Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
Wyjdź na ulice, aby wziąć udział w intensywnej walce w zwarciu, gdzie przetrwanie drużyny zależy od zabezpieczenia kluczowych twierdz i zniszczenia zapasów wroga w tym wieloosobowym i kooperacyjnym doświadczeniu opartym na silniku Source. Insurgency, kontynuacja wielokrotnie nagradzanego moda Source, jest wysoce konkurencyjna i bezlitośnie zabójcza, zachowując równowagę między rozgrywką na jeden raz a długotrwałą akcją.
Tryby gry wieloosobowej: Push --- Trzy cele terytorialne muszą zostać zdobyte przez atakującą drużynę w kolejności. Za każdy zdobyty cel, zyskują więcej wzmocnień i czasu na zaatakowanie następnego. Obrońcy mają skończoną ilość wzmocnień i muszą używać każdego z nich mądrze. Gdy trzeci cel zostanie zdobyty przez atakujących, czwarty cel podręczny musi zostać zniszczony, podczas gdy obrońcy mają tylko jedno życie, aby dokonać ostatniej próby. Firefight --- Trzy cele terytorialne, po jednym dla każdej drużyny, plus jeden neutralny. Każda drużyna odradza się tylko wtedy, gdy zabezpieczy cel. Zabezpiecz wszystkie cele lub wyeliminuj wszystkich wrogów, aby wygrać. Liczy się każde życie, co sprawia, że jest to bardzo trzymające w napięciu doświadczenie zależne od pracy zespołowej. Potyczka --- Oprócz trzech celów terytorialnych, każda drużyna ma do ochrony skrytkę z zaopatrzeniem. Drużyny zyskują dodatkowe fale wzmocnień, dopóki ich skrytka nie zostanie zniszczona. Kiedy obie drużyny stracą swoje skrytki i wszystkie fale wzmocnień, staje się to meczem Ognia. Occupy --- Na danym obszarze znajduje się jeden centralny cel terytorialny. Drużyna, która go kontroluje, nie uszczupla fal wzmacniających. Rozgrywka w tym trybie przypomina King of the Hill lub "tug of war". Zasadzka --- Cel o wysokiej wartości ("HVT") musi być eskortowany do punktu ekstrakcji. Celem jednej drużyny jest doprowadzenie do tego, a celem drugiej jest uniemożliwienie tego za wszelką cenę. HVT jest uzbrojony tylko w wyciszony pistolet, ale może odebrać broń poległemu wrogowi lub koledze z drużyny. Strike --- Trzy skrytki z bronią muszą zostać zniszczone przez atakującą drużynę, aby osiągnąć zwycięstwo. Zniszczenie skrytki zarabia na atakujących więcej wzmocnień i czasu na zegarze. Obrońcy muszą zachować co najmniej jedną skrytkę przed zniszczeniem i wyeliminować wrogą drużynę, gdy ich wzmocnienia się wyczerpią. Infiltracja --- Standardowy tryb Capture the Flag, ale z pewną zmianą. Celem twojej drużyny jest zdobycie informacji o wrogu i zwrócenie ich do swojej bazy. Twoja drużyna otrzyma posiłki tylko wtedy, gdy ktoś przejmie inteligencję wroga, lub gdy wróg kradnący inteligencję twojej drużyny zostanie zneutralizowany. Ten tryb wymaga bardzo silnej koordynacji zespołu i strategii. Flashpoint --- Jeden neutralny cel terytorialny i dwie skrytki po każdej stronie. Celem jest zabezpieczenie całego obszaru, kontrolując środek i niszcząc skrytki wroga. Twoja drużyna respawnuje się, gdy zabezpieczy cel terytorialny lub zniszczy cel cache. Eliminacja --- W tym trybie pojedynczego życia atakujący muszą zniszczyć jedną z dwóch skrytek z bronią lub wyeliminować drużynę wroga w wyznaczonym czasie. Obrońcy muszą zabić wszystkich atakujących.
Punkt kontrolny --- Wykonuj kolejno cele oparte na misjach przeciwko wrogom AI. Każdy udany cel odrodzi każdego, kto został wyeliminowany po drodze. Polowanie --- Powstańcy są rozproszeni w środowisku, a twój oddział musi wyeliminować wszystkie cele, jednocześnie lokalizując i niszcząc schowek na broń. Wysokie napięcie, z tylko jednym życiem. Survival --- Graj jako Powstańcy i walcz z niekończącymi się falami coraz trudniejszych wrogów z grupy Security na nocnych mapach tematycznych. Osiąganie celów w kryjówkach wraz z drużyną daje ci zapasy na zakup lepszej broni i pomiotów dla martwych członków drużyny. Placówka --- Broń swojego schowka z zaopatrzeniem przed niekończącymi się falami wrogów próbujących go zniszczyć. Każda pomyślnie obroniona fala przyniesie posiłki twoich kolegów z drużyny. Podbój --- Zdobywaj cele w okolicy i broń ich przed wrogiem próbującym je odzyskać. Niszcz składy broni wroga, aby zmniejszyć jego liczebność. |
Wymagania: MINIMUM
RECOMMENDED
|