Kolekcja zawierająca pełną wersję gry Rome II, pakiet dodatków oraz dostęp do gry Total War: Arena. Zostań świadkiem upadku wielkich antycznych cywilizacji i weź udział w epickich kampaniach, które w unikalny sposób łączą olbrzymie bitwy w czasie rzeczywistym ze strategią turową. Total War to tysiące godzin gry polegającej na budowie imperium i dowodzeniu wojsk z oszałamiającym przywiązaniem do szczegółów.
Total War: ROME 2 – Edycja Sparty zawiera:
Total War: ROME II Jak daleko się posuniesz dla dobra Rzymu? Nagradzana seria Total War powraca do Rzymu w zupełnie nowej grze, wyznaczającej standardy gatunku strategii. Stwórz pierwsze w historii supermocarstwo i poprowadź do boju najpotężniejszą machinę wojenną starożytnego świata. Zdominuj wrogów, korzystając z narzędzi wojskowych, gospodarczych i politycznych. Twe panowanie spotka się z podziwem, ale i zazdrością... nawet wśród najbliższych sojuszników. Kto zdradzi pierwszy? Czy jako pierwszy zwrócisz się przeciwko przyjaciołom? Czy będziesz walczył w obronie Republiki, lub zechcesz samotnie przejąć tron i mianować się cesarzem? Cechy gry:
Gniew Sparty Gniew Sparty to zupełnie nowa, epicka kampania dodatkowa do Total War: ROME II, skupiająca się wyłącznie na terytoriach helleńskich i pozwalająca graczowi poznać burzliwy okres słynnych wojen peloponeskich. Mamy rok 432 p.n.e., a w greckich państwach-miastach narastają niepokoje. Na zjeździe Związku Peloponeskiego prosperujące Ateny spotykają się z wrogością Sparty, Koryntu i Ligi Beockiej, co na zawsze zakłóca delikatną równowagę polityczną w regionie. Choć wspomniane frakcje zawiązują luźny sojusz przeciwko ateńskiej arogancji, każde państwo ma swe własne cele. Stawką jest przyszłość całej Grecji, a nadciągający konflikt da komuś absolutne zwierzchnictwo nad całym światem helleńskim. Tymczasem potężne imperium Persów czeka, obserwuje i przygotowuje swoje siły zbrojne, aby wykorzystać helleński chaos do swoich celów... Cechy pakietu Gniew Sparty: Nowa mapa kampanii Cztery grywalne frakcje Zgodnie z prawdą historyczną, Sparta może korzystać z bardziej różnorodnych jednostek niż inne frakcje, co odpowiada jej przewadze w wojnie lądowej. Tymczasem Ateny zyskują przewagę w bitwach morskich. Rozgrywki i festiwale panhelleńskie Nowe drzewa technologii Helleńska mentalność plemienna Perskie zagrożenie Nowe jednostki armii i marynarki Trzonem greckich jednostek morskich są różne taktyczne wersje okrętów o kadłubach diery i triery, przy czym największy nacisk położono na taranowanie i abordaże. Dodatkowo, okręty transportujące wojska spełniają bardziej funkcję przewoźnika i nie mogą taranować jednostek w trakcie bitew. Zmniejsza to niesprawiedliwą przewagę konwojów z wojskami w trakcie bitew morskich. Zmiana ta zostanie wstecznie wprowadzona do wszystkich kampanii w ROME II. Wśród ponad 50 nowych jednostek lądowych i morskich, w pakiecie Gniew Sparty pojawią się także wojska specjalistyczne i legendarne, takie jak nieśmiertelni włócznicy, spartańscy hoplici czy Skiritai. Greckie Państwa-Miasta Pakiet Greckie Państwa-Miasta dodaje nową grywalną Kulturę w tym trzy nowe grywalne frakcje do gry Total War: Rome II; możliwe do wykorzystania w trybach kampanii jedno- oraz wieloosobowej i w Bitwach Niestandardowych i Wieloosobowych. Pakiet Greckie Państwa-Miasta dodaje nastawione na dyplomację Ateny, wykorzystujący spryt Epir, oraz budzącą grozę Spartę jako grywalne frakcje. Każda z nich oferuje szereg taktyk specjalnych do osiągnięcia zwycięstwa kulturalnego i bitewnego, oraz śmiercionośne jednostki elitarne, by zniszczyć wrogów w walce. Państwa Greckie mają wiele wspólnych celów, filozofii i ogólnych celów dyplomatycznych. Niemniej jednak, są one zdefiniowane przez ich zaciętą obronę niezależności i widać między nimi ogromne zróżnicowanie w podejściu do cywilnych i wojskowych wyzwań, które często prowadzą je do konfliktu z resztą świata, oraz pomiędzy nimi samymi. Cechy:
Córy Marsa Atena, Bellona, Andraste, Mars: niezależnie od tego, któremu bóstwu wojny ślubowały swą wierność, otrzymywały przyrzeczenie zwycięstwa w obliczu nawet najpotężniejszych wrogów. Niezależnie od tego, czy broniły swej ojczyzny, czy odbywały służbę podczas chwalebnych podbojów, kobiety były obecne w wielu armiach świata starożytnego. Zręczni generałowie powinni odpowiednio korzystać z umiejętności tych, które chcą się stać wcieleniami bogów i bogiń wojny. Na polu bitwy właśnie pojawiła się zwinna i zabójcza mieszanka różnych stylów walki i umiejętności. Gladiatorki Mogą być werbowane przez Rzym lub jako najemniczki w Italii. Niezliczone treningi i turnieje na arenach powodowały, że Gladiatorki posiadały umiejętności ostre jak brzytwa, były bezwzględnymi i świetnie wyszkolonymi wojowniczkami. W walce wręcz posługiwały się brutalną siłą, a w sprzyjających okolicznościach potrafiły zadawać zwykłym żołnierzom ciężkie straty. Ciężko uzbrojone i zdyscyplinowane, Gladiatorki lepiej sprawdzały się w defensywie, niż ich szkoleni na arenie towarzysze. Nie brakowało im też żądzy krwi. Kuszyckie najemniczki z tarczamiMogą być werbowane jako najemniczki w Etiopii. Niezależni Kuszyci to siła geopolityczna, z którą należy się mierzyć. Ich łucznicy konni i dobrze wyszkolona piechota kilkakrotnie odpierali Rzymian, tym samym wykazując się zdolnością do toczenia bitew na dużą skalę. Wyposażone we włócznie Kuszyckie najemniczki z tarczami Mogą być werbowane przez Luzytan lub jako najemniczki w Luzytanii. Luzytanie toczą boje od wielu pokoleń i naprawdę należy się z nimi liczyć, szczególnie ze względu na ich taktykę zastawiania błyskawicznych pułapek. Cieszą się reputacją doskonałych partyzantów. Wyszkolone tak, aby nacierać pod ostrzałem wroga w szyku koła kantabryjskiego, szybkie i silne szermierki doskonale wykorzystują leśne osłony, by pozostać ukryte w trakcie przemieszczania się. W momencie szarży atakują szybko i z zaskoczenia, siejąc spustoszenie i przerażenie wśród wrogów. W obronie należy korzystać z luzytańskich szermierek ostrożnie, ale potrafią one odeprzeć nawet silne ataki wroga. Cymbryjskie łuczniczkiMogą być werbowane przez Swebów. Liczne plemiona germańskie zamieszkiwały gęste lasy Europy północnej. Również Swebowie musieli więc opracować techniki walk partyzanckich. Cymbryjskie łuczniczki doskonale wykorzystują osłony i uderzają z ukrycia. Spośród wszystkich Swebów najlepiej radzą sobie z łukami. Doskonale sprawdzają się z dalekiego zasięgu i potrafią zadać duże straty. Nawet jeśli zostaną wykryte, wciąż potrafią siać chaos w szeregach wrogów - w walce wręcz sprawdzają się dużo lepiej, niż sugerowałaby to ich rola podstawowa. Gladiatorki z włóczniamiMogą być werbowane przez Rzym lub jako najemniczki w Italii. Gladiatorki przenoszą krwawą i brutalną walkę wręcz z aren na pola bitew. Są doskonałymi wojowniczkami na pierwszą linię szturmu. Gdy wyposażyć je we włócznie, znacznie lepiej sprawdzają się w defensywie w porównaniu ze swymi uzbrojonymi w miecze siostrami. Doskonale radzą sobie w obliczu natarcia wroga. Odpowiednio ustawione potrafią powstrzymać potężne natarcie kawalerii, a ich zabójcze kontrataki zadają wrogom przerażające straty. Harcowniczki Gorgo Mogą być werbowane przez Spartę lub jako najemniczki w Helladzie. Mieszkańcy Sparty szczycili się jedną z najlepszych formacji piechoty starożytnego świata. Podczas gdy heloci pełnili "niższe" funkcje w społeczeństwie - zajmowali się np. rolnictwem, spartańscy wojownicy mogli poświęcać cały czas na ćwiczenie sztuki wojny. Treningi atletyczne i z bronią nie były jednak domeną wyłącznie mężczyzn. Harcowniczki Gorgo strzelały szybciej i mocniej, niż standardowi procarze, dzięki czemu były cenną formacją w spartańskiej armii. WłóczniczkiMogą być werbowane przez Swebów lub jako najemniczki w Swebii, na Śląsku i w Magna Germania. Niezależne, dumne i strzeżone przez potężne bóstwa, ludy germańskie znane były z doskonałych wojowników. Kobiety Swebów nie są wyjątkiem i posługują się bronią równie zręcznie, co mężczyźni. Stojąc ramię w ramię ze swoimi braćmi, swebskie włóczniczki doskonale sprawdzają się w defensywie, potrafią powstrzymać natarcie wroga i zasiać strach w sercach przeciwników swego plemienia. Ich szkolenie jest jednak na tyle różnorodne, że w zależności od sytuacji, potrafią szybko przejść do kontrataku. |