Boliwia, kilka lat od dziś: ten piękny kraj w Ameryce Południowej stał się największym na świecie producentem kokainy. Wpływowy i bezwzględny kartel narkotykowy Santa Blanca zamienił kraj w narko-państwo bezprawia, strachu, niesprawiedliwości i przemocy. Kartel jest na drodze, by stać się największą podziemną siłą i globalnym zagrożeniem. Otwarta wojna nie jest odpowiedzią. Precyzyjne, potajemne i niezwykle niebezpieczne podejście, to jedyny sposób, żeby powstrzymać tę chorobę u źródła. Duchy, elita Służb Specjalnych Stanów Zjednoczonych, zostaje wysłana za linię wroga, by siać spustoszenie, mącić i w końcu złamać przymierze pomiędzy kartelem i skorumpowanym rządem. Stawiając czoła potężnemu przeciwnikowi w ogromnym i wrogim środowisku, Duchy będą musiały dokonywać przełomowych wyborów moralnych, brać udział w trudnych bitwach, aby wypełnić swoją misję – operację wymagającą największej odwagi i najniebezpieczniejszą jak dotąd. Instrukcja realizacji kodu: 1. Zaloguj się na stronie www.ghostrecon.com/redeem 2. Użyj swojego loginu konta Uplay lub zarejestruj się 3. Wybierz preferowaną platformę 4. Wpisz kod. 5. Otrzymasz na swój adres e-mail, kod do odblokowania dodatkowej zawartości w grze. |
rafal5453
1 0
Nie wiem czy to tylko moja przypadlosc ale grajac "Tom Clancys Ghost Recon Wildlands" ( choc grajac w "Mafie 3"
tez mnie to dotykalo)
irytuje mnie to gdy podczas oddania strzalu do przeciwnika i trafiajac go
jest odtwarzany dzwiek z broni i dzwiek trafionego przeciwnika (taki dzwiek walniecia reka w poduszke - choc jaki by nie byl to i tak by mnie wnerwia)
niewazne czy stoi on od ciebie metr czy kilkaset metrow
za kazdym razem jest ten dzwiek podkreslajacy trafienie wroga -
co innego jak oddam serie w np. w samochod i slychac jak blacha obrywa
cz tam inne elementy otoczenia.
Nie mozna dodac opcji do tego aby to wylaczyc - dla mnnie sam
dzwiek z karabinu jest juz dosc wystarczajacy ktorego nie trzeba wzbogac
na sile innymi efektami.
Choc nie powiem grajac w "Titanfall 2" ów efekt tez jest ale jakos
tak wpasowany ze nawet mi sie to podobalo.
No w kazdym badz razie opcja wlacz/wylacz by sie przydala.
A swoja droga to niemoga nagrywac wiecej dzwiekow strzalu do danej broni
i wybierać ten ktory by pasowal.
Zreszta to chyba juz najwyzsza pora aby pujsc krok dalej, wyjsc w przyszlosc
i oddac graczom takie gry w ktorych bedzie mozna spersonalizować praktyczne kazdy szczegol w grze -
stworzyc jakis standard bo mdli mnie jak ktos mi kaze bawic sie tylko wedlug jego regol.
rafal5453
1 0
Jak mi sie gra w "Tom Clancys Ghost Recon Wildlands"?
Ano gra mi sie swietnie - przechodze go sobie
"solo", jak chce sam cos zrobic to wydaje rozkaz
moim wirtualnym najemnikom pilnowania smietnika lub
samochodu, a jak potrzebuje wsparcia to tez niema problemu..
rebelianci przy wiekszych zadymach tez sa bezcenni.
Walka jest dobrze zbalansowana, nie ma tego chaosu jak
np. w "Just Cause 3". W sumie rozgrywka w "Wildlans" przedstawiona w takiej
formie jak teraz to ideal jaki szukalem - nie ma apteczek zdrowia,
duzo broni i mozliwosc doboru jej w kazdej chwili (np. masz snajperke i karabin a atakuje cie
helikopter i potrzebuje ciezszego sprzetu to wchodzisz do inwentararza przezbrajasz sie i dalej jazda)
wrogowie na minimapie sa fajnie oznaczeni, nie musisz czekac na swoj odzial
sami teleportuja sie do twojej bryki lub w miejsce gdzie trafilej jednosladem
jest duzo patentow ktore moze sa absurdalne ale nie psuja zabawy
a przynajmniej mi nie psuly i pozwaly mi czerpac jak najwieksza satysfacie z gry
(choc przyznam ze wielka zagadka dla mnie jest pilotowanie helikoptera,
myslalem ze w GTA5 jest to spartolone ale widze ze mozna jeszcze bardziej -
dajcie graczom wolny wybor i dajcie im taki model jak np. w "Just Cause 2"
czy nawet "Just Cause 3" a moze nawet z "Comanche: Maximum Overkill" (rok. 1992 PC DOS 486DX2 4 MB RAM))
Graficznie jest oblednie czy to za dnia czy to za nocy przy noktowizorze czy termowizorze (niczym jak z "Predator'a").
Maksymalna ocena 10/10 albo nawet 100/10.
ijanek
1 1
Zgadzam się w całej rozciągłości z przedmówcą. :)
Pzdr.
J.I.
blazej07
1 1
Jeżeli Ubisoft tego nie zepsuje zapowiada się ciekawa gra