Dostarczane konsole są rejestrowane w naszej bazie i zawierają informacje dot. rodzaju sprzętu, numeru seryjnego, zakresu naprawy, stanu uszkodzeń, wymienionych podzespołów, daty przyjęcia i naprawy, etc. Wszystkie gry oraz akcesoria dołączone do konsoli są rejestrowane w momencie dostarczenia sprzetu do naszego serwisu.
Klient dostarczający sprzęt do sklepu zobowiązany jest do podania informacji czy w konsoli znajduje się np. gra, której ze względu na rodzaj uszkodzenia nie mógł wyjąć (dot. Xbox360 i Ps3). Wskazane jest podanie tytułu gry. Informacja ta jest weryfikowana w serwisie w pierwszej kolejności.
Opłata za diagnozę usterki wynosi 30 zł, jeśli klient decyduje się na naprawę, wspomniana opłata nie jest pobierana. Bezpłatnie odsyłane są również konsole, których naprawa jest nieuzasadniona ekonomicznie i/lub niemożliwa ze względu na stan techniczny.
Zdecydowana większość konsol diagnozowana jest w przeciągu 3-5 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu. Czas naprawy konsoli uzależniony jest od indywidualnych ustaleń z klientem, dostępności części zamiennych oraz zakresu naprawy. Zazwyczaj nie przekracza on kilku dni roboczych. Naprawione konsole są plombowane. Na naprawy udzielamy 3-miesięcznej gwarancji.
Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę danych na jakichkolwiek przekazanych do serwisu nośnikach danych. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek pirackie/nielegalne/niewiadomego pochodzenia oprogramowanie znajdujące się/zainstalowane/zarchiwizowane na dyskach HDD oraz napędach konsol.