361
99
Pobierz teraz!
Dostawa natychmiastowa po zaksięgowaniu wpłaty przez system płatności.
Wydawca:
Wersja językowa:
Pełna angielska
ean2341486

Gary Grigsby's War in the West (PC) klucz Steam Klucze do gier

0/5
  (aby wyświetlić ocenę muszą zagłosować jeszcze 3 osoby)
DRM: Klucz Steam

WERSJA CYFROWA

Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.

Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.

War in the West Gary'ego Grigsby'ego to najbardziej ambitna i szczegółowa komputerowa gra wojenna na froncie zachodnim II wojny światowej, jaką kiedykolwiek stworzono. Począwszy od inwazji na Sycylię i Włochy latem 1943 roku, poprzez inwazję na Francję i wkroczenie do Niemiec, War in the West oferuje wszystkie kampanie alianckie w Europie Zachodniej oraz możliwość ponownej walki na froncie zachodnim zgodnie z własnym planem.

Tysiące stóp nad bitwami na ziemi, War in the West obejmuje również wojnę powietrzną i aliancką kampanię bombardowań strategicznych. Oparta na silniku War in the East z wieloma dodatkowymi funkcjami i ulepszeniami, War in the West zapewnia graczom możliwość wyboru alternatywnych strategii zarówno w lądowej, jak i powietrznej części wojny. Dostępna jest również opcja kontroli frontu wschodniego oraz śledzenie linii frontu i całego porządku bitwy na wschodzie dla niemieckich graczy, którzy chcą podejmować strategiczne decyzje dotyczące tego, jak zrównoważyć swoje siły na froncie zachodnim i wschodnim.

Dzięki nowej, bardzo dokładnej mapie Europy, niezwykle szczegółowemu porządkowi bitwy, aż do każdego oddziału, pojazdu i samolotu, bardzo realistycznemu systemowi logistycznemu (w tym wykorzystaniu kolei, składów, ciężarówek, portów i realistycznej interdykcji), pełnemu modelowaniu wojen powietrznych i naziemnych oraz systemowi pogodowemu, który śledzi i modeluje poszczególne fronty pogodowe podczas ich przemieszczania się po mapie, War in the West jest nową, ostateczną grą wojenną na froncie zachodnim.

Główne cechy

Mapa

  • Ogromny rozmiar (36 tys. heksów w porównaniu do 25 tys. w War in the East)
  • Wszystkie typy terenu z War in the East oraz nowe typy terenu dla bocage, tundry, pustyni, piasku, skarpy/nieprzekraczalnego i promów.
  • Jakość dróg w zależności od kraju wpływa na efekty pogodowe
  • Ulepszona grafika pogodowa pokazująca wszystkie efekty na mapie w każdym heksie; ziemia, powietrze i woda (lód).
  • Ulepszona projekcja mapy, która minimalizuje efekty zniekształcenia mapy spowodowane użyciem płaskiej mapy dla okrągłego świata.
  • Mapa została stworzona jako część ogromnej mapy War in Europe (Wojna w Europie) o wymiarach 378x355 heksów, stanowiącej budulec dla przyszłej gry o „mega niespotykanej skali” (134 tys. heksów).

Wojna powietrzna

  • Nowa, kompleksowa gra powietrzna z oddzielną fazą rozstrzygania w powietrzu
  • Stałe lotniska na mapie z możliwością dodatkowej budowy
  • Każde dowództwo sił powietrznych otrzymuje dyrektywy lotnicze, które są używane do generowania misji
  • Sześć typów dyrektyw powietrznych - wsparcie naziemne - atak naziemny - bombardowanie strategiczne - rozpoznanie powietrzne - przewaga powietrzna - patrol morski
  • Siedem typów celów ataku naziemnego, którym gracz nadaje priorytety - jednostki naziemne - lotniska - koleje - stacje kolejowe - porty - promy - ogólna ingerencja (ingerencja w jednostki, rezerwy i zaopatrzenie)
  • Bombardowanie strategiczne może nadawać priorytety 14 typom celów
  • Śledzenie pilotów
  • Poziom zaangażowania gracza można dostosować za pomocą ekranu automatycznego tworzenia kierunków powietrznych, aby szybko generować dyrektywy powietrzne w oparciu o priorytety najwyższego poziomu.
  • Ekrany doktryn powietrznych umożliwiają szybkie dostosowanie do standardowych profili misji, a także kontrolę nad szkoleniem pilotów.

Logistyka

  • Wykorzystanie linii kolejowych śledzone na heksie z przeciążeniem torów ograniczającym ruchy wojsk i zaopatrzenia.
  • Lokalizacja i przepustowość stacji kolejowych wpływa na całkowitą przepustowość kolei i koszty załadunku/rozładunku jednostek.
  • System magazynów na mapie symuluje potrzebę gromadzenia zapasów towarów w pobliżu frontu, zwłaszcza jeśli pojazdy są ograniczone.
  • Siły powietrzne mogą ograniczać/uszkadzać transport poprzez bombardowanie linii kolejowych i/lub stacji kolejowych lub poprzez przechwytywanie dostaw przemieszczających się do/z magazynów.
  • Priorytety zaopatrzenia mogą być dostosowywane przez sztab (i magazyny), aby umożliwić graczowi kierowanie ograniczonymi zasobami.

Pogoda

  • 8 stref pogodowych, frontów pogodowych i warunków pogodowych na heksie w rozdzielczości wyższej niż w Wojnie na Wschodzie.
  • 6 warunków naziemnych wpływających na ruch jednostek naziemnych i walkę
  • 6 warunków powietrznych wpływających na warunki lotu oraz poziom wody i śniegu na ziemi
  • Warunki lodowe na rzekach
  • Pogoda określona przez kombinację stref pogodowych i 5 możliwych frontów pogodowych, które poruszają się po mapie, z poziomem wody/błota i śniegu śledzonym dynamicznie na każdym heksie.

Garnizony Osi

  • Regiony garnizonowe - wymagają minimalnej wartości bojowej garnizonów - zmienia się w czasie i wraz z ważnymi wydarzeniami.
  • Miasta garnizonowe - wymagają jednostek ochrony i dużego garnizonu - również zmienia się w czasie.
  • Niespełnienie wymagań dotyczących garnizonów zwiększy ataki partyzanckie na linie kolejowe na danym obszarze, a także będzie kosztować znaczne punkty zwycięstwa.

Opcja kontroli frontu wschodniego (dla długich kampanii)

  • Ekran frontu wschodniego dostarcza informacji o siłach niemieckich, linii frontu i sowieckim potencjale ofensywnym
  • Jednostki mogą być przemieszczane pomiędzy frontami. Gracz wybiera, które jednostki niemieckie na froncie wschodnim zostaną wycofane do uzupełnień.
  • Heksy kontrolowane przez Sowietów są pokazane na mapie
  • W przypadku korzystania z opcji EFC gra kończy się wraz z upadkiem Berlina lub może trwać do początku sierpnia 1945 roku. Jeśli nie używasz opcji EFC, gra kończy się na początku maja 1945 r. (lub wcześniej, jeśli Alianci zdobędą Berlin), a ruch jednostek między frontami opiera się na ruchach historycznych.

 

Zasady lądowania amfibii i desantu powietrznego

  • Punkty przygotowania amfibii i lotnictwa oraz heksy docelowe
  • Wpływ lotnictwa na ruch marynarki wojennej
  • Amfibijne sztaby ze wsparciem marynarki wojennej, porty tymczasowe i porty morwowe
  • Komandosi i Rangersi wspierający lądowanie
  • Oddzielna faza desantu amfibijnego i wspierającego desantu powietrznego na początku tury innego gracza.
  • Skoordynowane desanty powietrzne z siłami nieamfibijnymi podczas własnej tury
  • Wielozadaniowe jednostki wsparcia, które mogą przełączać się między wsparciem poza mapą a statusem jednostki na mapie
  • Duże jednostki wielozadaniowe dzielą się na 3 części, gdy stają się jednostkami wsparcia (dzielą brygadę/regiment na 3 bataliony).
  • Wspierające jednostki rangersów i komandosów mają specjalne zdolności amfibijne.

Warunki zwycięstwa

  • Czynniki brane pod uwagę w warunkach zwycięstwa w kampanii
  • Miasta kontrolowane w każdej turze
  • Uszkodzenia od alianckich bombardowań strategicznych
  • Aktywność partyzantów (niepowodzenie Osi w obsadzaniu garnizonów)
  • Straty aliantów
  • Nieosiągnięcie włoskich i francuskich przyczółków
  • Cele polityczne (fabryki U-Bootów i broni V oraz miejsca startu broni V)

Postępy na froncie wschodnim (gdy używana jest opcja EFC)

  • Czas upadku Berlina

Sztuczna inteligencja

  • Sztuczna inteligencja zarządza nie tylko decyzjami taktycznymi i operacyjnymi, ale także decyzjami strategicznymi dotyczącymi różnych miejsc i strategii inwazji.
  • Sztuczna inteligencja może być wykorzystana do pomocy graczowi w tworzeniu dyrektyw sił powietrznych w oparciu o wybrane przez gracza priorytety celów.

Tryb wieloosobowy

  • Zaktualizowana implementacja PBEM++ z ulepszonym interfejsem informacji o grze

Wymagania:

Konfiguracja minimalna:

    • System operacyjny *: Windows Vista/7/8/10
    • Procesor: 1.5GHz
    • Pamięć: 2 GB RAM
    • Karta graficzna: 128MB DirectX 9+ Compatible
    • DirectX: Wersja 9.0c
    • Miejsce na dysku: 2 GB dostępnej przestrzeni
    • Karta dźwiękowa: 6 bit DirectX 9+ Compatible

Zobacz także

Promocja na produkty cefrowe!
Nie czekaj na dostawę!
Rozbuduj swoją
kolekcję kart!
Figurki amiibo
Zbierz je wszystkie!
Abonamenty
Karty przedpłacone
Nikt jeszcze nie dodał opinii o "Gary Grigsby's War in the West (PC) klucz Steam" (Klucze do gier).
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.