Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Combat Mission Fortress Italy przenosi graczy wojennych do „miękkiego podbrzusza Europy”, miejsca, które wcale takie nie było.Bardzo często zaniedbywany teatr wojny, Fortress Italy rozpoczyna się od kampanii sycylijskiej od lipca do sierpnia 1943 roku. Sycylia była pierwszym sprawdzianem dla nowo zreorganizowanych i ulepszonych sił amerykańskich, które walczyły z zaciekłymi weteranami Wehrmachtu i Luftwaffe, a także z szeroką gamą sił armii włoskiej. Pustynny teren oferuje unikalne doświadczenie dla fanów misji bojowych WW2. Fortress Italy przenosi graczy do początków kampanii zachodnich aliantów, by przenieść walkę bezpośrednio na terytorium państw Osi. Siły bojowe obejmują pełen zakres historycznie dostępnych sił amerykańskich, włoskich i niemieckich, które walczyły na Sycylii. Niektóre z głównych atrakcji to elitarne formacje, takie jak włoscy Bersaglieri, amerykańscy Rangersi i niemiecka dywizja Hermana Göringa. Oprócz zupełnie nowych sił włoskich, zarówno amerykańskie, jak i niemieckie organizacje znacznie różnią się od tych, które można znaleźć w innych grach Combat Mission. Cztery wymagające kampanie i 17 samodzielnych bitew zapewniają wciągającą walkę o kontrolę nad Sycylią. Do walki w tych bitwach masz do dyspozycji 38 pojazdów i mnóstwo innego uzbrojenia, z których wiele jest unikalnych dla Fortress Italy. Gracze otrzymują szczegółowe misje do wykonania w oparciu o bardzo zróżnicowany zestaw celów. Misje mogą być rozgrywane w czasie rzeczywistym lub w naszym nowatorskim hybrydowym trybie turowym WeGo, wprowadzonym w pierwszej grze Combat Mission 20 lat temu. WeGo pozwala każdemu graczowi zaplanować 60 sekund walki, a następnie obserwować, jak polecenia obu stron są wykonywane jednocześnie. System WeGo pozwala również na ponowne obejrzenie akcji tury i grę przeciwko innemu graczowi przez e-mail (PBEM) lub „hotseat” na jednym komputerze. RealTime i WeGo mogą również korzystać z protokołu TCP/IP w sieci LAN lub przez Internet. Ogromna regrywalność wynika z unikalnego systemu Quick Battle, który pozwala graczom na zakup własnych sił i walkę na wybranym polu bitwy z szerokiej gamy różnych map. Potężny edytor map i scenariuszy pozwala tworzyć bitwy i kampanie dla siebie i innych. Wszystkie jednostki są odwzorowane w skali 1:1 w wysokiej rozdzielczości wielokątnych modelach 3D z przegubowym zawieszeniem, animowanymi włazami i innymi funkcjami, które sprawiają, że czują się jak prawdziwe. W przeciwieństwie do innych taktycznych gier wojennych 3D, Combat Mission łączy w sobie rzeczywistą fizykę z dokładnie zbadanym odwzorowaniem sił, aż do tego, co poszczególni żołnierze niosą w bitwie. Zaawansowane modelowanie uszkodzeń pojazdów pozwala na śledzenie każdego podsystemu, w tym najbardziej realistycznej balistyki, opancerzenia i efektów po opancerzeniu dostępnych w każdej grze. W przeciwieństwie do innych gier, które deklarują ten poziom realizmu, Combat Mission faktycznie zapewnia go w całym spektrum działań wojennych, w tym interakcji pogody, oświetlenia i terenu na sposób działania jednostek i ich broni. Być może najważniejszą cechą Combat Mission jest szczegółowe i innowacyjne przedstawienie „czynników miękkich”. Doświadczenie, morale, przywództwo i inne elementy działają na poziomie pojedynczego żołnierza i wspólnie zmieniają zachowanie jednostek. Jakkolwiek ważne są te kwestie na polu bitwy, większość innych gier traktuje je po macoszemu lub w ogóle się nimi nie zajmuje. W prawdziwym świecie posiadanie najlepszej broni nic nie znaczy, jeśli żołnierze ją obsługujący są skuleni ze strachu lub zbyt rozproszeni, by widzieć, co dzieje się wokół nich. Wartości penetracji broni i ochrony pancerza są oparte na niezwykle szczegółowych danych rzeczywistych i algorytmach naukowych, które są specyficzne dla dokładnie tego, co widać w grze. Nie ma tu żadnych arbitralnych wartości (hitpoints) lub wstępnie obliczonych tabel rozdzielczości (CRT), które tak często dają frustrująco niedokładne wyniki. Zaawansowana taktyczna sztuczna inteligencja (TacAI) modeluje stan psychiczny i wrodzone cechy każdego żołnierza na polu bitwy, pozwalając na autentyczne zachowanie każdego żołnierza na polu bitwy, tak jakby był on własną, swobodnie myślącą jednostką. Symulacja niezależnych żołnierzy jest ważna także pod innym względem, ponieważ umożliwia Combat Mission korzystanie z tego, co nazywamy Relative Spotting. Jest to system, który zapewnia, że każdy żołnierz ma swój własny, unikalny widok pola bitwy, unikając problemu „Borg” obserwowanego w wielu grach, w których gdy jedna osoba zauważy wroga, automatycznie wszyscy inni go dostrzegają i mogą go również ostrzelać. Każdy wargamer wart swojej wagi w prochu strzelniczym wie, że mgła wojny jest jednym z najważniejszych elementów pola bitwy. Bezprecedensowa symulacja dowodzenia i kontroli (C2) łączy się z relatywnym wykrywaniem, aby realistycznie przedstawić przepływ informacji i odpowiedzialności między żołnierzami, którzy dzielą się informacjami na temat tego, co widzą na polu bitwy. Wszystkie te elementy, a także wiele innych, płynnie łączą się ze sobą, tworząc najbardziej realistyczne wrażenia z pola bitwy. Poziom realizmu nie jest narzucany na siłę za pomocą mnóstwa danych i niejasnych odniesień. Zamiast tego gracze doświadczają tego wszystkiego dzięki graficznemu środowisku 3D. Trzewiowe środowisko gry Combat Mission jest tym, co przyciąga graczy, a bogactwo rozgrywki jest tym, co utrzymuje ich przy grze przez lata.
Cechy gry Combat Mission Fortress Italy:
|
Wymagania: Konfiguracja minimalna:
Konfiguracja zalecana:
|