Powyższe auta stanowią DLC dołączane do zamówień przedpremierowych. Wszystkie dodatki należy aktywować pod TYM adresem. Project CARS to piękna, intensywna, zaawansowana technicznie i najbardziej realna gra wyścigowa na świecie. Sfinansowany przez oddaną społeczność , która włączyła się w proces produkcji by stworzyć najlepszą produkcję wyścigową, Project CARS pozwoli graczom na stworzenie profilu własnego kierowcy, a także umożliwia wybór z dużej gamy sportów motorowych, oraz wzięcie udziału w zmaganiach, które przetestują umiejętności kierowcy zarówno offline, jak i w sieci. Wraz z największą ilością tras wśród ostatnio wydawanych gier wyścigowych, rewolucyjnym systemem pogody i pory dnia, światowej klasy grafiką, pełną funkcjonalnością modułu tuningu i pit stopu oraz wsparciem dla Oculus Rift i Project Morpheus, Project CARS zostawi konkurencję daleko w tyle. |
Yakuuzy
0 0
@tejlor, ja wiem, ja ogrywam wersję na Playstation 4 i jak mam być szczery... nie zauważyłem żadnych problemów. Kumpel ma wersję na Xbox One i narzeka okropnie. Wiadomo, że wersja na PC jest numerem jeden no ale... coś za coś heh
tejlor
0 0
@Yakoozy ... Jeżeli jesteś fanem symulacji to kup tę grę na pc, bo zarówno Ps4 jak i Xbox one mają potworne problemy ze stabilnością. Moim zdaniem eliminuje to tę pozycję jako symulator, przynajmniej na konsole..... Sama gra jest doskonała PC I GTX970 W MOIM PRZYPADKU ZAŁATWIŁO SPRAWĘ.Problemem portu nie jest słaba grafika..ale kiepski port...przez co niemal z mojego punktu widzenia niemal niegrywalny.Pozdrawiam
Yakuuzy
0 0
@ tejlor... no przecież to nie jest wina samej GRY a wersji na konsolę Xbox One. Kilka dni temu pojawiło się porównanie wersji PC/PS4/X1 i niestety ta ostatnia wypadła najgorzej - własnie klatki nie trzymały stałej liczby, spadały poniżej 30 nawet gdzie na PS4 ta liczba wahała się w okolicy 40-45. Od początku było wiadomo, że gra jest tworzona z myślą o KOMPUTERACH, na konsolach to jest port. Zobacz ile jest reklam związanych z komputerami przy torach, zobacz ile jest ustawień w opcjach jeżeli chodzi o przypisanie danej rzeczy do przycisku... Przecież na padach nie ma tylu przycisków by to wszystko odpowiednio przypisać (sorry za tyle powtórzeń) i muszę przyznać, że jest to irytujące. Jeżdżę na ustawieniach ze skrzynią manualną, muszę mieć przypisany KERS, DRS, zmianę kamery, prośbę o Pit-Stop, zmianę biegów i resztę PODSTAWOWYCH rzeczy... już nie mogę włączać/wyłączać ABS/TCS, nie mogę zmieniać balansu ustawień hamulców kiedy mi się przegrzewają... echhhh...
tejlor
1 0
Miało być wspaniale ale "rzeczywistość skrzeczy". Z obiecanych 60 fps nie zostało nic. Szapoba za filmiki promujące gameplay. Tam faktycznie działa płynnie. Po zainstalowaniu w pierwszym wyścigu gra zaliczała dropy, choć incydentalne. Dramat rozpoczął się przy mistrzostwach kartów. Drugi tor, pierwszy zakręt i około 20 - 25 fps. Jeżeli jesteś fanem symulacji to kup tę grę na pc, bo zarówno Ps4 jak i Xbox one mają potworne problemy ze stabilnością. Moim zdaniem eliminuje to tę pozycję jako symulator, przynajmniej na konsole. Jeszcze raz brawa za marketing i kolejny raz nabicie graczy konsolowych w przysłowiową butelkę. Może zalocowanie gry na 30 fps byłoby dobrym rozwiązaniem, bo spadki w animacji w trybie pełnej symulacji są mocno upierd..... tzn. irytujące. Oczywiście podziękowania dla Ultimy. PS. Radzę zagrać choć 10 minut przed kupnem i nie sugerować się filmikami promo i częścią recenzji :-)