Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.
„Kiedy umierasz, zazwyczaj masz tylko jedne proste życzenie – wrócić i powiedzieć im – „Hej ludzie – wszystko OK! Nie ma powodu do smutku! Bo wiecie co? Po obu stronach jest w sumie całkiem OK.” Ale wracanie nie jest takie proste – jedynym sposobem byłyby sny – „pół-sny” – „sny-duchy”. Trudną częścią jest to, że jeśli utkniesz – zamienisz się w demona. Trudno powiedzieć czy on dokładnie jest, ale zakładamy, że to bolesna i beznadziejna egzystencja. Lepiej jest tego uniknąć, naprawdę. Moją osobistą „problematyczną częścią” jest to, że już tu utknąłem. Nie mam pojęcia jak się tym razem wydostać…”
Podczas jego podróży na „Drugą Stronę” Czytelnik (i jego „naturalny towarzysz” Pisarz) napotka różne duchy i demony, duchy uświęcone i bóstwa. Spotka też Pieśniarkę, która nie jest ani duchem, ani demonem. W pewnym momencie stanie są ważna dla Czytelnika. Zdając sobie sprawę, że to go jednak nie powstrzyma.
Świat w Ghostdream powinien być przerażający, ale taki nie jest – jest po prostu mroczny. Historia powinna być smutna, skoro wszystkie postaci są mniej lub bardziej martwe, ale taka nie jest, ponieważ bohaterowie zwykle nie pamiętają niczego, oprócz pomniejszego szczególiku lub dwóch (na przykład główny bohater pamięta, że czytał książkę – dlatego nazywają go Czytelnikiem. To w zasadzie jedyne jego wspomnienie).
Ghostdream to przygodówka Point and Click w stylu retro z łamigłówkami, eksploracją i historią.
Cechy gry:
PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. |
Wymagania: MINIMALNE System operacyjny: Windows 7, Procesor: 900 MHz, Pamięć: 256 MB RAM, Karta graficzna: wspierana przez DirectX, DirectX: wersja 9.0c, Dysk twardy: 2 GB, Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX |