Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
WarPlan to symulator II wojny światowej. Stanowi on równowagę między realizmem i grywalnością, łącząc w sobie to, co najlepsze z 50 lat planszowych gier wojennych z okresu II wojny światowej. Odtwórz II wojnę światową w najdrobniejszych szczegółach dzięki elastyczności silnika i bazie danych. Deweloper Kraken Studios kładzie nacisk na gry, które są łatwe w użyciu i trudne do wygrania. WarPlan wykorzystuje jeden z najlepszych interfejsów, aby maksymalnie ograniczyć mikrozarządzanie, dzięki czemu gracze mogą skupić się na grze i myśleniu. SKALE Skala gry jest ogromna, obejmując 70 różnych potencjalnych krajów, na mapie o wielkości 30 mil / 50 km na heks przy użyciu skalowania mapy Petersa (co lepiej odzwierciedla rzeczywiste odległości). Skala lądowa to 15-60 tysięcy ludzi, skala powietrzna to 300-400 samolotów, a skala morska to 2 okręty kapitałowe + okręty wsparcia. SYSTEM WALKI Walka toczy się na lądzie, z atakiem wieloszesnastkowym opartym na punktach operacyjnych, umożliwiającym wiele ruchów i taktyk ataku pozwalających na przełamanie linii frontu, w powietrzu, gdzie można atakować wybrane cele i może automatycznie wspierać ataki lądowe, oraz na morzu, gdzie tryby floty i rajdowca wpływają na wykrywanie. Dostępna jest akcja nocna, walka na powierzchni, okręty podwodne i lotniskowce. Użyj strefy kontroli, aby ograniczyć ruchy wroga. 20 różnych jednostek z 15 różnymi atrybutami, 17 różnych postępów technologicznych, 5 różnych specjalizacji. Każdy kraj ma własne jednostki z własnymi atrybutami. Dodatkowo na jednostki mogą mieć wpływ Rozbicie - Jednostki lądowe mogą zostać podzielone lub przeformowane, korpusy mogą odłączyć dywizję, armie mogą zostać podzielone, Formacja - Małe formacje mogą zostać zgrupowane w większe, Generałowie - Każdy gracz posiada własnych generałów, którzy wpływają na walkę, mobilny atak i odwrót, Jednostki z puli wsparcia - 11 różnych typów wsparcia. Jednostki morskie łączą się we floty. 1 jednostka lądowa, 1 powietrzna, 1 flota na heks. Jednostki lądowe mogą posiadać specjalizację. Jest to wyposażenie, elitarne wyszkolone jednostki lub sprzęt. Wraz z rozwojem pozwala to na 120 różnych konfiguracji jednostek lądowych. ZARZĄDZANIE KRAJEM Produkcja uwzględnia ropę, siłę roboczą, logistykę, zasoby strategiczne, umowy handlowe, strefy konwojowe. System pozwala na 17 różnych ulepszeń, a każda jednostka ma do wyboru co najmniej 2 ulepszenia. Możesz mieć 47 różnych konfiguracji jednostek. System zaopatrzenia opiera się na miastach, liniach kolejowych, portach, kwaterach głównych i odległości od linii kolejowych. System zaopatrzenia dokładniej odzwierciedla kampanię północnoafrykańską. Z dyplomatycznego punktu widzenia gracze mogą wypowiadać wojnę, wywierać wpływ, próbować zamachu stanu lub negocjować kapitulację. Każdy kraj ma wynik lojalności i poziom początkowy. Działania w grze mogą zmienić poziom wejścia i lojalności różnych krajów. MAPA Mapa oparta jest na heksach, z 15 różnymi rodzajami terenu podzielonymi na rozmiary, z których każdy ma inne cechy, w tym ruch zmotoryzowany i niezmotoryzowany, pojemność lotniska i bonusy obronne; 12 różnych rodzajów zasobów, 5 różnych zasobów strategicznych. Realizm zwiększa obecność mgły wojny, z poziomami wykrywania, które określają informacje o jednostkach. Co więcej, 5 różnych warunków pogodowych sprawia, że cała rozgrywka jest bardziej wymagająca. CECHY
|
Wymagania: Konfiguracja minimalna:
|