Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 139,90
79
90
Wysyłka od 14,99 ZŁ
Specjalna cena obowiązuje tylko do wyczerpania ilości promocyjnej produktu.
Wysyłka w 24h
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Dostępność: 4 szt.
Wydawca:
PlayStack
Wersja językowa:
Pełna angielska
Kod:
5055957702793
Klasyfikacja PEGI:
Strach Przemoc Od 16 lat
:

Mortal Shell PS4

0/5
  (aby wyświetlić ocenę muszą zagłosować jeszcze 2 osoby)
Zobacz opinie (2)
Mortal Shell to debiutancki projekt studia Cold Symmetry. Jest to produkcja typu soulslike, czyli RPG akcji w stylu serii Dark Souls. Tytuł rozpoczął żywot w 2018 roku pod nazwą Dungeonhaven jako projekt trójki deweloperów, którzy pracowali m.in. nad serią Call of Duty oraz Ghost Of Tsushima.



Akcję Mortal Shell osadzono w uniwersum fantasy. Jednak nie jest to kolorowa kraina elfów czy krasnoludów, lecz mroczny świat pełen grozy rodem z horrorów, w którym po ludzkiej cywilizacji pozostały jedynie ruiny oraz wątłe wspomnienia. Nie podoba się to tajemniczemu bytowi znanemu jako Mroczny Ojciec. To on rozkazuje głównemu bohaterowi – pustemu naczyniu bez formy – udać się na poszukiwanie zaginionych sanktuariów wiernych, gdzie będzie musiał podołać ogromnym wyzwaniom.

Mortal Shell wykorzystuje klasyczny schemat produkcji typu soulslike. Akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Walka ma mocno zręcznościowy charakter, ale nie ma mowy o chaotycznym wciskaniu przycisków czy radosnym machaniu mieczem (czy inną bronią białą) niczym w typowych slasherach. Każdy wróg stanowi dla nas zagrożenie, a nierzadko jesteśmy zmuszeni stawić czoła kilku przeciwnikom naraz. Sprawne palce i szybki refleks to za mało, by wyjść z tych starć zwycięsko. Konieczne jest też przemyślane poprowadzenie walki i zachowanie rozsądku, by pochopnie wyprowadzony cios nie był naszym ostatnim.

Tym, co wyróżnia Mortal Shell od innych produkcji, jest nietypowy system rozwoju bohatera. Prowadzona przez nas postać nie ma cielesnej powłok, zamiast tego przejmuje kontrolę nad pozostałościami po zmarłych wojownikach. Każdy z nich za życia wyróżniał się zdolnościami oraz specjalizacją, z której możemy korzystać po przejęciu ich zwłok. W miarę jak bohater pogłębia swe zrozumienie danej powłoki, odblokowują się kolejne umiejętności oraz ulepszenia, dzięki którym stajemy się jeszcze groźniejsi w walce. Do dyspozycji otrzymujemy zarówno pokaźny arsenał broni, jak i sporą liczbę zaklęć ofensywnych.

Mortal Shell przygotowano z myślą o przygodzie dla jednego gracza, w związku z czym nie przewidziano trybu wieloosobowego. Kampania fabularna ma charakter nieliniowy, dając nam swobodę w wyborze kolejnego celu.

Oprawa wizualna Mortal Shell przywodzi na myśl inne produkcje typu soulslike, aczkolwiek najbliżej jej do stylistyki znanej z produkcji studia From Software. Grafikę utrzymano w ciemnej tonacji, podkreślającej ponury i miejscami przerażający charakter świata gry. Starciom towarzyszą rozmaite efekty wizualne ataków oraz zaklęć.

Zobacz także

Abonamenty
Karty przedpłacone
Figurki z The Last of Us
dostępne od ręki!
Gry importowane
zza granicy!
Abonamenty
Karty przedpłacone
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.
Yakuuzy
Sic parvis magna
Z nami od: 2007/09/24

Yakuuzy

1 0

Potwierdzam, bardzo dobra gra! Można śmiało kupować i ogrywać. Czuć, że twórcy są wielkimi fanami Dark Souls ale to akurat nic złego. Jeśli się uczyć, to od najlepszych. Ogrywałem na PS4 PRO i żadnych problemów czy większych błędów nie uświadczyłem, polecam!

pw83
Z nami od: 2010/09/17

pw83

1 0

Gra jest rewelacyjna. Aż trudno uwierzyć, że zobiło ją 15 osób. Dla fanów Dark souls pozycja obowiązkowa. Mroczny klimat, mroczna ścieżka dźwiękowa. Świetne lokacje, choć pewnie ze względu na budżet niewielka ich ilość. Fajne walki z bossami i mini bossami. Gra jest dość wymagająca do momentu znalezienia kolejnych klas postaci oraz nowych broni oraz ich ulepszeń. Potrafi też zaskoczyć w pewnych sytuacjach ciemnością lub mgłą, co całkowicie zmienia rozgrywkę. Dla mnie jedyne wady, to dziwny 'lock on' na przeciwnikach. Zawsze wybiera wyśrodkowanie na dalszych przeciwnikach i podczas walki z co najmniej dwoma wrogami, bohater sam zmienia 'lock on'. Mimo to polecam.