Znakomite oceny graczy sięgające niemal doskonałości, prestiżowych portali "przygodówkowych" ponad 90%, a medialna średnia z serwisu Metacritic to 75%.
Smoki, wiedźmy, trolle... Nikt nie powstrzyma Anny. Robi to, co chce dzięki umiejętnościom telekinezy, niekonwencjonalnemu używaniu narzędzi tortur, odrobinie improwizacji i pomocy podstępnego lisa. Kontaktuje się ze zmarłymi, odcina dostawę piwa do miejscowej tawerny i wsadza za kratki starsze panie...
Anna wiedzie spokojne życie ze swoim dziadkiem w leśnym domku, aż do momentu, kiedy dziadek zapada na nieznaną chorobę. Anna wyrusza w podróż, aby zdobyć lekarstwo dla dziadka. Gdy świat zewnętrzny okazuje się być jeszcze bardziej niebezpieczny i dziwaczny niż myślała, wiedźma Winfriede porywa dziewczynkę by wykorzystać ją do swego eksperymentu. |