Studio VR Designs zostało uzupełnione o projektanta Camerona Harrisa, by stworzyć niewidziane nigdy wcześniej wojenne doświadczenie: Decisive Campaigns: Barbarossa.
Ta rewolucyjna gra wojenna na Froncie Wschodnim pokazuje niemiecką inwazję na Związek Radziecki w 1941 roku. Łączy ona najnowszą ewolucję heksagonalnej rozgrywki i silnika serii Decisive Campaigns z głęboką narracją, zarzadzaniem ludźmi w stylu RPG oraz dogłębnym, częściowo losowym systemem decyzji.
Masz pełne operacyjne dowództwo.
Czy zdołasz podjąć prawidłowe decyzje, by zmienić losy wojny?
Cechy gry:
- Zarządzaj prawdziwymi strukturami operacyjnymi. Czy zdołasz zrównoważyć i ustawić w hierarchii trzy różne teatry wojenne, by osiągnąć swoje cele?
- Czy dasz radę działać w hierarchii dowódczej z przełożonymi i podwładnymi w otoczeniu, w którym strategia i polityka często stoją w sprzeczności?
- Skoncentruj się na tym co ważne, ignoruj to co nie jest, i opracuj zwycięską strategię, by pokonać bezlitosną Sztuczną Inteligencję. Lub przebiegłego żywego przeciwnika.
- Rozmieść stanowiska Armii, przypisz Artylerię do Teatru działań, alokuj Taktyczne Wsparcie Powietrzne i wydawaj rozkazy swoim Dowódcom Teatrów, by zapewnili wyspecjalizowane bataliony i sztab dla Grupy Pancernej lub Armii twojego wyboru. Nie martw się, jeśli odmówią.
- Szczegółowe systemy mechanicznych awarii, przebiegu pojazdów i zmęczenia. Realistyczny model klimatyczny.Każdy stopień poniżej zera ma znaczenie. Doświadcz efektów mrozu i burzy śnieżnej na ludziach i maszynach. Jak daleko będziesz chciał ich pchnąć naprzód? Zabierz Grupę Pancerną z linii frontu lub daj odpocząć Armii. Czy zachowasz tempo Blitzkriegu, czy zwolnisz, by zachować stałe tempo natarcia i zaoszczędzić paliwo?
- Staw czoła mrocznej stronie wojny. Wybieraj pomiędzy etyką, a koniecznościami operacyjnymi. Stań przed Trybunałem Zbrodni Wojennych jeśli przegrasz. Lub każ obu stronom przestrzegać Konwencji Genewskiej i walcz w dżentelmeńskiej wojnie.
- Czy zdołasz oprzeć się Führerowi? Czy chcesz postawić wszystko na jedną kartę, żądając Samodzielności Militarnej i ryzykując zostanie zwolnionym? A może wolisz podporządkować się i wesprzeć Führera w każdym celu, na którym się on aktualnie skupia?
- Uzyskaj dokładne oceny Naczelnego Dowództwa na temat twojego Potencjału Dowódczego z każdą turą. Jesteś obserwowany i oceniany. Poddaj się pełnej analizie twoich działań na końcu gry.
- Doświadcz realistycznego silnika walki stworzonego i ulepszanego przez wiele lat w 3 poprzednich grach. Silnika, który uwzględnia setki możliwych wariantów i jest zoptymalizowany do walki na Froncie Wschodnim.
- Walcz o otrzymanie zimowych ubrań i wyposażenia dla twoich ludzi. Spieraj się z Göringiem o alokację paliwa. Nakazuj każdej dywizji raportowanie stanu pojedynczo. 50 różnych statystyk i wartości do śledzenia wszystkiego.
- Przyglądaj się swoim liniom zaopatrzenia rozciągającym się na bezkres Rosji za twoimi prącymi naprzód kolumnami pancernymi. Zdecyduj kiedy zarządzić tymczasowe wstrzymanie i przemieszenie twoich Przednich Baz Zaopatrzeniowych bliżej. Zgromadź swoje cenne kolumny ciężarówek i licz na to, że twoje lokomotywy zdołają sprostać ulewom, zderzeniom, partyzantom, brakowi sygnalizacji, torom słabej jakości i zamrożonym wodociągom typowym dla Frontu Wschodniego. Nakaż Luftwaffe odbywać misje zaopatrzeniowe gdy wszystko pójdzie nie tak.
- Zmieniaj strony i wciel się w rolę bezwzględnego radzieckiego dyktatora, zapędzonego w ślepy róg i uzbrojonego jedynie w zardzewiały nóż. Czy twoja chorobliwa ambicja wygrania wystarczy, by pokonać wewnętrzne demony i ocalić siebie powstrzymując najbardziej profesjonalną, niepokonaną armię świata przed zdobyciem Moskwy? Przypomnij sobie, kto zostawił Moskwę niebronioną?
- Przygotuj się na likwidowanie swoich marszałków. Rzucaj swoich rozjemców od jednego kryzysu do drugiego. Licz na to, że nie zostaną opóźnieni po drodze. Bezlitośnie rzucaj swoje armie poborowych na rzeź, walcząc o czas i przestrzeń, desperacko oczekując Rasputicy i mrozów zimy. Ustalaj priorytety dla jednych Frontów kosztem innych. Zbierz swoje dywizje syberyjskie i ruszaj.
- Przejmij kontrolę nad starannie zaprojektowanymi pod kątem historycznym schematami organizacyjnymi, które pokrywają szeroki zakres typów jednostek i narodowości, ale i takimi, które pozwalają zarządzać liczbami jednostek i pozwalają na rozegranie gry w ciągu dni, nie tygodni.
- Głębokie, wciągające doświadczenie ze zredukowanym mikrozarządzaniem. Podejmuj ciężkie, znaczące decyzje z trudnymi kompromisami za pomocą zaledwie jednego kliknięcia.
- Zamiast dostarczać długą listę marnych i powtarzalnych scenariuszy w grze jest dostępna pojedyncza, dokładnie przygotowana kampania, która ma znaczącą głębię i jest stworzona dla intensywnego ponownego rozgrywania.
- Operacja Barbarossa. Największy militarny konflikt w historii. Od czerwca 1941 do lutego 1942. Próba zniszczenia przez Hitlera Związku Radzieckiego. Skale dywizji. 30-kilometrowe heksy. 4-dniowe tury.
- Ponad tym wszystkim, doświadcz niezliczonych, sprzecznych wyzwań DOWÓDZTWA OPERACYJNEGO w nieograniczonej, bezwzględnej walce.
“©2015 Matrix Games Ltd. All Rights Reserved. Decisive Campaigns: Barbarossa, Slitherine Ltd. and their Logos are all trademarks of Matrix Games Ltd. All other marks and trademarks are the property of their respective owners. Developed by VR Designs & Matrix Games Ltd.” PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
|
Wymagania:
MINIMALNE:
System operacyjny: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Procesor: 1.5 GHZ (Granie w wyższej rozdzielczości wymaga więcej mocy obliczeniowej), Pamięć: 1 GB RAM, Karta graficzna: 8MB VRAM, Miejsce na dysku: 424 MB dostępnej przestrzeni, Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX
|