Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don’t Dry to komediowa przygodówka z interfejsem point-n-click. Jest to najnowsza odsłona popularnego cyklu zapoczątkowanego przez firmę Sierra. Tę część opracował nowy zespół w postaci niemieckiego studia Crazy Bunch. W produkcji nie brał udziału ojciec serii, czyli Al Lowe, który po ukończeniu prac nad Leisure Suit Larry: Reloaded udał się na emeryturę. Głównym bohaterem jest ponownie Larry Laffer, czyli niemłody już mężczyzna, dla którego najważniejszym elementem życia jest podrywanie kobiet, co jest sporym problemem, gdyż Bóg poskąpił mu talentu w tej dziedzinie. Akcja osadzona została w czasach współczesnych, ale mentalnie Larry pozostał w latach 80. ubiegłego wieku. Zderzenie jego osobowości i przekonań z mocno odmienną dzisiejszą rzeczywistością jest jednym z głównych źródeł żartów. Obiektem westchnień bohatera jest tym razem Faith, zatrudniona jako asystentka szefa firmy Prune, będącej tytanem branży cyfrowej. Larry uznaje, że w tej sytuacji klasyczne metody podrywu nie mają szansy się sprawdzić. Postanawia więc spróbować sił w aplikacji randkowej Timber, mając nadzieję, że sukcesy w seksualnych podbojach zapewnią jego profilowi na tyle dużo punktów, żeby wzbudzić zainteresowanie Faith. Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don’t Dry jest klasycznie zrealizowaną przygodówką z interfejsem point-n-click. Większość czasu spędzamy zatem na eksplorowaniu lokacji, prowadzeniu rozmów i rozwiązywaniu zagadek. Sam świat, składający się z ponad trzydziestu lokacji, ma strukturę otwartą, a rozgrywka jest do pewnego stopnia nieliniowa. Zabawę urozmaica również wirtualna aplikacja Timber, w której podrywy zostały zrealizowane za pomocą specjalnych mechanik w postaci różnorodnych wyzwań logicznych. Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don’t Dry wprowadza pewne zmiany w stylistyce serii. Bohater nie przypomina już rozmiarami karła i teraz jego proporcje prezentują się bardziej realistycznie. Natomiast reszta oprawy wykonana została w stylu podobnym do klasycznego Leisure Suit Larry 7: Love for Sail, oferując pełne jasnych kolorów kreskówkowe 2D. Warto wspomnieć, że jednym z głównych artystów odpowiedzialnych za stronę wizualną był Jo Lott, który wcześniej pracował przy serii Deponia. |