Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
»Trüberbrook« to ekscytująca gra przygodowa o tematyce sci-fi. Zapraszamy na pełne przygód wakacje do równoległego świata z lat 60. XX wieku! Tajemnicza gra przygodowa o tematyce Sci-Fi z ręcznie robioną scenerią.
Wyobraź sobie siebie na wakacjach w Europie pod koniec lat sześćdziesiątych. Teraz wyobraź sobie siebie jako młodego amerykańskiego naukowca; Hansa Tannhausera. Tak, to twoje imię w tym scenariuszu. Pomyśl o Trüberbrook, odległej wiosce w wiejskich, pochyłych i gęsto zalesionych Niemczech w zimowej odsłonie. Bo tam właśnie kończysz po dotarciu na kontynent. Ale kogo to obchodzi, wygrałeś los na loterii! A przynajmniej tak to wygląda. Ale nie bój się, zamiast odpocząć, możesz znaleźć się w sytuacji, w której będziesz musiał ratować świat…
Niepewność! Zagadka! Dreszczyk! W końcu jest to gra przygodowa typu science-fiction dla jednego gracza. Chcemy zapewnić Ci rozrywkę!
Dołącz do amerykańskiego studenta Tannhausera, nieznajomego w dziwnej krainie
Zestaw akcję z zimną wojną w Niemczech pod koniec lat sześćdziesiątych
Zainspirowany Twin Peaks, Z Archiwum X, Stranger Things i Star Trekiem
Pozwól sobie na uniwersalne tematy, takie jak miłość, przyjaźń, lojalność, odkrywanie siebie i dinozaury
Ręcznie robiona miniaturowa sceneria!
Pełne głosowanie w języku angielskim i niemieckim!
Atmosferyczna, nastrojowa ścieżka dźwiękowa
Do 10 godzin super ekscytującej gry!
Trüberbrook został z powodzeniem sfinansowany na Kickstarterze w grudniu 2017 r. W ciągu zaledwie 30 godzin. Gra zostanie wzbogacona o kilka nowych funkcji dzięki wspólnej mocy naszych 5078 wspaniałych graczy! <3
Jest rok 1967. Polityka światowa jest zdominowana przez zimną wojnę, a Wietnam, Rosja i Ameryka ścigają się w drodze na Księżyc. W tym samym czasie w Europie studenci wychodzą na ulice z Paryża do Berlina.
Na większą skalę świat jest zablokowany, ale większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z wydarzeń rozgrywających się w przeoczonej, sennej części niemieckiej prowincji. Hans Tannhauser, amerykański student w wieku poniżej dwudziestu lat, jest zaskoczony: „Nieoczekiwanie wygrywa wycieczkę do małej niemieckiej wioski Trüberbrook. Truber-co? Zero pomysłu! Nie pomaga również to, że bohater nie pamięta, aby brał udział w jakiejkolwiek loterii… Jest szczęśliwy, bo może odpocząć w swojej drodze związanej z doktoratem w temacie fizyki kwantowej, więc udaje się do Trüberbrook w Niemczech, pękając z ciekawości.
Ale wkrótce po jego przybyciu zaczynają się dziać niewytłumaczalne rzeczy: tajemniczy nieznajomy włamuje się do jego pokoju w pensjonacie Waldeslust i kradnie gazetę na temat fizyki. Ale kto by to zrobił? I dlaczego?
Stopniowo poznaje różnych, mniej i bardziej osobliwych, mieszkańców wsi i gości uzdrowiskowych. Tylko młoda antropolog Greta Lemke, która przebywa w Trüberbrook, wydaje mu się normalna. Zanim się o tym dowie, Greta staje się wspólnikiem Tannhausera w przygodach jego życia! Początkujący fizyk powoli zaczyna myśleć, że jego obecność w Tüberbrook nie jest przypadkowa - jest tutaj, aby uratować świat!
W miarę rozwoju opowieści Tannhauser współpracuje z Gretą Lemke, studentką paleoantropologii, i wpada na tajemniczego wynalazcę, Lazarusa Tafta.
Hans Tannhauser jest amerykańskim studentem fizyki w wieku dwudziestu kilku lat. Uroczy mały facet jest dobrze oczytany, zawsze ciekawy i ma bardzo przyjazny charakter.
Greta Lemke była zawsze najgorętszym dzieckiem w piaskownicy; urocza, ale bezlitosna, jeśli ktoś odważyłby się przerwać jej wykopaliska kości z gałązek i artefaktów z zabawek. Niezbyt entuzjastyczny uczeń paleoantropologii przyjeżdża do Trüberbrook na przygodę, by odkryć tajemnice otaczające wioskę.
Tak samo jak sam wynalazca, Lazarus Taft szybko stał się tematem rozmów w mieście ze względu na jego lepszą grę w karty. Musi być jakiś powód, dla którego kupił tę kosztowną starą rezydencję w Trüberbrook i wybrał ją ze wszystkich dostępnych miejsc… Co słychać u Lazarusa Tafta?
Trüberbrook jest pełen dziwacznych wieśniaków, turystów i nieznajomych - jak kruchy, ale serdeczny gospodarz Trude lub jej córka Leni, „dziwny dzieciak” z Trüberbrook Elementary. I jest stary baron, weteran dwóch wojen światowych, lub Lessing, prototyp współczesnych konspiratorów. I oczywiście Trübi, legendarny potwór z jeziora. A to wyłącznie kilku z nich.
Jedną z najbardziej charakterystycznych cech gry jest unikalny styl wizualny. Scenerie są wyłącznie ręcznie robione. „Ręcznie” jak w: „Wyprodukowane przy użyciu prawdziwych rąk!” I palców!
Nie jest to najskuteczniejszy sposób robienia rzeczy, ale z pewnością najbardziej nieefektywny. Ale to kochamy! Spójrz na to, co tutaj robimy, kawałek po kawałku, skropione naszym potem. Każdy najmniejszy detal jest robiony ręcznie.
Modele są digitalizowane przy użyciu techniki zwanej fotogrametrią, a następnie poddane renowacji. W ten sposób otrzymujemy bardzo szczegółowe modele wielokątów, które doskonale komponują się z naszymi postaciami cyfrowymi.
To dużo pracy, ale jest to całkiem ekscytujące! Możesz zadać sobie pytanie, w jaki sposób mogą osiągnąć ten poziom szczegółowości? Czy w grę wchodzą bardzo małe osoby? Nie mogą tego wszystkiego osiągnąć zwykłymi ludzkimi rękami, prawda? No tak, możemy! Odpowiedzią może być nasza obfitość profesjonalnych rąk. Dwadzieścia cztery na siedem do naszej dyspozycji we wszystkich kształtach i kolorach, wszystko da się zrobić!
Każda scena jest traktowana indywidualnie i wystawiana z rzeczywistym oświetleniem fizycznym. Dzięki temu możemy symulować różne godziny dnia lub warunki pogodowe. Nawet zmiana pór roku jest możliwa tylko dzięki przebudowie zestawu z prawdziwymi malutkimi płatkami śniegu, nie żartujemy.
W ten sposób uzyskujemy wyjątkowy i magiczny wygląd, który wizualnie odzwierciedla świat Trüberbrook.
Trüberbrook to gra przygodowa oparta na fabule z silnym naciskiem na bohaterów i narrację, ale zawiera wiele zagadek, które należy rozwiązać, aby rozwinąć historię. Zagadki zostały zaprojektowane tak, aby integrowały się z narracją.
Przechodzisz przez Tannhauser przez różne scenerie widząc je z perspektywy trzeciej osoby, zwykle w ujęciach z dużej odległości, aby wzmocnić wrażenie zaglądania do małej dioramy. Opowieść rozgrywa się podczas interakcji z otoczeniem, rozmawiania z innymi postaciami i rozwiązywania zagadek. Obejmują one zagadki opartych na inwentarzu do wyzwań społecznych (takich jak przekonywanie innych postaci) aż do przechodzenia niepokojących testów psychologicznych.
W wersjach konsolowych opracowaliśmy bardzo intuicyjne wejście kontrolera, pozwalające na niezależne przesuwanie linii wzroku i kierunków chodzenia. W przypadku wersji na PC można wybierać między klasycznymi kontrolkami myszy typu „wskaż i kliknij”, z nawigacją kontrolera.
Ścieżka dźwiękowa Trüberbrook to oryginalna kompozycja pasująca do nastroju gry - coś w rodzaju spokojnego jazzu. Inspiracje pochodzą z prac Toma Waitsa, Angelo Badalamenti, Marka Lanegana, Timber Timbre lub Bohren & der Club of Gore. Ścieżkę dźwiękową wyreżyserowali Sebastian Nagel i Albrecht Schrader.
Spędziliśmy dużo czasu pracując nad koncepcją aktorską, która łączy się z kodem genetycznym gry. Ponieważ bohater jest Amerykaninem pośród grona Niemców, chcieliśmy to odzwierciedlić w naszym wyborze aktorów: w międzynarodowym angielskim dźwięku główny bohater Tannhauser mówi po angielsku, a wszyscy mieszkańcy Trüberbrook wprowadzają autentyczne Niemieckie akcenty! PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. |
Wymagania: MINIMALNE:
ZALECANE:
|