Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Command: Modern Operations na Steam. ODCINEK 9: KURIL SUNRISE Fala populizmu, która przetoczyła się przez świat, dotarła do Japonii. Z roztrzęsioną gospodarką i skandalami w poprzednim rządzie, rząd, który wyłonił się po przedterminowych wyborach, jest bardziej nacjonalistyczny i populistyczny niż kiedykolwiek. Nowy premier zwrócił uwagę na od dawna sporne Wyspy Kurylskie, wielokrotnie domagając się ich dla Tokio w licznych przemówieniach. JGSDF tradycyjnie koncentrowały się już na Hokkaido, ale jednostki powietrznodesantowe i amfibie przeniosły się tam rzekomo na ćwiczenia. Rosjanie, zaznajomieni z tym pretekstem do koncentracji sił, stali się bardziej podejrzliwi niż kiedykolwiek. Sytuacji nie poprawiają hałaśliwi demonstranci po obu stronach, płynący małymi łodziami w kierunku Kuryli lub Hokkaido. Kilku z nich zostało zabitych, a dziesiątki zatrzymanych. Rosjanie przerzucają wojska, ale w Pietropawłowsku Kamczackim przygotowano improwizowany konwój, który ma przewieźć znacznie cięższe siły do Kunasziru i Iturupu. Jeśli bezpiecznie dotrze na wyspy, japoński cel zdobycia ich bez nadmiernych ofiar będzie niemożliwy. Z drugiej strony, jeśli zostanie zatopiony, Kuryle będą do wzięcia przez Japonię. Stawka jest więc niezwykle wysoka. Ze względu na (wcześniej) antyinwazyjny charakter JSDF i tradycyjną radziecko-rosyjską doktrynę obronną na morzu, obie strony dysponują imponującym arsenałem broni morskiej. Pytanie brzmi, która z nich okaże się lepsza. CECHY Możliwość gry jako Rosja lub Japonia.
|
Wymagania: Konfiguracja minimalna:
|