Aby uruchomić tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Sid Meier's Civilization® VI.
Pakiet Wietnamu i Kubilaj-chana wprowadza Bà Triệu jako przywódczynię Wietnamu oraz Kubilaj-chana jako alternatywnego przywódcę Chin lub Mongolii. Pakiet zawiera również nowy tryb monopoli i korporacji oraz nową dzielnicę (rezerwat) i nowe budowle (gaj i sanktuarium).
Ten nowy pakiet zawartości wprowadza Bà Triệu jako przywódczynię Wietnamu oraz Kubilaj-chana jako alternatywnego przywódcę Chin lub Mongolii.
*Korzystanie z zawartości dodatku wymaga posiadania gry Civilization VI. Niektóre elementy pakietu Wietnamu i Kubilaj-chana wymagają instalacji Pakietu rozszerzeń Civilization VI.
Zawiera cywilizację Wietnamu z jej przywódczynią, Bà Triệu, unikalną jednostką voi chiến i unikalną budowlą thành.
• Unikalna umiejętność cywilizacji: „Delta Rzeki Dziewięciu Smoków” – wszystkie wyspecjalizowane lądowe dzielnice mogą być wznoszone wyłącznie na polach z lasem, lasem deszczowym lub mokradłami. Budowle wzniesione na polach tego typu zapewniają dodatkową naukę, produkcję lub kulturę. Umiejętność ta umożliwia także sadzenie lasów po opracowaniu idei średniowiecznych jarmarków.
• Unikalna umiejętność przywódczyni: „Przepędzić najeźdźców” – zapewnia dodatkową siłę bojową jednostkom walczącym na polach z lasem, lasem deszczowym lub mokradłami. Premia ta jest dodatkowo zwiększana, gdy pola te należą do Wietnamu. Rozpoczęcie tury na polu z lasem, lasem deszczowym lub mokradłami zapewnia także dodatkowe punkty ruchu, których liczba jest zwiększana, jeśli pole to należy do Wietnamu.
• Unikalna jednostka: voi chiến – ta średniowieczna jednostka dystansowa może poruszać się po przeprowadzeniu ataku oraz ma dodatkowe punkty ruchu. Jest kosztowniejsza od kuszników, których zastępuje, ale jest od nich silniejsza podczas obrony i ma większy zasięg widzenia.
• Unikalna dzielnica: thanh – oferuje dodatkową kulturę za każdą sąsiednią dzielnicę. Po opracowaniu technologii lotu zapewnia turystykę równą generowanej przez nią kulturze. Nie wymaga populacji, a jej wzniesienie jest tańsze niż budowa dzielnicy wojskowej, którą zastępuje.
Pakiet zawiera również Kubilaj-chana, alternatywnego przywódcę Chin lub Mongolii (gra Mongolią wymaga posiadania rozszerzenia Rise and Fall)
• Unikalna umiejętność przywódcy: „Pejdza” – zapewnia dodatkowe miejsce na doktrynę ekonomiczną w dowolnym ustroju. Daje również losową eurekę i inspirację po założeniu po raz pierwszy punktu handlowego w mieście danej cywilizacji.
• Jako przywódca Chin Kubilaj-chan cieszy się jeszcze większymi premiami do nauki, a jego dodatkowe miejsce na doktrynę wzbogaca strategie ekonomiczne. Jako przywódca Mongolii Kubilaj-chan wykorzystuje szlaki handlowe, by zwiększyć swoją potęgę wojskową.
Nowy tryb gry „Monopole i korporacje”
Pakiet Wietnamu i Kubilaj-chana wprowadza także nowy tryb gry – „Monopole i korporacje” – wynoszący strategiczną rozgrywkę ekonomiczną na zupełnie nowy poziom, oferując atrakcyjne nagrody za przejmowanie, ulepszanie i eksploatowanie zasobów w każdej epoce.
• Twórz przemysły wokół duplikatów zasobów luksusowych, aby zapewnić potężne premie miastom, w którym się znajdują, i pozyskać dodatkowe punkty wielkiego kupca.
• Przekształcaj przemysły w korporacje, którym można nadawać własne nazwy. Zyskasz dzięki temu jeszcze większe premie i możliwość tworzenia produktów, które można przenosić do innych miast, by udostępniać korzyści płynące z przemysłów wszystkim zakątkom imperium.
• Monopol powstaje, gdy cywilizacja zdominuje globalne źródła zasobu luksusowego. Monopole zapewniają dodatkową turystykę oraz znacznie zwiększają ilość złota generowanego w każdej turze.
Nowa dzielnica i budowle
Pakiet Wietnamu i Kubilaj-chana zawiera również nową dzielnicę oraz dwie nowe budowle:
• Nowa dzielnica: rezerwat – umieszczany w ustronnych miejscach nietkniętych infrastrukturą. Oferuje bombę kulturową wpływającą na sąsiednie nienależące do nikogo pola, zapewnia dodatkowe obszary mieszkalne, których ilość zależy od atrakcyjności pola, a także zwiększa atrakcyjność sąsiednich pól.
• Nowe budowle: gaj i sanktuarium, które można wznieść w rezerwacie. Gaj jest odblokowywany po opracowaniu idei mistycyzmu, a sanktuarium – idei ochrony przyrody. Obie budowle zwiększają przychody generowane z sąsiednich, nieulepszonych pól o czarującym i niesamowitym poziomie atrakcyjności.
©2021 Take-Two Interactive Software i jego oddziały. Sid Meier’s Civilization, Civilization, Civ, 2K, Firaxis Games, Take-Two Interactive Software i ich logotypy są znakami handlowymi Take-Two Interactive Software, Inc. Pozostałe znaki i znaki handlowe należą do ich właścicieli. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Użytkowanie niniejszego produktu wymaga zaakceptowania warunków umowy licencyjnej użytkownika końcowego, dostarczonej przez podmiot zewnętrzny: http://www.take2games.com/eula