259
90
Chwilowo niedostępny
Ten produkt powinien znowu być dostępny w sprzedaży w ciągu kilku najbliższych dni.
Wydawca:
Konami
Wersja językowa:
Pełna angielska
Kod:
4012927101384
Klasyfikacja PEGI:
Przemoc Od 18 lat
:

Metal Gear Solid V The Phantom Pain PS4



METAL GEAR SOLID V: The Phantom Pain to najnowsza i zarazem ostatnia okazja do wcielania się w legendarnego Big Bossa, znanego pod pseudonimem Snake. Po raz pierwszy w historii serii mamy tu do czynienia z tak ogromnym otwartym światem, w którym główny bohater może samodzielnie wybierać sposób, w jaki poradzi sobie z kolejnymi wyzwaniami. Fotorealistyczna grafika osiągnięta przy wykorzystaniu silnika Fox Engine pomaga wczuć się w akcję. Poważna fabuła, pokazująca przemianę Big Bossa z bohatera do wroga publicznego pozwoli przeżyć doświadczenie głębsze od większości znanych gier. Dodatkowo w MGSV: TPP znajdzie się miejsce dla rozbudowanego trybu multiplayer.



Studio Kojima Productions, prawdziwa fabryka gier, dopisuje nowy rozdział do opowieści METAL GEAR SOLID V – METAL GEAR SOLID V: The Phantom Pain. Wprowadzając franczyzę w nową erę – z najnowocześniejszą technologią opartą na silniku graficznym Fox Engine – MGSV: The Phantom Pain zapewni graczom niezrównane wrażenia płynące z rozgrywki, dając im swobodę prowadzenia misji w otwartym świecie.

Akcja toczy się dziewięć lat po wydarzeniach znanych z MGSV: Ground Zeroes oraz upadku macierzystej bazy; gra rozpoczyna się w 1984 r., kiedy zimna wojna nadal pogłębia globalny kryzys. Snake vel Big Boss po dziewięciu latach budzi się ze śpiączki i rozpoczyna podróż, w której na jego poczynania będzie miała wpływ żądza zemsty oraz działalność grupy XOF.

Hideo Kojima, prezes Kojima Productions, jak zawsze ambitnie sięga po dojrzałe tematy, m.in. psychologię wojny oraz potworności wynikające z pozostawania w błędnym kole konfliktów zbrojnych. W MGSV: The Phantom Pain, jednym z najbardziej oczekiwanych tytułów roku, znajdziemy strukturę otwartego świata, fotorealistyczną jakość obrazu, a także bogatą konstrukcję gry, filmową narrację, mocne tematy oraz angażującą rozgrywkę taktyczną, za co przemysł gier z pewnością doceni ten tytuł.

Główne cechy gry:
  • Struktura otwartego świata dająca graczom pełną swobodę w rozgrywaniu misji i dokonywaniu postępów w grze
  • Silnik Fox Engine zapewniający fotorealistyczną grafikę, bogatą w szczegóły konstrukcję gry oraz jakość gry nowej generacji Możliwość gry online, która pozwala przenieść rozgrywkę z konsol na inne urządzenia i tym samym rozszerzyć działanie gry i dostęp do niej
  • Nowy tryb wieloosobowy online: METAL GEAR SOLID ONLINE

Zobacz także

Abonamenty
Karty przedpłacone
Abonamenty
Karty przedpłacone
Promocja na produkty cefrowe!
Nie czekaj na dostawę!
Rozbuduj swoją
kolekcję kart!
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.
Jinryo
"Walk on..."
Z nami od: 2010/10/08

Jinryo

1 1

Dla mnie to rozczarowanie i zawód generacji jak na razie. Po genialnych PW i GZ, spodziewałem się kosmosu i świetnego pociągnięcia wątków. Niestety, nie wyszło i fabuły zabrakło. W tej kwestii to już GZ prezentował więcej zaraz po PW, patrząc, jaki obszar mieliśmy do dyspozycji (jedna baza).

Mechanika i gameplay ok, pierwsza klasa.Fabuła i rozwleczenie wydarzeń - nie. Chociaż tyle, że ostatnie kasety dają radę. Ale to tak z mało na moje oczekiwania.

kisielmaniak
Z nami od: 2008/03/04

kisielmaniak

1 1

Dla mnie jako Metal Gear to na razie 6/10 albo i mniej. Liczyłem na fajne rozwinięcie motywów z PW bo tam fabuła była ciekawa i można było zrobić z tego niezłą kontynuację.
Co do mechaniki gry, przeginką jest fakt ,że muszę zaliczać te same misje tylko na wyższym stopniu trudności. W Peace Walkerze na którym Phantom się wzoruje nie było to konieczne. Fajna w PW była też symulacja walk Twoich oddziałów, które wysyłałeś na misje. Tutaj wysyłasz oddział i dostajesz suchy komunikat na końcu misji. Słabo.
Poza tym ten Metal to już nie to samo i magia gdzieś uleciała(podobnie jak w przypadku Resident Evil). Pewnie to wina po części otwartego świata.
Co jest dobre w tej grze to oczywiście rozgrywka. Dzięki niej chce się wracać do tej gry bo mechanika zabawy i szerokie możliwości sprawiają wiele frajdy.
Jak dla mnie jednak trochę rozczarowanie. Naciągane 8/10.

Seizo
Z nami od: 2008/08/10

Seizo

0 0

@mrmoon87, absolutnie zgadzam się z Twoją opinią. Z serią Metal Gear Solid jestem 1998 roku, kiedy to pierwsza część ukazała się na PSX i zrewolucjonizowała rynek gier w tej kategorii. Ukończyłem ją kilkanaście razy i od tej pory grałem już w każdą kolejną odsłonę tej serii. Można powiedzieć że dorastałem z MGS. W ubiegłym tygodniu ukończyłem Phantom Pain i gdybym miał ocenić tą produkcję to musiałbym wystawić 2 noty. 10/10 jako najlepsza skradanka, i 7/10 jako Metal Gear Solid. Osobiście jestem zawiedziony tym, na co posunął się Hideo Kojima. Otwarty świat w MGS nie był strzałem w 10 i moim zdaniem, gdyby cała gra została skonstruowana tak jak prolog otrzymalibyśmy arcydzieło. Kilka lat temu Kojima wypowiadał się że nie jest do końca zadowolony z Guns of The Patriots, a ja z kolei śmiem twierdzić, że przy GOTP bawiłem się zdecydowanie lepiej niż przy PP. Powrót na Shadow Moses w odświeżonej wersji - cudo. Aż łza się w oku zakręciła. Zobaczymy co pokaże Akt 3, bo nie wierzę że to koniec PP.

mrmoon87
Z nami od: 2012/12/12

mrmoon87

2 2

Wszyscy chwalą nowego MGSa za rozgrywkę, wolność w działaniu, optymalizację, prezentację, długość rozgrywki i są to pochwały jak najbardziej zasłużone. Ja jednak chciałbym zwrócić uwagę na to, co w wielu opiniach jest pomijane, a może mieć istotny wpływ na podjęcie decyzji o zakupie. Phantom Pain to nie jest Metal Gear Solid jakie znamy. Mamy otwarty świat, ale czy to dobrze? Moim zdaniem nie. Akcja misji i tak zawsze dzieje się na ograniczonym terenie, który wyznaczany jest ze względu na położenia wrogich baz i posterunków. Pomiędzy bazami mamy puste tereny, na których nie ma absolutnie nic ciekawego, a ich przemierzanie jest po prostu nudne. Lepszy byłby świat tzw pół-otwarty tj. spore lokacje połączone ze sobą korytarzowo. W Phantom Pain niestety wielkość świata zabiła jego różnorodność. Prezentacja fabuły także uległa diametralnej zmianie i już nie angażuje tak jak dawniej. Przerywniki filmowe są rzadkością, trwają krótko i niestety większa ich część zastała pokazana w trailerach. Śledziłeś każdą zapowiedź to widziałeś praktycznie wszystko prócz zakończeń. Rdzeniem zabawy jest fenomenalna rozgrywka, ale już misje - prócz kilku chlubnych wyjątków - wyglądają jak misje poboczne. Robisz pewne rzeczy, ale w zasadzie nie wiesz po co. Są one powiązane z fabuła niejako na siłę. Prócz prologu i kilku genialnych misji, których wykonaniem zwala z nóg, brak uczucia uczestniczenia w wielkiej przygodzie. Czy to w takim razie nadal MGS? Ja jako fan serii fan zawiodłem się bardzo. Ground Zeroes dawało mi nadzieję na arcydzieło, a dostałem "tylko" najlepszą skradankę ever, która, niestety jest najgorszym MGSem w historii.

NeYo
Z nami od: 2015/08/25

NeYo

2 0

Masakruje wszystko co wyszło do tej pory z tego nurtu, czysty fun i max wizualnej petardy :)

Gniady86
Z nami od: 2011/09/20

Gniady86

1 0

Gra nie ma sobie równych w tej kategorii moja ocena 10/10 gra roku

Yakuuzy
Sic parvis magna
Z nami od: 2007/09/24

Yakuuzy

2 0

Gra zmiażdżyła mi system, dosłownie. Jeszcze takiego HITU chyba nie posiadałem w swojej kolekcji 0_o Usiadłem o 17:00, przestałem grać rano o 5:50 kiedy się zorientowałem, że muszę iść do pracy... było jednak warto! 10/10 bez dwóch zdań! :)

MiRaaz
Z nami od: 2012/05/02

MiRaaz

0 0

Warto było kupić w przedsprzedaży. Choć nie wykorzystałem niczego z bonusowej zawartości "day one edition"

Xczef
Z nami od: 2008/10/25

Xczef

0 0

juz za momencik juz za chwilunie ;) niebawem u mnie w czarnym piecyku ;) zobaczymy jak to bedzie wszystko wygladac ale jestem pozytywnie nastawiony ;) jak do tej pory cala seria metal gear solid nie zawiodła ;) takze mysle ze jest na co czekac ;)

norbi7
kto dolki kopie ten ma lopate
Z nami od: 2011/12/22

norbi7

0 0

Jest na co czekać jeszcze trochę

Wonski
Z nami od: 2013/12/26

Wonski

0 0

MGS V

Jwst na co czekać. Japońce chały nie odstawiają. A po tym co zobaczyłem to gacie mi spadły. To jest to co tygryski lubią najbardziej.

Yakuu
Z nami od: 2013/12/23

Yakuu

0 0

Dwa oddzielne tytuły

Do Liquid... z oficjalnej notki prasowej wydanej przez Konami możemy wyczytać: Konami podało oficjalną datę i cenę, jak będziemy musieli zapłacić za Metal Gear Solid: Ground Zeroes. Gry pojawi się na wiosnę 2014 roku na platformach PS3, X360, PS4 i XBO i będzie kosztować 29.99ł (pudło na current-geny i digital na next-geny) oraz 19.99ł w wydaniu cyfrowym na current geny." Na sieci jest dużo informacji o tym, wejdź chociażby na g4mers i poczytaj.

Yakuu
Z nami od: 2013/12/11

Yakuu

0 0

Co jest?!

Dlaczego Phantom Pain i Ground Zeroes sprzedajcie w cenie PEŁNEJ gry? Przecież to jest JEDEN produkt podzielony na dwie części. Wszędzie jest on dostępny w cenie 30 funtów (jakieś 150zł plus/minus) a u Was przebicie jest KOSMICZNE... Poprawcie to bo naprawdę wprowadza to troszkę w błąd. No chyba, że naprawdę w takiej cenie będziecie sprzedawać oba produkty.........

liquid
Z nami od: 2013/12/12

liquid

0 0

dwa produkty

Dwa oddzielne niestety ;/ Kojima zrzędzi ;/ Wcale sie nie zdziwie jak PP bedzie w 2015 ;/