Rozgrywka w SUPERHOT polega na wyeliminowaniu wszystkich przeciwników w sterylnym pomieszczeniu. Jednak, w przeciwieństwie do tradycyjnych FPS-ów, akcja nie skupia się wyłącznie na samym strzelaniu, gdyż podstawą zabawy jest czas, który płynie tylko wtedy, gdy poruszamy się naszą postacią. Najlepszym sposobem na dotarcie do celu jest ocenienie trajektorii lotu pocisków wystrzelonych z broni oponentów i omijanie nabojów za sprawą umiejętnego korzystania z zatrzymywania czasu, które ułatwia także wymierzenie w głowę przeciwnika. Początkowo bardzo często jesteśmy pozbawieni jakiejkolwiek broni, którą potem podnosimy z ciał poległych wrogów. Ale żeby nie było za łatwo, liczba sztuk amunicji została odpowiednio ograniczona, a jeden celny strzał sprawia, że giniemy i zaczynamy poziom od początku. Produkcja powstała na silniku Unity i oferuje bardzo minimalistyczną oprawę audio-wizualną. Kolorystyka lokacji, podobnie jak chociażby w Mirror’s Edge czy The Unfinished Swan, ogranicza się bowiem tylko do kilku kolorów z przewagą bieli. Przeciwnicy zostali z kolei wyróżnieni kolorem czerwonym, podobnie jak smuga po wystrzeleniu pocisku.
|