Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
W świecie, w którym kości starożytnej bestii górują nad ziemią... Rycerz Zefy jest częścią zakonu, którego rolą jest polowanie na czarownice - ludzi postrzeganych jako przeklęte istoty rodzące smoki. Kiedy prawie zostaje zabity na jednej z tych misji, dwie tajemnicze czarownice uratują go z krawędzi śmierci, karmiąc go krwią smoczą. Otrzymawszy nowe magiczne umiejętności dzięki ich wysiłkom, szybko odnajduje swój los przeplatający się z czarownicami i niechętnie dołącza do nich, by walczyć z imperium, by zniszczyć jego własny rodzaj, bezwzględnych łowców smoków oraz złą czarownicę potężniejszą niż jakakolwiek inna istniejąca. Czy będą w stanie walczyć z tym wszystkim i uratować siebie, czy też jego nowi sojusznicy ulegną klątwie smoka....? PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. |
Wymagania: MINIMUM:
RECOMMENDED:
|