(aby wyświetlić ocenę muszą zagłosować jeszcze 3 osoby)
Zamawiając ten produkt pierwszy dodatek, Pillars of Eternity: The White March - Part I, otrzymasz najpóźniej w dniu premiery, która jest planowana na 25.08.2015.
Premiera drugiego dodatku, Pillars of Eternity: The White March - Part II, planowana jest na zimę.
Pillars of Eternity: The White March - Expansion Pass do działania wymaga podstawowej wersji gry - Pillars of Eternity.
Pillars of Eternity: The White March - Expansion Pass zawiera następujące elementy:
dodatek Pillars of Eternity: The White March - Part I (dostępny od 25.08.2015)
dodatek Pillars of Eternity: The White March - Part II (premiera tej zimy)
Pillars of Eternity: The White March - Part I to duży, rozbudowany dodatek, który dostarczy Ci wiele godzin dodatkowej zabawy. Oprócz nowych zadań i lokacji, twórcy z Obsidian przygotowali szereg zmian, które wpływają na całą grę - w tym usprawnienia w Sztucznej Inteligencji towarzyszy gracza oraz jego przeciwników. Nawet jeśli dotąd nie grałeś w Pillars of Eternity, teraz nadarza się znakomita okazja, żeby rozpocząć swoją własną przygodę w tej rozbudowanej, klasycznej grze RPG z dodatkiem The White March - Part I.
Cechy gry:
Wioska Stalwart: przygoda zaczyna się w Stalwart, osobliwej wiosce rybackiej osadzonej w śnieżnych górach Białej Marchii. To w Stalwart otrzymywać będziemy główne zadania dodatku. Jest ona ulokowana u podstaw starożytnej, krasnoludzkiej twierdzy Durgana.
Nowi towarzysze: Zahua, mnich z Ixamitl, jest jednym z dwóch nowych towarzyszy, których gracz spotka w pierwszej części dodatku. Zahua wierzy, że cierpienie prowadzi do oświecenie - niemal każdy centymetr jego ciała jest pokryty bliznami ran, które często sam sobie zadał. Chociaż niektórzy mogą uznać, że jego podejście do życia jest ponure i depresyjne, z perspektywy Zahua cierpienie stanowi osobliwy rodzaj piękna, które należy czcić i podziwiać. Dzięki temu jest w stanie docenić sytuacje, które inni uznaliby za przygnębiające.
Reset: od teraz w tawernach gracz może zresetować poziomy doświadczenia swoich członków drużyny i na nowo przydzielić im punkty umiejętności lub atuty. Dzięki temu gracz zyskuje swobodę eksperymentowania z systemem RPG i może wypróbować nowe opcje, w tym wielo-klasowe talenty. Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojej postaci, teraz możesz to zmienić.
Bitwa pod Crägholdt: forteca Crägholdt została zaatakowana przez siły pospólstwa i gracz zostaje wysłany z misją oceny zagrożenia. To zadanie stworzone z myślą o wysokopoziomowej drużynie i doświadczonych graczach. Co więcej, dodatek oferuje nie tylko pokryte śniegiem góry, ale także zróżnicowane środowiska i lokacje do eksploracji.
Ulepszona SI przeciwników: przeciwnicy i potwory są teraz o wiele sprytniejsi. Nowa SI czyni całą grę bardziej wymagającą - dla przykładu postacie władające magią będą korzystały ze znacznie szerszego wachlarza zaklęć, lepiej reagując na zmieniającą się sytuację na polu bitwy.