Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Colonial Conquest to symulacja podboju osadzona w wiktoriańskiej epoce wojen i ekspansji przełomu XIX i XX wieku. Celem gry jest stanie się dominującą potęgą na całym świecie. Gracze mogą wcielić się w jedną z sześciu ówczesnych potęg: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, USA, Japonii lub Rosji.
Więcej o grze Wygrywasz, zdobywając najwięcej punktów zwycięstwa (PZ) lub jako pierwszy osiągając określony próg PZ, w zależności od scenariusza i niestandardowych wyborów w menu głównym. Aby to zrobić, musisz przejąć regiony na całym świecie i pokonać wrogów w bitwie. Świat ma około 130 regionów, które można podbić. Regiony mają zmienne wartości dochodu i PZ (ustawiane losowo w scenariuszu standardowym) i są nieznane, dopóki nie zostaną podbite lub szpiegowane. Każdy region, który nie należy do głównej potęgi, zazwyczaj posiada niezależne mniejsze państwo, które go broni. Każdy duży kraj jest kontrolowany przez gracza lub komputer, lub jest neutralny i działa wtedy jako kraj mniejszościowy. Scenariusze: gra oferuje 3 scenariusze: jeden rozpoczynający się w 1880 roku z historycznym ustawieniem, jeden w 1914 roku z historycznymi pozycjami i otwarty standard ok. 1870 roku, w którym naród posiada tylko swoje początkowe terytoria macierzyste (free-for-all niehistoryczny) Gra składa się z 3 głównych faz, w które każdy gracz wchodzi w kolejności, tj. faza budowy (tylko wiosna, z: Budowa Armii i Marynarki Wojennej, Fortyfikacja, Pomoc Ekonomiczna, Szpiegostwo, Subwersja), Faza Ruchu (Armia i Marynarka Wojenna) oraz Faza Walki.
Rozgrywka w każdej fazie jest raczej prosta i nieskomplikowana:
|
Wymagania: KONFIGURACJA MINIMALNA:
|