Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Gotycki suspens osadzony w przeklętej rezydencji. „The House in Fata Morgana” to pełnometrażowa powieść wizualna obejmująca prawie tysiąclecie, która dotyczy tragedii, ludzkiej natury i szaleństwa.
Budzisz się w starej, podupadłej rezydencji. Kobieta o jadeitowych oczach stoi przed tobą, informując cię, że jesteś panem domu, a ona twoją pokojówką. Nie masz jednak żadnych wspomnień, koncepcji siebie ani pewności, że w ogóle żyjesz. Pokojówka zaprasza Cię, abyś dołączył do niej w podróży przez martwe korytarze rezydencji, aby zobaczyć liczne tragedie, które spotkały jej mieszkańców. Sugeruje, że być może znajdziesz wśród nich jakiś ślad siebie.
Za pierwszymi drzwiami znajduje się rok 1603. Jest to epoka niezrównanego piękna, w której kwitnie sztuka i teatr. Róże kwitną obficie w ogrodzie, w którym bawi się nierozłączne rodzeństwo Rhodesów, i choć wydaje się, że są wolni od zmartwień i konfliktów... nie wszyscy są zadowoleni, widząc ich szczęśliwych. Za drugimi drzwiami znajduje się rok 1707. W tej epoce rezydencja leży w ruinie, a wewnątrz mieszka bestia. Twierdzi, że tęskni za spokojnym życiem, ale wkrótce ulega swojej wrodzonej dzikości i dochodzi do masakry. Za trzecimi drzwiami znajduje się rok 1869. W tej zaawansowanej technologicznie erze ludzie są w ciągłym ruchu. Właścicielem rezydencji jest ambitny biznesmen, który zainwestował w przemysł kolejowy. Jednak jego obsesja na punkcie bogactwa i władzy prowadzi go do zaniedbywania i złego traktowania żony. Za czwartymi drzwiami znajduje się rok 1099. Pokojówka mówi ci, że to ostatnia opowieść. W tej epoce widzisz młodego mężczyznę, który twierdzi, że jest przeklęty i dziewczynę o białych włosach, zwaną Giselle, która została uznana za czarownicę i naznaczona na śmierć. Będąc świadkiem tych czterech tragedii, z których każda rozgrywa się w innym czasie i miejscu, możesz teraz wybrać, czy chcesz zakończyć swoją historię tutaj... czy kontynuować. Ale są tacy, którzy powiedzieliby, „Byłeś w stanie je znieść, ponieważ to nie były twoje tragedie”. |
Wymagania: Konfiguracja minimalna:
|