Dziedzictwo
Fantasy General II: Inwazja to reimaginacja klasyki gier strategicznych z lat 90-tych! Armie po raz kolejny wyznaczają linie walki na rozdartej wojną ziemi Keldonii, a nowe pokolenie dowódców przetestuje swoją odwagę i taktykę przeciwko sobie. Fantasy wargaming powraca!
Bitwy
Zgodnie z tradycją oryginalnej gry, Fantasy General II to przede wszystkim bitwy turowe. Prowadzić będziesz ponad 75 różnych unikalnych typów jednostek, w tym potężnych bohaterów. Weź pod uwagę ukształtowanie terenu, broń i zbroję, magiczne efekty, morale i równowagę sił, zaplanuj, wykonaj i pokonaj wroga, budując swoją reputację dzikiego przywódcy wojennego.
Kampania
Bitwa po bitwie, trzeba będzie podejmować decyzje i rozwijać swoją armię. Młodzi członkowie klanu będą musieli być wyszkoleni, a ponieważ zdobywają wystarczające doświadczenie, nawet najbardziej zieloni rekruci mogą zostać przekształceni w mistrzów. Ale uważaj: kosztowne zwycięstwa mogą być gorsze od porażki... gdy znikną jednostki zahartowane w walce, tak samo jak ich progresja i doświadczenie. Każda jednostka posiada swoje specyficzne umiejętności, broń i zbroję, a także może być wyposażona w magiczne artefakty, które znajdziesz podczas walki i wzbogacona o złoto i zasoby, które możesz splądrować od swojego wroga.
Klany
Konfederacja autonomicznych plemion górskich, które cenią swoją niepodległość i będą o nią zaciekle walczyć. Aksamitni polowi, szamani, włócznie, trolle i szamani, przywołują duchy przodków i potężne żywioły lub trenują zwinnych jeźdźców i zabójczych najemników lub rekrutują najemników od tęczników do centaurów.
Imperium
Najpotężniejsze królestwo na twarzy Aer.Face potężne Legiony Imperium i ich magiczne kreacje z armat smoczych do golemów, jak również nieumarłych hordy przynoszą do walki lub walki z harpiami, jaszczurkami i wielkimi smokami na swojej drodze.
Świat
Świat Aer jest pełen piękna i cudów. Od zimnych, bogatych w magię wyżyn Fareach, ojczyzny klanów barbarzyńców gracza, do Kresów z ich żyznymi dolinami rzek i głębokimi lasami, gdzie czarownice i potwory wciąż są wolne; od zatopionej ziemi, zanurzonej przez wielki kataklizm i wypełnionej zdradzieckimi bagnami i Lizardfolk, do wyrafinowanego i umiarkowanego Imperium na Południu, do domów cudownych miast i zbudowanych na nieumarłych robociznach. W swojej kampanii będziesz walczył na bardzo różnych polach bitewnych, wymagających zmiennej taktyki i składu armii.