i wielkie orły jako swoich wojowników, a nawet rzadkie leśne smoki mogą się do nich przyłączyć, gdy zajdzie taka potrzeba. Jako niezrównani łucznicy i jeźdźcy, Leśne Elfy składają hołd półbogowi Orionowi, który umiera w płomieniach każdej zimy, by odrodzić się wiosną pod Dębem Wieków. Dzikie, zwinne i bezwzględne w obronie swojej ziemi, tylko głupiec mógłby sprowokować Leśne Elfy i ich uduchowionych sojuszników do konfliktu. Dla tych, którzy są świadkami niesamowitego widowiska zastępu Asrai maszerującego z lasu na dzikie polowanie, jest to prawdopodobnie ostatnia rzecz, jaką kiedykolwiek zobaczą. Kampania leśnych elfów oferuje zupełnie inne wrażenia niż pozostałe grywalne rasy w Total War: WARHAMMER. Ich główna infrastruktura znajduje się w osadach leśnych elfów w Athel Loren, choć są one zdolne do ekspansji na zewnątrz, przejmując osady i budując w ich miejsce ograniczone posterunki, znane jako Asrai Lookouts. Sercem kampanii jest Wielki Dąb, wyjątkowy 5-poziomowy budynek związany z nowym warunkiem zwycięstwa Cud.
Nowa kampania fabularna: Sezon Objawienia
Rozległe, starożytne łuki Dębu Wieków stanowią duchowe serce Athel Loren i źródło jego świętej mocy. W Wielkiej Kampanii, Dąb Wieków jest unikalnym 5-poziomowym cudownym budynkiem znajdującym się w Athel Loren, który gracz musi rozwijać w trakcie kampanii. W miarę jak gracz Leśnych Elfów awansuje na kolejne poziomy, otrzymuje coraz większe premie do swojej kampanii. Wyhodowanie Dębu do poziomu 5 inicjuje Bitwę o Wielki Dąb, kulminacyjny wieloetapowy atak na duchowe centrum Athel Loren przez połączone i zmasowane hordy Bestii i Wojowników Chaosu. Zwycięstwo (lub przetrwanie!) oznacza ukończenie kluczowego celu kampanii Leśnych Elfów. Nowa dodatkowa waluta: Bursztyn Ponieważ bursztyn jest ograniczony, stawia to gracza przed ciągłym wyborem, czy wydać go na rozwój frakcji, potęgę militarną czy osiągnięcie kluczowego warunku zwycięstwa. Leśne Elfy są w stanie przejąć każdą prowincję w Starym Świecie, niezależnie od jej pochodzenia rasowego. Jednak w tych osadach mogą znajdować się tylko obserwatorzy Asrai z bardzo ograniczonymi opcjami budowy, co zmienia je w punkty uzupełniania armii, stacje rekrutacyjne (z dostępem do globalnej puli rekrutacyjnej, ale z lokalnymi cenami rekrutacji) lub jako ośrodki wykorzystujące wszelkie regionalne zasoby handlowe. Główne łańcuchy budynków będą musiały zostać zbudowane w regionach Athel Loren, jedynej prawdziwej ojczyzny Leśnych Elfów. Osady w Athel Loren mają 10 miejsc na budynki, zapewniając miejsce na eksplorację rozległych drzewek budynków Leśnych Elfów.
Rada posiada szereg urzędów, do których postacie mogą być mianowane, i jest subtelnie powiązana z infrastrukturą Leśnych Elfów. Niektóre budynki odblokowują biura, na przykład: jeśli budynek Dzikiego Wrzosowiska jest odblokowany w drzewku technologicznym, można go zbudować w osadzie, odblokowując w ten sposób biuro Herolda Łowów. Jeśli jeden z Lordów gracza zostanie wyznaczony do tej roli, będzie on okresowo zwoływał Dzikie Łowy. Daje to Heraldowi i jego armii szereg bardzo znaczących premii na tury, w których wydarzenie Dzikiego Polowania jest aktywne, zwiększając ich sprawność marszałka i zachęcając do agresywnych działań. Graczom zaleca się zbadanie tych wzajemnych powiązań, aby jak najlepiej wykorzystać kampanie Leśnych Elfów. Dwaj legendarni lordowie leśnych elfów, Orion i Durthu, mają urzędy, na które tylko oni mogą zostać powołani, co zapewnia im dodatkowe bonusy w kampanii. Wielka kampania leśnych elfów może być prowadzona przez jednego z dwóch legendarnych lordów: półboga Oriona, Króla Lasu, lub starożytnego Drzewca, Durthu. Każdy z nich rozpoczyna grę na innej pozycji startowej, kontrolując inną frakcję Athel Loren i zapewniając własny zestaw premii do kampanii.
Orion jest nieśmiertelnym półbogiem-królem Athel Loren i leśnych elfów. Kiedy jego królestwo jest zagrożone, jako pierwszy chwyta za broń i walczy w jego obronie. Każdy Elf czuje pokusę dzikiego wezwania swojego króla, a wielu z nich zostaje pokonanych przez pierwotne popędy, porzucając cywilizowane troski na rzecz dreszczyku polowania i mocnego posmaku krwi na wietrze. Orion jest potężnym wojownikiem walczącym w zwarciu, który może również zadawać znaczne obrażenia dystansowe za pomocą ataków włócznią dalekiego zasięgu. Posiada również dwie unikalne zdolności obszarowe: Hounds of Orion, magiczny wir, oraz Hawk's Talon, magiczne bombardowanie. Ataki te są związane z Orionem i nie zużywają Wiatrów Magii. Orion posiada dwa drzewka umiejętności bojowych, dwa drzewka umiejętności bitewnych oraz drzewko umiejętności kampanii. Ten szeroki wachlarz umiejętności, z których wiele jest unikalnych, pozwala mu specjalizować się w miarę zdobywania kolejnych poziomów. W szczególności może on wprowadzać liczne ulepszenia do wielu jednostek łuczniczych w składzie Leśnych Elfów. Podczas rekrutacji sił Orion musi zapłacić dodatkowy koszt w Bursztynie, aby zatrudnić jednostki ducha lasu.
Durthu, najstarszy z potężnych Drzewców z Athel Loren, był niegdyś życzliwym stworzeniem, które znajdowało radość w splocie leśnego życia. To on jako pierwszy związał duchy lasów z losem Asrai. Przez pewien czas panowała równowaga i harmonia. Jednak po wielu krwawych najazdach na Athel Loren, kiedy to niezliczone drzewa zostały wycięte przez przybyszów na opał lub po prostu ze złości, Durthu stał się rozgoryczony. Co gorsza, uważa, że Leśne Elfy same sprowadziły na siebie wiele z tych nieszczęść. Teraz nie uważa ich za przyjaciół, a jedynie za sojuszników we wspólnej sprawie. W wielkiej kampanii Durthu dowodzi leśnymi duchami z regionu Argwylon w Athel Loren. Rekrutując siły, musi zapłacić dodatkowy koszt w bursztynie, aby zatrudnić jednostki leśnych elfów. Durthu jest potężnym wojownikiem i czarodziejem, włada również Wiedzą o Bestiach i może przywoływać Mantikory w wir walki za pomocą Przemiany Kadona. Armie leśnych elfów mogą rekrutować dwa nowe typy lordów do dowodzenia swoimi armiami: Lordów Polan i Drzewców. Wysoko urodzeni lordowie i damy Athel Loren rządzą leśnymi elfami od tysiącleci, a gdy rasa wyrusza na wojnę, to właśnie ci szlachcice kierują ich siłami. Potężni wojownicy i doskonali łucznicy mają dwa osobiste drzewka umiejętności bojowych, z których każde zapewnia ulepszenia ich umiejętności łuczniczych i walki wręcz. Podobnie, ich drzewka bitewne wzmacniają ich armie na dwóch różnych ścieżkach - walki wręcz i dystansowej. Mogą również odblokować trzy opcje wierzchowców w miarę zdobywania kolejnych poziomów: elfiego rumaka, wielkiego orła i leśnego smoka. Starożytni Jeźdźcy Drzew są kolosalnej postury. Szanowani zarówno przez elfy, jak i leśne stworzenia, ich siła rywalizuje nawet ze smokami z głębokich polan. Ci prawdziwi strażnicy lasu, potężne leśne duchy, są władcami zaklęć, którzy władają wiedzą o bestiach. Chociaż nie mają możliwości dosiadania wierzchowców (na świecie jest niewiele stworzeń wystarczająco dużych, by je pomieścić), posiadają unikalne umiejętności, które zapewniają rosnącą ochronę wszystkim jednostkom Tree Kin w ich armiach. Armie Leśnych Elfów mogą rekrutować trzy nowe typy bohaterów, którzy będą wspierać ich armie i wykonywać akcje na mapie kampanii. Każdy z nich oferuje silne ścieżki specjalizacji poprzez swoje drzewka umiejętności. Magowie Leśnych Elfów mają wyjątkową relację z Athel Loren. Połączeni z głębszą inteligencją lasu, są istotami wysoce dostrojonymi, dzielącymi więź z otoczeniem w podobny sposób, w jaki robią to driady, duszki i drzewce. Zaklinacze mogą być rekrutowani do władania czarami życia, cienia i bestii.
Najstarsze z driad, Branchwraith, służą jako służebnice starożytnych z Athel Loren. Przed nadejściem elfów to one rządziły lasem i okiełznały Wiatry Magii, aby zapewnić pożywienie dzikim lasom. Branchwraithy i Asrai nie przepadają za sobą, choć niełatwy pokój trwa nadal, a tych wykwalifikowanych praktyków Wiedzy Życia można znaleźć w wielu zastępach wojennych Leśnych Elfów, którzy w jednej chwili rzucają zaklęcia w samym środku bitwy, a w następnej powalają wrogów swoimi potężnymi kończynami. Najzdolniejsi strzelcy wyborowi spośród Waywatcherów, Waystalkerzy mają obsesję na punkcie polowania. Milczący, samotnicy, wykazują się oddaniem swojej ścieżce, które sprawia, że są w bliższym kontakcie z lasem niż ich elfi krewni. Są doświadczonymi snajperami, potrafią poruszać się - a nawet pozostawać w ukryciu - podczas strzelania, wybierając cele do zabicia z bezwzględną precyzją, której żaden inny łucznik nie jest w stanie dorównać. Lista Elfów Lasu zawiera wiele wykwalifikowanych jednostek łuczniczych. Po wybudowaniu określonych struktur, Strażnicy Polany, Zwiadowcy Głębokiego Lasu i Jeźdźcy Polany mogą zostać zwerbowani do strzelania trzema wyspecjalizowanymi rodzajami amunicji: Wały Gwiezdnego Ognia (obrażenia od ognia) Wieczna Gwardia (tarcze) Strażnik Polany (Gwiezdne Wały) Dzicy jeźdźcy (tarcze) Jeźdźcy polan (wskazówki Hagbane'a) |
Wymagania: Konfiguracja minimalna:
Konfiguracja zalecana:
|