Lara Croft and Temple of Osiris to kontynuacja docenionej przez krytyków, wydanej cyfrowo, gry Crystal Dynamics, Lara Croft and the Guardian of Light. Przygoda rozgrywa się głęboko w pustyniach Egiptu, gdzie właśnie odkryto starożytną Świątynię Seta. Set, bóg chaosu, rządził niegdyś całym Egiptem po zamordowaniu swojego brata Ozyrysa i zniewoleniu innych bogów, ale gdy Egipt już mu nie wystarczył, wyruszył do krainy umarłych aby zebrać armię do podbicia świata, jednak nigdy nie wrócił. Słynna odkrywczyni Lara Croft myślała, że dotrze do świątyni jako pierwsza, ale dobrze zapowiadający się archeolog Carter Bell ją ubiegł. Oboje mieli nadzieję na znalezienie mitycznej laski Ozyrysa, ale odkryli dużo więcej. Świątynia była więzieniem dla Horusa i Izydy, ostatnich z dawnych bogów niezwiązanych z Setem. Gdy Carter zobaczył laskę i po nią sięgnął, uruchomił mechanizm pułapki mającą na celu uwięzienie Horusa i Izydy. Lara i Carter zostają teraz skazani na śmierć. Uwolnieni po tysiącu lat Horus i Izyda, teraz posiadający laskę, obiecują Carterowi i Larze, że pomogą im wskrzesić Ozyrysa, jedynego boga zdolnego ocalić ich przed sądem i jedyną moc, która może pokonać Seta. Ze wspólnym celem odnalezienia fragmentów Ozyrysa i powstrzymania powrotu Seta, zawiązują sojusz. Przedzierając się przez piaski, muszą stawić czoła bogom oraz mitycznym potworom, które Set doprowadził do szaleństwa i kontroluje. Stawką są losy świata, gdy Set zbiera moce, aby powrócić i za pomocą armii umarłych odzyskać tron w świecie żywych. Set wie, że nadszedł czas, jego celem jest przekształcenie świata na swój własny obraz, zamienienie go w koszmar burz i śmierci. CECHY GRY:
|