Akcja Just Cause 4 toczy się w fikcyjnym, południowoamerykańskim państwie Solis i wynosi niewiarygodną destrukcję oraz niepowtarzalny model fizyczny, z których znana jest seria, na zupełnie nowy poziom. Wprowadzone zostaną też tornada i inne ekstremalne zjawiska pogodowe. W Just Cause 4 pojawią się cztery różnorodne biomy: las deszczowy, łąki, góry i pustynia. Każdy biom zawiera własne, w pełni symulowane warunki pogodowe, a w trakcie przemieszczania się po tym ciekawym, zróżnicowanym świecie, gracze mogą liczyć na niepowtarzalne wrażenia. Rico Rodriguez powraca w Just Cause 4 i zabiera ze sobą kultowy spadochron, wingsuit i oczywiście kotwiczkę - teraz rozszerzone o nowe funkcjonalności i w pełni modyfikowalne. Tym samym gracz otrzymuje najpotężniejsze i najbardziej kreatywne narzędzia w historii serii. „Wzięliśmy wszystkie elementy, które gracze uwielbiali w naszych poprzednich grach, i dodaliśmy zupełnie nowe opcje, a także ulepszyliśmy model fizyczny i fundamentalną rozgrywkę. Tym samym jest to najbardziej ambitny projekt z serii Just Cause w historii” powiedział Francesco Antolini, reżyser gry w Avalanche Studios. „Wprowadzenie ekstremalnych warunków pogodowych zupełnie zmienia zasady gry - czegoś takiego w grach wideo jeszcze nie było. Stworzyliśmy realistyczne tornada, zamiecie śnieżne, burze piaskowe i ulewy, które naprawdę wpływają na rozgrywkę. To wszystko jest możliwe dzięki naszemu zupełnie nowemu silnikowi Apex.” Nowy silnik Apex jest fundamentem całego Just Cause 4. Gwarantuje on najbardziej interaktywne i ekstremalne symulacje pogodowe, jakie pojawiły się dotąd w grze wideo. Wprowadza też niewiarygodną grafikę, niezrównany model fizyczny i praktycznie nieskończone możliwości kreatywne. Cechy charakterystyczne gry: Rozgrom wrogów
Najważniejsza misja Rico
Wielki świat gry w Ameryce Południowej
Kreatywna demolka w najlepszym wydaniu
Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, czego można oczekiwać od gry, producent z przyjemnością dzieli się z graczami pierwszymi pięcioma filmami z serii Just Cause 4 Making Of. Prosto z ust deweloperów, seria ta dostarcza kluczowych, nowych informacji a także szczegółowo przedstawia wszystkie najbardziej imponujące nowe funkcje w Just Cause 4. Szczytowe Osiągnięcie Opierając się na znaczeniu słowa „Apex” jako szczytu, zespół Avalanche omawia nowy Apex Engine. Zbudowany od podstaw, umożliwił stworzenie najbardziej dynamicznej odsłony serii Just Cause z najlepszymi w swojej klasie atrakcjami. Siła Natury Zespół wyjaśnia, w jaki sposób będący sam w sobie niepowstrzymanym żywiołem Rico będzie funkcjonował w świecie pełnym tornad, burz piaskowych i ulewnych deszczów, a także szczegółowo przedstawia systemy symulacyjne niezbędne do stworzenia ekstremalnej pogody jako idealnego połączenia realizmu i zabawy. Nowa Kotwiczka Uosobieniem Rico jest jego kotwiczka, najpotężniejsze narzędzie w piaskownicy. Dzięki niej można nie tylko osiągnąć tak wybuchowo niszczycielskie efekty, jakich gracze doświadczyli w poprzednich tytułach. Teraz kotwiczka posiada nowe umiejętności, nowe opcje i jest w pełni konfigurowalna. Nowy Rico Nawet najlepsza piaskownica z niezrównaną fizyką byłoby niczym bez bohatera. Na Rico czeka nowe wyzwanie. Bohater opuścił agencję i działa po swojemu. Powraca w Just Cause 4 z większą głębią i złożonością, ale nadal jest tym, na kogo fani bohaterów akcji oczekują. Świat Solís Zespół wyjaśnia, w jaki sposób stworzyli 500 lat historii, aby zainspirować projekt świata i jego narracji, od kolonialnego stylu oryginalnych osadników po współczesne budynki. |