Gra Two Worlds II to druga część świetnej gry fantasy stworzonej przez rodzime studio Reality Pump. Przedstawia kolejny rozdział w historii Antalooru. Bohater musi zbadać swoje tajemnicze korzenie, w związku z czym czekają go przygody pełne zaskakujących zwrotów. Dzięki doskonałemu połączeniu fabuły, klimatu i technologii gra oferuje nowe, fascynujące doświadczenia w dziedzinie RPG.
Rozgrywka w grze to doskonała mieszanka elastyczności, kreatywności i nowoczesnej technologii. Two Worlds II to doskonałe połączenie klasycznych i nowatorskich cech RPG, klimatu i technologii. Złożony system zadań i ekscytujący wątek główny wciągną cię w świat Antalooru wzbogacony scenariuszami zadań pobocznych. Urozmaicona rozgrywka i zajmująca atmosfera napędza fabułę i przykuwa uwagę, obiecując niebezpieczeństwa i odkrywanie świata w licznych zadaniach i sekwencjach wideo. Ulepszona SI, zasady równoważenia sił, doświadczeni autorzy, aktywny system walki, nowatorski system zarządzania magią DEMONSTM oraz system alchemii PAPAKTM są gwarancją dobrej zabawy zarówno dla nowych, jak i doświadczonych graczy. W grze umieszczono artystyczny system ruchów ofensywnych i obronnych. Parowanie ciosów oraz zmienne efekty trafień dają okazję do zastosowania taktyki i wzbudzają duże emocje, gdy SI wkracza do walki i stosuje własne strategie. Gra odznacza się także niezwykłą elastycznością pod względem możliwości konstruowania broni i pancerzy. U podstaw tego aspektu gry leży nowo stworzone narzędzie CRAFTTM. Gracze mogą rozkładać broń na surowce i tworzyć nowe unikatowe przedmioty. Gra „Two Worlds II" jest również doskonała pod względem graficznym. Potężny silnik GRACETM oferuje takie technologiczne atuty jak nieograniczona liczba dynamicznych źródeł światła, 24-bitowy postprocessing HDR oraz technologia Real Eye Adaptation. Jego zastosowanie znacznie skraca czasy wczytywania, poprawia ogólne działanie gry i umożliwia pełną rozgrywkę przy ograniczonych wymaganiach sprzętowych.
|
Wymagania: jednordzeniowy procesor 2 GHz lub wielordzeniowy 1,6 GHz, karta graficzna GeForce lub Radeon z obsługą Pixel Shader 3.0, 512 MB RAM (XP) i 1 GB (Vista i 7), system operacyjny Windows XP/Vista/7 lub Leopard |