24
90
Chwilowo niedostępny
Ten produkt powinien znowu być dostępny w sprzedaży w ciągu kilku najbliższych dni.
Wydawca:
THQ
Wersja językowa:
Polska (napisy)
Kod:
5907610714851
Klasyfikacja PEGI:
Od 12 lat

Supreme Commander PL - eXtra Klasyka HIT PC

0/5
  (aby wyświetlić ocenę muszą zagłosować jeszcze 3 osoby)
Zobacz opinie (5)
Supreme Commander to gra strategiczna w czasie rzeczywistym, której akcja toczy się w dalekiej przyszłości.

Przez tysiąclecie trzy wrogie sobie siły toczyły wojnę w imię tego, co uznawały za słuszne. Nie było tu mowy o ustępstwach: każda ze stron jest pewna swoich racji. Konflikt nazwany The Infinite War (nieskończoną wojną) dobiega właśnie końca na jednej z galaktyk, pogłębiając wzajemną nienawiść między tymi trzema siłami. Po wiekach starć bitwa o przywództwo osiągnęła punkt kulminacyjny. Pod twoim dowództwem i dzięki twoim strategicznym decyzjom jedna z frakcji może zapanować nad resztą. Czy uda ci się zwyciężyć i zapewnić dominację? Czy też poniesiesz klęskę i poprowadzisz swoją frakcję do zguby?



Supreme Commander to prawdziwy przełom w RTS. Spektakularne bitwy toczą się na ogromnych obszarach i z udziałem tysięcy jednostek zaciekle walczących do końca. Skoncentruj się na pojedynczej bitwie na ziemi i jednym prostym ruchem ustaw zoom, aby zobaczyć cały obszar starć. Planuj i atakuj wielokrotnie ze strategicznych punktów obserwacyjnych. Zadbaj o surowce niezbędne do produkcji jednostek, buduj elektrownie i fabryki. Zdobądź dominację nad swoimi wrogami przyjmując odpowiednią strategię dla ataków na lądzie, na morzu i w powietrzu.

"Po paru godzinach spędzonych na graniu mogę powiedzieć jedno: To jest przełom! Przez wielkie "P"!" - CD Action 1/2007

"Kochasz RTS-y, ale chciałbyś brać udział w wielkich bitwach, a nie małych potyczkach? Poczekaj na SupComa - będzie jazda na całego!" - Click! 2/2007
  • Gra autorstwa Chrisa Taylora - twórcy Total Annihilation i Dungeon Siege.
  • Starcia odbywają się na ogromnych obszarach - nawet o powierzchni 400 km2!
  • Każda ze stron konfliktu dysponuje 80 różnymi typami jednostek o unikalnych cechach.
  • Dostępna automatyzacja wielu czynności, aby gracz mógł skupić się na kwestiach strategicznych.
  • Kolejkowanie rozkazów dostępne także dla obiektów planowanych do wybudowania.
  • Tryb multiplayer (do ośmiu graczy jednocześnie) oraz rozgrywki online z rankingami, czatem i replayami.
  • Profesjonalna polska wersja językowa

Wymagania:

Win 2000/XP, PIV 3 GHz, 2 GB RAM, Karta graficzna 3D 256 MB

Zobacz także

Promocja na produkty cefrowe!
Nie czekaj na dostawę!
Podstawki pod pady
lub telefony
Abonamenty
Karty przedpłacone
Abonamenty
Karty przedpłacone
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.
gacz
Z nami od: 2007/09/16

gacz

0 0

SUPREME COMMANDER IS RULES

Ta gra rządzi jedna z najlepszych strategi w jaką grałem:-]]]]]

Garrett
Z nami od: 2007/04/21

Garrett

0 0

Moje osobiste wypociny;);)

No cuż jako wielki fan stretegii wszelakich (byle nie fantasy-milusie elfy i kurduplaste krasnoludy to mnie nie kreci-sory jeśli jakiegoś uraziłem;)) kilka dni po premierze pobiegłem do sklepu i kupiłem piękną oryginalną grę.

Najsampierw pierwsze wrażenie: w pudełku od groma przeróżnych gadżetów: 3 spore plakaty (każdej rasy), wielka mapa świata i takież drzewo rozwoju(jest duże z powodu możliwości gry, ale to poźniej), poradnik pierwszych misji i troche za chuda instrukcja (ale w grze występują samouczki, co prawda w formie filmików ale zawsze to coś).

Instalacja trwa długo max, 10giga danych przelewa się na dysk dość długo, później można jeszcze zainstalować GPG Net czyli coś w stylu ichniejszego steama. Nie jest to konieczne do gry, ale warto to zrobić ze wzgledu na aktualizacje automatyczne, a gra ściąga dosłownie wszystko co do siebie znajdzie (nie tylko patche, ale i mapy a nawet mody!!). Za to wielki plus. Później już tylko restarcik i można grać.

Menu mnie powaliło. Nie żebym już czegoś takiego nie widział, ale tu to było zrobione niesamowicie. Otuż w czasie gdy my zabawiamy sie z menusami w tle toczy sie wielka bitwa z setkami jednostek. Widziana co prawda w z góry aloe zrobiona niesamowicie dynamicznie(kamera lata po całym polu bitwy co 2, 3 sekundy-efekt iście filmowy jak z jakiegoś samolotu zwiadowdczego-plus). W menusach można zmoienić wszystko, albo nic, bo gra sama ustawia optymalne ustawienia grafiki. Z ciekawości luknołem w zaawansowane i ku mojemu zdziwieniu wszystko było na "Wysokie". No no nie myślałem, że mój komp ma tyle krzepy. Później było już mniej miło-ale to za chwile.

Pierwsze co wybrałem to "Potyczka"-mapa(ciekawe dostępne wymiary-od 5km/5km do nawet 20km/20km!!), frakcja pierwsza lepsza i play. I oto po kilku sekundach wywaliło mnie na plansze-dosłolwnie-kiedy nasz dowódca pojawia się na planszy w ziemi pojawia się krater a wszystkie drzewa walą się i zapalają-warto zobaczyć. Ale nie to jest tu najważniejsze, słowem-klucz tego akapitu było "po kilku sekundach". Jak na mapę 10km/10km i 3 przeciwników ładowanie trwało może z 5 sekund... W końcu napis na pudełku Games For Windows na coś sie przydał;)

W potyczce można wybrać wiele kombinacji AI - standard np łatwa, średnia, ale w trudnych jest już ciekawiej, bo może być trudna-atakująca, -technologiczna, -zrównoważona itp. To miłe rozwiązanie dla kogoś jak ja, kto lubi popykać w potyczki(właściwie po to kupuje strategie a nie dla fabuły... ale nie zagłebiajmy się lepiej w moją psychikę;))

Po efekcjarskim wejściu bum-bum i walących się drzewach zaczynamy od budowy bazy. I teraz taki myk - nie wiem czy to przypadek, ale w mojej pierwszej grze skupiając sie tylko na rozwoju technologicznym... nikt mnie nie zaatakował... Pierwszego wroga spotkałem po 48 minutach kiedy sam zaatakowałem. Owszem wysyłali jakieś samoloty szpiegowskie, ale nic poza tym. 2 moja gra - pierwszy wróg: 38 minut... To jest gra dla takich co mają duuuuużo czasu;) Skończyłem zwycięsko po 2h. Dopiero gdy ustawiłem AI na trudną-atakującą no to wtedy zaczeła się jazda. Ataki co 10 sekund małymi grupkami można zwalczyć nawet samym dowódcą, ale masowe wymiszczanie konstruktorów to dobra taktyka. Wystarczy powiedzieć, że w tej grze padłem... Ale to jeden jedyny raz;)

Grafika jest zabujcza. Właśne te ustawienia "Wysokie"... Mam Athlona 2600+ zrobionego na 2800, GeForce 7800GS 256 i 1GB ramu. Na początku byłem zestrachany czy gra pójdzie ale śmigała pięknie. Do czasu;) Lekke ściecia pojawiły się gdy moja baza była już wielkości i stylu Las Vegas(wszystko w grze mryga, świeci i bajeruje graficznie, każda struktura jest animowana, nawet jeśli nic nie robi). Ale gdy zaczeła się walka. Nie dał bym wiecej niż 10 fps... na szczescie załatwiłem wroga pociskiem nuklearnym i przestało ścinać;) Ale serio serio gdy np wybuduje się radar omikronowy, który odsłania całą mapę to klękajcie narody... Teraz gram na wszystkim "Niska" a i tak ścina... Ale nawet na niskich ustawieniach grafika jest bardziej niż ładna.

Sama gra (myslę o walce bo rozwoju i budowania nie będę opisywał - jedyne co warto powiedzieć to że nie ma jako takich wynalazków - ulepszamy fabryki, twożymy w nich ulepszonych konstruktorów, któży buduja ulepszone struktury) polega na umiejętności ogrnięcia ogromu planszy i wykożystania tego. Gra nam w tym pomaga np jednostki wysyłamy bezpośrednio na front przypisując fabryce transporter, który kursyje sam-miłe rozwiązanie. Jednostek jest multum dla każdej frakcji - latające, lądowe i morskie. Szczególne przypadła mi do gustu ta ostatnia grupa. Są tu najciekawsze jednostki jak np. niszczyciele, które pokonują trasę w lini prostej-jeśli napotkają na ląd... wysówają nużki i idą dalej;), czy moja osobiście ulubiona łódź podwodna z rakietami nuklearnymi, która nie wynużając się potrafi zmieść pół mapy. W powietrzu królują zwykle bombowce (w tym także te "atomowe")a na lądzie mechy.

Osobny akapit warto poświęcić na jednostki eksperymentalne, po trzy na stronę. Są one ciekawe i naprawde potężne. Lotniskowiec, który w razie zagrożenia nurkuje

Piort Starosta
Z nami od: 2007/02/21

Piort Starosta

0 0

Już jest recenzja...

Już pojawiła się pierwsza recenzja tej gry:
http://www.gamespot.com/pc/strategy/supremecommander/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary

Niestety martwi mnie to, że wymagania ma bardzo wysokie i przy dużych bitwach nawet bardzo wypasiony sprzęt może się udławić :( Szkoda, że na grę musimy jeszcze trochę poczekać aż będzie oficjalna premiera w Polsce :)

penguins
Z nami od: 2007/02/11

penguins

0 0

Gralem w Demo

No niestety moim zdaniem ta gra niebedzie taka super na jaka sie zapowiadala jak w grze bierze udzial 500 jednostek to naprawde ciezko sie polapac ktore sa ktore bo jak oddali sie ekran to obraz sie zlewa.Osobiscie wszystkim fanom strategii polecam gre Defcon moze niema grafiki ale grywalnosci i przynajmniej trzeba myslec.Gra kosztuje 17,5 $ ale warto kupiulem ja 2 dni temu i zagrywam sie calymi nocami zreszta jest demo singiel - multi od razu gra wazy 50mb sprobujcie

info0
Z nami od: 2007/02/07

info0

0 0

Ta gra to będzie HIT

Ta gra zapowiada się na naprawdę wielką strategię. Wystarczy tylko wspomnieć o ogromnym terenie działań, o tym że trzeba zastanowić się jakie jednostki zakupić do danej misji (gdyż, podczas bitwy jednostki mogą być tak daleko że wsparcie nie dotrze!), grafika po prostu wali po oczach :)

Po Warhammerze i Company of Heroes w tą strategię z przyjemnością zagram :D